Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
23.01.2012 10:38 - Манипулациите на медиите и християнските филми
Автор: ernest Категория: Други   
Прочетен: 6332 Коментари: 2 Гласове:
5

Последна промяна: 11.03.2014 19:59


 Не е тайна, че медиите се манипулират. В тоталитарните общества и страни в телевизията и вестниците се пише само това, което е разрешено, но как е в демократичните? В много от така наречените демократични страни има свободна преса, среща се и свободна телевизия тук таме, но има и много използвани за социално инженерство. Тоест служещи за манипулиране на масите. От година и половина не гледам телевизия. Там няма какво да ми предложат. Пълно е с лъжи и полуистини. Понякога се случва инцидентно някъде да чуя част от новини или да гледам някой документален филм. В петък на обяд по случайност чух, как отново лъжеха в новините и обработваха хората. Споменаха за хакерски атаки в САЩ на различни институции, но отново не казаха истината. Истинската причина за хакерските атаки е приемането закон от сената за цензурата на интернета и премахването на свободата на словото в интернет пространството. Целта е властите да могат да премахват всеки сайт и видео материал, който не им отърва и казва истината и хората по-лесно да бъдат манипулирани, както и да се разширят правомощията на корпорациите.
  От дълги години в САЩ са разработени голям брой институти и изследователски звена за разработването на методи и начини за умствен контрол и манипулирането на хората и общественото мнение. Бившият агент на Ми 6 Джон Колман в книгата бестселър Йерархията на конспираторите: История на Комитета на тристате, публикувана през 1992 г., пише:

  „Днес под ръководството на института „Тависток” работи внушителна мрежа от фондации в САЩ, чийто годишен бюджет е около шест милиарда долара – всичките плащани от американските данъкоплатци. Под прякото управление на института „Тависток” са около десетина водещи идеологически институции с повече от 400 клона, плюс още 3000 други изследователски групи и проучвателни звена, разработили внушително разнообразни методики и програми за усилване на влиянието на Новия Световен Ред върху американските граждани. Например само Станфордският изследователски институт заедно с института „Хувър” ползва годишен бюджет около 150 милиона долара и има персонал от 3300 души. В него се проследяват научни програми, поръчани от Бехтел, Кайзер и още 400 други компании, а освен това се работи усилено по операции, свързани с интересите на ЦРУ. Това е най-големият институт по Западното крайбрежие на Щатите, който се занимава изключително с науките за контрол на съзнанието и регулиране на човешкото поведение.”
   
Контролът, който се опитват да налагат с медиите най-често е посредством тайни общества и хора с много пари, които диктуват нещата. Голяма част от шефовете на контролираната преса в САЩ присъстват на тайните сбирки, които се провеждат в Калифорния в Бохемиевата горичка, но за повече от 130 години медиите запазват пълно мълчание какво се случва там. Част от пресата в Калифорния например се държи от Уйлям Рандолф Хърст и създадената от него верига, който е масон и посетител на срещите на Бохемското общество. За още едно издание, което се контролира ще цитирам и малко тенденциозната книга Краят на тайните на Грег Тейлър:

"Други изтъкнати членове на "Череп и Кости" са двайсет и седмият президент на Съединените щати Уйлям Хауард тафт и основателят на списание "Тайм" Хенри Люс." (Краят на тайните, стр. 164 към Бг. изд.)

Един от добрите примери за манипулирането на общественото мнение чрез медиите е влизането на САЩ в Първата световна война. Чрез медиите бил направен опит да се създаде обществено мнение с нагласа за влизане във войната, но въпреки всичките инвестирани пари за тази цел съотношението на противниците на войната срещу тези, които скланяли за влизането било десет към едно. Дори и след раздухания инцидент с Лузитания общественото мнение не се било променило твърде много и били необходими още инсинуации. Във връзка с опита за установяване на обществено мнение в архивите на Конгреса на САЩ от 1917 г. е записано:

  „През март 1915 г. интересите на Дж. П. Морган... обединяват 12 мъже на високи места във вестникарския свят и ги наемат, за да изберат най-влиятелните вестници в САЩ и да определят достатъчния брой от тях, за да контролират най-общо политиката на всекидневниците... Те откриват, че е необходимо единствено да купят контрола на 25 от най-големите вестници.
  Достига се до споразумение; политиката на вестниците е купена (плаща се всеки месец), осигурява се редактор за всеки вестник, за да наглежда и редактира информацията по отношение на подготвеността, милитаризма, финансовата политика и други въпроси от национален и международен характер, смятани за жизненоважни за интересите на купувачите."

Джим Марс в книгата "Господство и потайност" прави интересни разкрития в областта на медиите:

  "Бен Баджикян, бивш декан в Училището по журналистика към Университета на Калифорния в Бъркли, казва, че през 1982 г. петдесет корпорации контролират повечето от масмедиите в САЩ. Към януари 1990 г. този брой се е свил просто на двадесет и три. Към края на 1997 г. бройката е паднала на десет.
  Според "Индустриалните проучвания-Издателска дейност" на Standart and Poor десетте топ медийни корпорации (от най-голямата надолу) са "Тайм-Уорнър" (списания, радио/телевизия, кабел), "Теле-Комюникейшънс Инкорпорейтед" (кабел), "Нюз Корп" (вестници, списания, радио/телевизия, кабел, други), CBS Corp. (радио, телевизия, кабел, други), "Дженеръл илектрик" (радио/телевизия, кабел), "Ганет Ко" (вестници, радио/телевизия, кабел), "Адванс Пъбликейшънс" (вестници, списания), "Кокс Ентърпрайсиз" (вестници, радио/телевизия, кабел) и "Ню Йорк Таймс Ко" (вестници, списания, радио/телевизия)." 

 Един от елементарните трикове за манипулиране и създаване на обществено мнение, който се прави при телевизионни репортажи от второстепенни държави и третия свят е за да се изтъкне някакъв претекст умишлено да се показват кадри заснети не от страните, за които се твърди, че са заснети. Представят се смесени кадри и снимки както от действителните страни, така и от други. Така например, ако трябва да се говори за размирици в някоя държава се заснемат някакви подходящи снимки от дадената страна и след това ги смесват с кадри заснети с бунтове от някъде другаде. 

Ян ван Хелзинг в книгата Тайните общества 2 през 1995 г. пише:

  „Загледайте се някой път във фирмените знаци: те все по-често приемат формата на пирамида. Понякога в тях присъства „всевиждащото око” или петнаграмата. Или в телевизионните програми. В САЩ, Нова Зеландия и Канада почти няма канал, който да не носи такъв тип знаци. Например немската телевизия RTL 2. На новините на заден план виждаме нещо като „падаща звезда”, която разгледана под лупа,  се оказва, че е пентаграма. Малко преди образът да изчезне, виждаме един Бафомет – пентаграма, обърната с върха надолу. Или Action News.  Вляво под говорителката отново забелязваме Бафомет на син фон. Проучете списъка на едрите собственици на медии в Германия и ще останете учудени (Кирх, Берлускони, Бертелсман). Или сметнете равностойността на буквите с методи на нумерологията и ще видите хората зад тях. Детският канал в САЩ носи името Channel 13 и се излъчва от FOX-TV. С помощта на числовата таблица от първия том, се оказва, че:                                                                     FOX=666
И тн. и тн...”
 

image

Езическата египетска богиня Изида с факла, представена като "просветителка на света", като става въпрос за окултно просветление (тоест на дявола).

image

Крилатият кон Пегас от гъцката езическа митология и масонска пирамида в логото

image

Рикаещият лъв, който в Библията е споменат като"защото вашият противник, дяволът, обикаля като ревящ лъв и търси кого да погълне." (1 Петрово 5:8)

image 

Емблемата на Парамаунт от 1912 г. съдържаща магьоснически пентаграми в кръг, които половин век по-късно се появяват на знамето на Европейския съюз. Планината има формата на пирамида, която е окултен символ в масонството. 

   Повечето хора са наясно с така наречения 25 кадър, при който се вкарва скрито съобщение и човек, който гледа съответния материал не може да види и забележи подсъзнателното съобщение, което му се изпраща, но то дава отражение върху него. Тъй като малцина са наясно с методите за социално инженерство и умствен контрол чрез медиите мога да спомена и така нареченото "краткотрайно мозъчно облъчване". Гледайки филми или телевизия по екрана биват прокарвани различни странични детайли, но те действат на повечето хора на подсъзнателно ниво. Дори в някои от детските анимационни филми на Дисни има скрити подсъзнателни съобщения. Такива са открити примерно в "Цар лъв" от 1994 г., като надписа "секс" изрисуван във въздуха в небето по такъв начин, че да не се забелязва веднага, но при внимателно вглеждане си е доста ясен. Надписът се появява в 52-та минута, но поради големия брой коментари по този въпрос при по-новите версии, като българската, тази част е изрязана от филма. 

image

         Скритото подсъзнателно съобщение с думата "секс" в Цар лъв
 

image

Анимационен герой прави сатанинския знак в Treasure of the Lost Lamp от 1990 г.
 

image

 Част от дърво с формата на гол женски задник в анимационния филм Бамби от 1942 г.

Освен магията, която заема водеща роля, много често в анимационните приказки се прокарват езически имена и вярвания. Така например името Питър Пан произлиза от названието на древния гръцки бог на планините и горите Пан, който служи за създаването на образа на дявола с козина, козя брада, рога и копита в ранното Средновековие. Името на анимационния герой Скуби Ду. Според средновековната демонология скуби са женски демони, които се опитват да съблазняват мъжете дали обет за монашество, или тези, които искат да са верни на съпругите си. Един от анимационните герои на Дисни, който се среща в епизодите с Мики Маус се нарича Pluto и е кръстен на бога, крал на мъртвите в римската митология, на български наричан Плутон. Имената на езическите божества са вкарвани умишлено, тъй като Господ мрази имената на езическите божества и заповядва те да не се споменават и да се изличат:

"И внимавайте във всичко каквото съм ви говорил; и име на други богове да не споменавате, нито да се чува то от устата ви." (Изход 23:13)

 "Да разорите всичките места където народите, които ще завладеете, са служили на боговете си, по високите планини, по хълмовете и под всяко зелено дърво; и да съсипете жертвениците им, да строшите стълбовете им, да изгорите с огън ашерите им, да съсечете изваяните образи на боговете им и да изличите имената им от онова място." (Второзаконие 12:2-3)

Джинът в Аладин всъщност според арабската митология е демон, дух-елементал, по-ниско ниво от ангелите. Русалките и тритоните в приказките като "Малката Русалка" не са просто измислени същества, но са видения на духове-елементали, които понякога се появяват при визионерските пътешествия на маговете и шаманите. В Принцесата и звяра се прокарва идеята, че зад лицето на звяра може да има скрит прекрасен принц и това е отново езотеричен намек за сатана наричан от неговите поклонници "принц на светлината" или Луцифер. В анимационните приказки често се прокарват идеите за говоренето с духове или умрели, което е строго забранено от Бог. Прави впечатление и още една подробност, че царството на Дисни се нарича Magic Kingdom (Магическо кралство).

Също така, ако случайно сте забелязали в много от новите филми на холивудските продукции има включени бързи кадри като движенията на актьорите умишлено са забързани. В миналото във филмите нямаше такива. Това се прави с конкретна цел. Мозъкът не е в състояние да обработи за краткото време съответните кадри.

Дори в повечето библейски филми е пълно с несъответствия, представляващи умишлени грешки. Ако някой вземе да промени Библията и напъха в нея различни от написаните разкази и факти - ще кажат, че това е ерес, но когато е филм заявяват, че това е "режисьорска версия". Да вземем примерно филма Давид от 1997 г. номиниран за наградата Primetime Emmy с бюджет за направата му от 15 милиона долара, в който има голям брой несъответствия. Саул - в Библията пише, че бил красив и висок мъж, мъжете от цялата войска стигали до рамената му, но във филма е застаряващ, грозен, оплешивяващ мъж, който не се откроява с ръста си.
 

image

Саул, за когото пише: "И той имаше превъзходен и красив син, който се казваше Саул. От израилевите синове нямаше мъж, по-красив от него; той беше с една глава по-висок от целия народ." (1 Царе 9:2)

В Библията пише, че Давид бил с руса коса, но във филмовата версия е с кестенява. Ето какво пише в Библията:

"И прати та го доведоха. И той беше рус, с хубави очи, и красив на глед." (1 Царе 16:12)

 "И когато филистимецът погледна наоколо и видя Давида, презря го, защото беше дете и рус и красив на лице." (1 Царе 17:42).

В Библията пише, че Голиат е висок 6 лакти и една педя (отговарящи според нашите мерни единици на два метра и шейсет сантиметра), а във филма той не е огромен:

"И от филистимския стан излезе юнак на име Голиат, от Гет, шест лакътя и една педя висок." (1 Царе 17:4)

image

Голиат, който има обикновен ръст във филма

Според Библията Михала предупреждава Давид и го спуска с въжета през прозореца, а на негово място поставя домашен идол, но във филма поставят слугиня в леглото му:

 "И Михала спусна Давид през един прозорец и той отиде, и избяга, и се избави. А Михала взе домашния идол и го положи на леглото, и сложи при главата му възглавница от козина, и го покри със завивка." (1 Царе 19:12)
 

В Библията пише, че Давид заповядва по време на битка да поставят Урия на най-опасното и разгорещено в боя място и след това да се отдръпнат и по тази заповед той умира пред един град при превземането му, но във филма всичко е по-различно. Във филма малък отряд в който е Урия на възвишенията в пустоща попада на засада от съгледвачи. Въпреки че в Библията се казва, че той бил храбър мъж във филмовата версия това никак не си проличава. Според заповедта на Давид той би трябвало да е умрял в сражение, останал сам сред много врагове, но във филма той е представен по-скоро като страхливец и умира докато спокойно след малка битка с 5-6 души се къпе в една река. Докато се къпе изневиделица излизат няколко души и стрелят с лъкове и само двама души влизат в реката и го убиват, а той е невъоръжен. Не само това, но те го убиват в гръб. Убийството в гръб е характелно за страхливците, които се опитват да избягат.
 

image

Урия в реката

image

Урия е представен като убит в гръб

"А в писмото написа и каза: Поставете Урия напред, където боят е най-силен, и се оттеглете от него, за да бъде убит и да умре" (2 Царе 11:15)

 "И когато Йоав обсаждаше града, той постави Урия на едно място, където знаеше, че има храбри мъже. И мъжете от града излязоха и се биха с Йоав, и някои от народа, от слугите на Давид, паднаха; и хетеецът Урия също умря." (2 Царе 11:16-17)

 Във филма Авесалом обладава трите наложници на Давид останали в Ерусалим, докато в Библията пише, че Давид оставил десетте си наложници:

 "А царят остави десет жени, наложници, да пазят къщата." (2 Царе 15:16)

Във филма Витсавее, жената на хетееца Урия е представена идеализирано като "голямата любов на Давид", но от Библията знаем, че противно на Божиите заповеди краля да не си взима много жени, той е имал поне десет наложници и десет официални жени и дори преди да умре му дават още една сунамка, която да му стопля леглото, но той (вероятно вече от старост) не направил нищо. Докато Давид е жив синът му Адония без знанието на баща си се обявява за крал. Витсавее отива при Давид и му съобщава за това, след което Соломон е помазан за крал и Адония отива и се хваща за роговете на олтара и иска от Соломон да му обещае, че няма да го убие, при което той казва: "Ако се покаже достоен мъж, нито един косъм от него няма да падне на земята. Но ако в него се намери зло, ще умре." (3 Царе 1:50). След това обаче Адония се обръща към Витсавее да помоли Соломон да му даде сунамката Ависага за жена. Това раздразва Соломон и той заповядва да убият по-големия му брат Адония. 

 Ето децата, които има Давид от жените си:

"А ето синовете, които се родиха на Давида в Хеврон: първородният, Амнон, от езраелката Ахиноама; вторият Даниил {В 2 Цар. 3:3. Хилеав.}, от кармилката Авигея; третият Авесалом, син на Мааха, дъщеря на гесурския цар Талмай; четвъртият Адония, син на Агита; петият Сефатия, от Авитала; шестият Итраам, от жена му Егла, Шестимата му се родиха в Хеврон, гдето царува седем години и шест месеца; а в Ерусалим царува тридесет и три години. А тия му се родиха в Ерусалим: Сама {В 2 Цар. 5:14, Самуа.}, Совав, Натан и Соломон, четирима, от Витсавее, дъщеря на Амиила {В 2 Цар. 11:3, Елиам.}" (1 Летописи 3:1-5)

Това са синовете от жените му и трябва да се има предвид, че не е спомената Михала, която няма деца от Давид, а само от втория или третия си мъж. Вторият й мъж е Фалтиил, сина на Лаис, след това въпреки Божиите забрани Давид си я взима отново, но я изоставя и третия й мъж е Адриил:

 "Давид изпрати пратеници до Исвостей, сина на Саул, да кажат: Дай жена ми Михала която взех жена за себе си за сто Филистимски краекожия. И Исвостей изпрати и я взе от мъжа й, от Фалтиил, сина на Лаис. И мъжът й отиде с нея и плачеше, докато вървеше, и я последва до Ваурим." (2 Царе 3:14-16)

 "Но царят взе Армония и Мемфивостея, двамата сина на Ресфа, дъщеря на Аия, когото беше родила на Саула, и петимата сина на Михала Сауловата дъщеря, които беше родила на Адриила, син на меолатянина Верзелай" (2 Царе 21:8)

Единайсетата спомената в Библията наложница (може и други да е имало, но просто не са споменати) на Давид е сунамката Ависага, която го топлела и му слугувала:

 "А когато цар Давид бе остарял, в напреднала възраст, при все, че го покриваха с дрехи, не се стопляше. Затова, слугите му казаха: Нека потърсят за господаря ни царя млада девица за да престоява пред царя и да му пригажда, и да спи на пазвата му, за да се топли господарят ни царят. И потърсиха по всичките области на Израил красива девойка и намериха сунамката Ависага, и я доведоха при царя. Девойката беше много красива и се грижеше за царя и му слугуваше, но царят не я позна." (3 Царе 1:1-4)

В Моисеевия закон Господ позволява на един мъж да има две жени и няма дадени други разрешения за повече жени, както правят по свое усмотрение израелските крале.

Мога да посоча поне още 5-6 несъответствия свързани с този филм. Несъответствията са толкова много, че трудно могат да бъдат изброени, без да се пропусне някое. 

  Друг изключително гнусен и еретичен филм от поредицата "Библията" е Соломон от 1997 г., в който има около 20-30 разминавания с написаното в Библията. Ще посоча само няколко. Сунамката Ависага във филма е представена като лечителка, която да лекува Давид, което никак не отговаря на Библията - Давид не е бил болен. Тя никъде не е показана с истинската функция, заради която е взета за негова наложница - да спи в леглото му и да го топли, както е писано "в скута му".

Според Библията Соломон е младеж, когато става крал на Израел и се обръща към Бог в молитва, казвайки че е "малко момче", а във  филмовата версия той казва, че е "като дете".

"И сега, Господи Боже мой, Ти си направил слугата Си цар вместо баща ми Давида; а аз съм малко момче" (3 Царе 3:7)

Той още не е женен, което при по-богатите ставало в тинейджърска възраст. Вероятно е бил около 14-16-годишен. Но във филма ролята на "малкото момче" Соломон се играе от 50-годишния актьор Бен Крос, роден през 1947 г. и на всичкото отгоре е представен с брада. Така или иначе този актьор играе в целия филм. Прави впечатление дори, че в началото на филма, когато Соломон както пише в Библията е "малко момче", че брадата на Соломон дори е по-голяма отколкото в по-късните години. Соломон също е показан като майтапчия, което не отговаря на написаното в Библията.
 
  В Библията е посочена история на две блудници, на едната умряло бебето и се скарват чие е детето. Във филма те са представени като проститутки, които упражнявали професията си. Проститутките обаче от древни време са знаели начини против зачеване и е малко вероятно да става въпрос за проститутки, които в Библията най-често са наричани "посветени блудници" а просто за обикновени блудници. По онова време в Израел почти е нямало проститутки. Цялата история е представена не точно по Библията, но преиначена. Както думите написани в Библията, които казват блудниците и тези във филма, които са променени, така и действието. Във филма Соломон собственоръчно хваща меча и замахва да разсече детето, но в Библията пише, че той заповядва да донесат меч и да разсекат детето, но не се налага някой от неговите хора да замахне с него:

"И царят каза: Донесете ми меч. И донесоха меча пред царя. И царят каза: Разделете на две живото дете и дайте половината на едната и половината на другата." (3 Царе 3:24-25)  

Когато Соломон разрешава случая във филма той взима детето и го благославя, което не отговаря на Библията. Но върха достига когато той направо благославя и проститутката, което е направо нечувано. По ония времена обикновено според Божиите заповеди проститутките са били убивани с камъни. 
 

 image

Соломон благославя бебето на проститутката и нея самата
 

Дори в библейския разказ за детето и блудниците, въпреки, че е показан като мъдър Соломон съгрешава спрямо Бог. Господ забранява да бъдат оставени живи блудстващи хора. Според Божия закон, ако мъж и жена бъдат хванати да правят секс без да са женени - те непремено трябва да бъдат изведени извън града и да бъдат убити с камъни, за да бъде отмахнато това зло и да не се разпространява греха. Ако пък някой спи с девица, която вече е сгодена за някого:

  "Ако някой намери в града някоя млада девица, сгодена за мъж, и лежи с нея, тогава да изведете и двамата пред портата на оня град, и да ги убиете с камъни, за да умрат, – момата, защото не е извикала, като е била в града, и мъжа, защото е обезчестил жената на ближния си. Така да отмахнеш злото изсред себе си." (Второзаконие 22:23- 24)

А, ако някой се ожени и се окаже, че жена му не е девствена и е била с някого другиго преди брака също трябва да бъде убита:

 "Но ако е истинно това нещо, че не се е намерило девство у момата, тогава да изведат момата и да я поставят пред вратата на бащиния й дом, и мъжете от града й да я убият с камъни, за да умре; защото е сторила безчестие в Израиля, като е блудствала в бащиния си дом. Така да отмахнеш злото изсред себе си." (Второзаконие 22:20- 21)

Сексът е позволен от Бог единствено след сватбата или след годежа.

При първото правовъздаване във филма преди да дойде ред на проститутките се показва дело, при което някой е продал кон със свиреп нрав и купувачът се жалва за това, че не е бил предупреден. Соломон обаче вместо да раздаде правосъдие защитава измамника продавач и казва, че купувачът е имал право да види коня, но истината е, че свирепия нрав на един кон може да не се забележи веднага. Той също казва нагло, че продавача има право "да скрие всеки недостатък" и купувача си е виновен, "ако не го открие". Затова следва купувача да заплати пълната цена на коня, като за без недостатък и така остава измамен. В случая Соломон е показан като защитник на мошениците. Това е точно обратното на описания в Библията крал Соломон. По-късно във филма е показано дело на двама души, които се жалват за вода - вероятно трябва да подразбираме за кладенец. Соломон отсъжда да им бъде отмахнат дялът за вода за един месец, което означава че ги обрича на смърт, тъй като в топлия климат на Израел за по-малко от 10 дни всеки ще умре. Така Соломон в този случай отново е показан като несправедлив и жесток владетел.

Във филма Соломон когато вижда кервана на савската кралица и слоновете се учудва какви са тези животни казвайки: "Накъде сте се запътили и какви са тези чудни зверове?". Но всъщност той вече е женен за египетска принцеса, а в Египет е пълно със слонове. Савската кралица във филма казва, че царството й е по поречието на Нил, но много добре е известно, че савското кралство се намирало в южната част на арабския полуостров, а не в Африка. Дори в Новия завет Исус Христос я нарича „южната кралица”, а не „западната кралица” (Африка е на запад и югозапад от Израел): "Южната кралица ще се яви на съда с това поколение и ще го осъди, защото тя дойде от краищата на земята за да чуе Соломоновата мъдрост; а, ето, тука има повече от Соломона." (Матея 12:42). Соломон във филма има връзка с нея и дори направо му сe ражда незаконен син от кралицата във филма наречен Менелех, което никак не отговаря на написаното в Библията.
 

image

Соломон с измисления по фантазия син


Въпреки че савската кралица е представяна като черна в Библията никъде не пише тя да е чернокожа. Както вече изясних кралството й се намира на арабския полуостров, а не в Африка. Идеята, че тя е чернокожа се дължи на пасаж от Песен на песните, където пише: "Черна съм, но хубава, ерусалимски дъщери, като кидарските шатри, като Соломоновите завеси." (Песен на песните 1:5) и някои не особено умни хора предполагат хипотетично, че може да става въпрос за нея, но това е напълно изключено, тъй като в този текст въобще не става въпрос за савската кралица, а за жена живееща в Ерусалим. На всичкото отгоре савската кралица не е чернокожа африканка, а арабка. Ако се проследи внимателно текстът на книгата Песен на песните става ясно, че е невъзможно да става дума за савската кралица. Всяко подобно твърдение е незряло и говори за слаборазвит разум. Любимата в Песен на песните е сунамка, но живееща в Ерусалим: „Върни се, върни се, о суламко” (Песен на песните 6:13). В текста е използвана думата Суламит, което най-често се интерпретира като вариант на сунамка - жена от гр. Сунам. Но в същото време любимата казва, че в Ерусалим има къща от родителите си: „Намерих онзи, когото обича душата ми; Хванах го, и не го пуснах докато не го доведох в къщата на майка си, и във вътрешната стая на оная, която ме е родила.” (Песен на песните 3:4). Трябва да се отбележи още, че тази сунамка не е Ависага, но се появява доста по-късно в живота на Соломон, когато той вече е имал шейсет жени-кралици и осемдесет наложници: Има шестдесет кралици и осемдесет наложници” (Песен на песните 6:8). Също така в книгата Песен на песните съвсем не става въпрос за някаква чернокожа жена, но за мома, която е почерняла (хванала тен) от слънцето през лятото: „Не ме гледайте, че съм почерняла, защото слънцето ме е погледнало.” (Песен на песните 1:6) Друга подробност е, че от Песен на песните научаваме, че Соломон е имал гарваново черна къдрава коса, но във филма тя е кестенява: "Косите му са къдрави, черни като гарван" (Песен на песните 5:11)

Навсякъде във филма капителите на колоните са украсени с пирамиди, но както е добре известно пирамидата е таен окултен символ свързан с масонството. 

 

image

обърнете внимание на пирамидата в капитела на колоната в дясно

image

В стаята на Соломон прозорците имат формата на езически тамплиерски равнораменни кръстове

 

image

 Еровоам, а над главата му съд с изображение на окултна магьосническа хексаграма
 

Във филма в действие 10 години след построяването на храма Соломон пие от някаква чаша и се ядосва, че не е от злато, но в Библията пише, че Соломон не е имал чаши за пиене, които да не са златни:

"И всичките съдове за пиене на цар Соломон бяха от злато, и всичките съдове на къщата "Ливанска гора" бяха от чисто злато. Среброто се считаше за нищо в дните на Соломон." (2 Летописи 9:20)
 

image

Соломон докато разговаря със свещеника Натан се къпе и се разголва пред него и в "християнския" филм направо се вижда задника му, а Натан най-безцеремонно го гледа и дори не се обръща настрани, което е повече от прекалено! 
 

Както е добре известно във филмите не се срещат случайни сцени. При записването на всяка една сцена се репетира многократно и едва когато напълно удовлетворява режисьора се заснема или оставя тази, която е най-добра. Колко ли пъти са репетирали показването на задника на крал Соломон?  
Друг много хитро втъкан еретичен момент, който християните колкото и да гледат филма не са в състояние да разберат е Храмът на Соломон. Причината за наличието на колони в храма е те да поддържат конструкцията в храма. В Библията пише, че те имали капители украсени с бронз и носели имената Яхим и Воаз. Именно тези колони имат специално значение в масонството и задължително присъстват в масонските храмове. Във филма обаче има две колони пред самия храм, които нищо не поддържат. На всичкото отгоре те са направени в тъмен цвят за да контрастират пред храма. В Библията за тях пише, че са поставени в зала в предверието на храма, а не пред самия храм:

 "И изправи стълбовете при предверната зала на храма." (3 Царе 7:21)

image

Храмът на Соломон с фалшивите колони

За какво става въпрос вероятно се питате? Защо всичко не е по Библията и има ли значение къде са колоните? В древен Египет в чест на Ра издигали обелиски или колони, които символизирали техния бог на слънцето. Обелиските се поставяли и непосредствено пред храмовете какъвто е случаят със Соломоновия храм във филма. Обелиските се използвали още и за слънчеви часовници. Бог забранява да се издигат стълбове (обелиски) и всевъзможни символи на езическите божества, което е наречено "духовно блудство" и всичко това отново е умишлено направено във филма:

 "Да не си правите идоли или кумири, нито да си издигате стълбове, нито да поставяте в земята си камък с изображения, за да му се кланяте: защото Аз съм Господ вашият Бог." (Левит 26:1) 

Най-еретичното и богохулно нещо в целия филм, представляващо подигравка с християните и пазителите на Библията е когато Соломон запитва децата си: "Кой помни четвъртата заповед" и те му отговарят: "Почитай баща си и майка си..." Да, ама четвъртата Божия заповед никак не е тази. Четвъртата Божия заповед е:

"Помни съботния ден, за да го освещаваш. Шест дена да работиш и да вършиш всичките си дела, а на седмия ден, който е събота на Господа твоя Бог, да не вършиш никаква работа, ни ти, ни синът ти, ни слугата ти, ни слугинята ти, нито добитъка ти, нито чужденеца, който е отвътре вратите ти; защото в шест дена Господ направи небето и земята, морето, и всичко, което има в тях, а на седмия ден си почина; за това Господ благослови съботния ден и го освети." (Изход 20:8-11)

image

Соломон с децата и "четвъртата заповед". Обърнете внимание, че на стената зад краля се виждат изображения, които обаче са забранени от Бог и поне в онзи етап от царуването на Соломон не би трябвало да съществуват. 
 

Неслучайно тази заповед е поставена във филма за подигравка както казах и това е повече от явно. В дадения случай във филма Соломон се използва "четвъртата", а не петата или шестата или някоя друга заповед поради простата причина, че тази заповед масово не се спазва от християните и се подценява. Дори в римокатолическите Библии е премахната и "променена" и много от хората, които се считат за християни са направо с промити мозъци.  

Тъй като четвъртата заповед масово не се знае и не се спазва от християните тя често е обект на будалкане и подигравка на хората с нея. Във филма Маската на Зоро от 1998 г. през 51 минута Елена казва на новия Зоро (Алехандро), който се е скрил в изповедалнята: "I have brocken the fourth command" (Наруших четвъртата заповед), при което той пита: "You kill somebody?" (Уби ли някого?) "
Елена отговаря: "That"s not the fourt comandment" (Това не е четвъртата заповед), а Алехандро казва: "Of course not" (Разбира се, че не е) "In what way did You break the most sacred of commandments?" (Как наруши страшната заповед?), а тя отговаря: "I dishonored my father" (Озлочестих баща си).
Тук четвъртата заповед е заменена с петата заповед гласяща: "Почитай баща си и майка си, за да се продължават дните ти на земята, която ти дава Господ твоя Бог" (Изход 20:12) 
Мога да отбележа, че дори идеята за името Зоро произлиза от езическа легенда за духът на лисицата, който се върнал на земята да отмъщава за животните. "Зоро" на испански означава "лисица". 

  Не ви ли е поне малко чудно защо не правят всичко абсолютно точно по Библията в така наречените "християнски филми", а има толкова много разминавания??? Или може би тези филми дори ви харесват, тъй като няма други, които да са истински...  




Гласувай:
5
0



1. idealist - Ето и един пример
23.01.2012 11:08
как политиците ни манипулират чрез медиите:
http://idealist.blog.bg/politika/2012/01/23/zashto-lyjat-kristalina-i-plevneliev.888044
цитирай
2. hristiqnin - Уолт Дисни е бил масон 33 степен! Как ...
10.02.2012 16:53
Уолт Дисни е бил масон 33 степен! Как няма да е така когато всичко това се контролира от йезуитите и папството!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: ernest
Категория: История
Прочетен: 1876792
Постинги: 519
Коментари: 1023
Гласове: 1011
Архив
Календар
«  Април, 2020  
ПВСЧПСН
12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930