Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
25.06.2013 10:06 - Водителството от Бог
Автор: ernest Категория: Други   
Прочетен: 1522 Коментари: 0 Гласове:
0

Последна промяна: 11.03.2014 12:15


В Библията почти на всякъде срещаме описания на хора живели праведно и следващи Господа, които са получавали наставления и водителство от Бог и без това не би съществувал нито Нов, нито Стар завет. В наше време има различни църкви, но не малко отхвърлят водителството от Господа. Много от тези църкви са ръководени не от Господ и това, което Той иска да прави в дадената църква, но от хора, които си въобразяват, че те знаят по-добре. Много от хората и църквите са още по-зле. Те си мислят, че Той, Господ само едно време е говорел на хората, а сега вече не може. Как така не може? Да не би да е отишъл много далеч или да е заспал? Или може би не му пука за хората? Не, просто зависи, кой как го търси и дали съответния човек си е отворил сърцето за Него. Не може някой да нарушава Неговите заповеди и примерно да чака Господ да направи нещо в живота му (не е ли малко нагло). Господ си има добър план за всеки, който отвори сърцето си за Него. Но само Той решава кого за какво да употреби за Неговото дело и по какъв начин. Един може да изгонва духове, друг да проповядва, трети (като мен) да пише книги и да реформира християнството в посока, която Бог иска. Всеки си има своето място. Ако вие правите това, което Той иска от вас, Той никога няма да ви остане длъжен. Ще дам личен пример. Аз вярвам от съвсем малък и дори още от първи клас понякога в междучасията се молех, но никой не беше ме учил как да се моля, и аз не познавах Библията. Все пак знаех някои неща и можех да разгранича добро от зло и част от греховните неща. Въпреки всичко животът ми дълги години бе пълен провал. Още като се започне от началото на самостоятелния ми живот аз взимах решенията единствено със собствения си разум (както всички хора, които нямат директно водителство от Бог). През 1988 г. дори се стигна до момент, когато да направя опит за самоубийство. Господ ли ми беше виновен за това? - Не разбира се, ако аз бих имал водителство от Него по онова време никак не би се стигнало до подобно нещо. Той просто би ми казал какво да правя и всичко би било наред.

Аз примерно пиша книги и това е, което Господ иска от мен в момента. Когато трябваше да публикувам третата ми книга в издателството първо искаха много пари, двойно повече от предния път, но Господ се погрижи по Негов начин за това, но в крайна сметка дори станаха по-малко. След известно дискутиране цената малко падна, но пак не беше както преди, а уж нищо нямало променено. А, аз не исках да вдигам продажните цени на книгите, за да може всеки, който пожелае да може да си ги купи. Така предплатих около 80% от сумата и известно време, след като си прибрах книгите фирмата фалира. Не само, че фалира, но за три месеца се смениха двама различни собственика и никой не се интересува от останалите пари, аз ги търсех, но те не щат и да чуят. Така това е само един пример, но Господ така чудно подрежда нещата от живота ми, когато се допитвам до Него и Го слушам, че понякога хората, които са около мен направо не им се вярва на нещата, които ми се случват. Понякога казват: "голям късмет имаш" или "невероятен късмет", а други не вярват в това, което им говоря. Не могат да повярват, че подобно нещо е възможно. Говоря миналата година с един познат в интернет клуба до нас и гледаме любимата ми група Stryper отиват на концерт в Италия. И аз му казвам: "Тъй както отиват до Италия може да вземат да дойдат заради мен до България да ги гледам." Моя познат казва: "А, до България няма да дойдат, няма кой да ги слуша. Кой ще ги покани?" След няколко месеца групата идва в България в Каварна и ги гледам на първия ред и си взимам автографи. Ето линк към постинга на тази тема:

http://ernest.blog.bg/muzika/2012/07/15/reportaj-za-rokfest-kavarna-14-iuli-i-malko-rok-istoriia.979509

Вървя по улицата през лятото миналата година и нямам в мен пари, но минавам близо до един магазин с плодове и зеленчуци и ми се прияжда пъпеш (хранех се само един път на ден с някакви плодове или зеленчуци) и магазинера, като в случая ме познава сам ме вика, без нищо да съм казал и ми казва: "На ти един пъпеш." и не иска пари. Друг случай. Отивам миналата година около септември-октомври в София и тръгвам да си търся дънки, каквито на мен да ми харесват. Обикалям, търся, влизам в разни магазини, чак почна да ми писва. По едно време влизам в един малко по-скъп магазин и съм готов да платя (имам пари), но не ми харесват достатъчно, пък са скъпи. След известно време си купувам от някъде 2 чифта, които вече биват, но са много евтини. Помолвам се на Господ и казвам точно какво искам. Минава половин година. След около половин година така се случва, че пътувам с познати до София и с един приятел след църква в неделя се прибираме и по пътя влизаме в един магазин. Като го поразгледах си намерих 9 чифта точно такива дънки, каквито исках и най-важното по 1 лев чифта. Аз нося по-малки номера и явно не са ставали на много хора и съвсем са ги намалили. Исках да си купя кожен елек (AOR и уестърн мода), но не бях го казал на Бог - купих си точно мойта мярка за 5 лв. Сега, ако поискам мога да го продам на многократно по-висока цена (още при първото обличане започнаха да ми предлагат), но на мен си ми харесва и дори много пасва на кожените ми панталони, които преди известно време правих по поръчка при моделиер (струваха около 150$, но само след около 2-3 години подобна услуга вече струваше около 420$). С един приятел вчера таман си говорим и му разказвам как отивам и си купувам дрехи и му казвам и, че последно (преди няколко дни в Бургас) си купих разни неща много евтино и добавям: "Тези дрехи са направени за мен. Те си стоят там в магазина и ме чакат да отида да си ги взема.", а той се шашка на изказването ми. Така е наистина за много неща. Примерно някоя мома някъде ме чака (или аз я чакам) да дойде момента (от четири години насам Господ постоянно ми говори да не бързам за тези неща, а от тази година само "да изчакам" и вероятно до 1-3 години и това ще стане в живота ми, разбира се по любов за цял живот). Разбира се за любовта Светия Дух винаги дава потвърждение и водителство, дори може да каже нещо за напред като примерно нещо за бъдещите деца1.

  Eдин интересен случай, който си заслужава да разкажа е когато преди 8 години ходих на концерт на хард рок доайените Deep Purple. Това беше първия случай когато се допитах до Бог и Той направи нещо невероятно в живота ми. Аз слушам малко по-различна музика (AOR), но все пак имах желание да ги гледам. Добри музиканти са и интерпретациите на концертите ги правят интересни. Бях гледал предния концерт в София няколко години по-рано, но вече бяха в друг състав с нов клавирист - Дон Ейри (бях го гледал на концерт с AOR групата Alaska и бях разговарял с него на дълго, както и с другите музиканти от Alaska) и концерта представляваше интерес за мен. Беше минала една година откакто майка ми беше починала и за година и няколко месеца първо изчистих разни сметки, а също бях направил пълен ремонт на апартамента. Изхвърлих почти всички мебели и легла, свалих тапетите и шпакловах стените, всичко се пребоядиса, навсякъде сложих теракотни плочки, и дори подарих на моя познат, който слагаше плочките хладилника (само остана да направя ремонт на банята, но и там смених бойлера), смених едната дограма с алуминиева и спечелените през тази година пари вече бяха свършили. И така реших да се допитам до Бог дали да отида на концерта на Deep Purple, като освен, че попитах дали ми разрешава помолих, ако може да ми даде да отида безплатно (бях останал само с 10-20 лв.). Святия Дух ми отговори само с една дума: "Разрешавам!" Беше ми щумнало да боядисвам коридора и докато боядисвах следобеда иззвъня телефона. Вдигам и един познат се обажда и ми казва: "Искаш ли два билета за Deep Purple в Каварна?", аз му казах, че не ми трябват два и, щях да започна да му обяснявам, че нямам пари, а той: "Два са, двата се дават, не може един." И после ми обясни, че билетите се подаряват. Трябваше само да отида до яхтеното пристанище да ги взема. Когато отидох ме запозна с хората, стана ясно, че те си ги бяха купили месец по-рано, но им се бяха променили плановете и отиваха в Италия с яхтата си. Дадоха ми билетите и се обадиха на някакъв техен познат да дойде и да ме вземе с колата и да ме закара до там. Когато дойде деня за концерта, човека се обади и ме взема с джипа си. Оказа се, че е на доста високо ниво в държавата. В Каварна продадох втория билет и срещнах хора от моя град, които на връщане ме докараха обратно точно до входа. Тази година Deep Purple пак идваха на концерт в Каварна. Но вече този състав на групата съм го гледал и не проявявах кой знае колко интерес, ако е в зала през друго годишно време ммм... може би, но предпочитам да гледам групи като H.E.A.T, Reckless Love, Journey  и тн. Все пак се допитах до Бог един или два дни преди концерта, тъй като познати ме питаха искам ли да пътувам с тях и Той ми каза: "По-добре не отивай." и веднага се отказах. През дните когато са били концертите в Каварна през цялото време е валяло. В деня на самия концерт през цялото време и само по време на концерта на Deep Purple не е валяло, но всичко е било така подгизнало и кално. Радвам се, че не отидох.

Още един съвсем скорошен пример. Отивам до София с един познат с неговата кола миналата седмица и той остава там за два дни. Аз си свършвам работата за около 1 час и се допитвам до Бог какво да правя. Светия Дух ми казва да се прибирам (на стоп) и ми казва, че вечерта ще спя в къщи. Тръгвам към мястото за стопиране. Оказва се, че автобус 5 номер, който отива на Цариградско шосе, от където да се стопира минава на 1 час, но аз чакам 5 минути и идва. Стигам до мястото за стопиране и само след около 4-5 минути вече съм в една кола. Човека спира на един разклон за Симеонов град (или нещо подобно се казваше града) и аз докато вървя да пресека пътя, от където да стопирам един човек от посока на онзи там град (от дясно) ми маха с ръка. Той спира и ми прави място да седна преди да съм стигнал до него. Закарва ме до някакъв кръстопът за Стара загора, слизам и преди той да запали колата и да тръгне да си продължи по пътя вече една кола ми спира на 3-4 метра пред него и аз отново съм на път преди да е тръгнал предишния човек, който ме качи и дори виждам, че гледа очудено, как ми спират. И подобно беше до края, като на места аз исках да си събирам билки или да хапна някакъв плод от дърветата наоколо и съм чакал по 4-5 минути. Пристигнах на 300-400 метра от началото на моя град пред Пени маркет в 7 и 17 минути. Цялото пътуване бе траяло малко повече от 5 часа, а смених 7 различни автомобила. Някои хора със собствен автомобил от началото до края не могат да стигнат за толкова бързо. Когато се прибрах в къщи и казах на няколко души познати не искаха да повярват. Единият вика: "Те са ти били познати дето са те качвали. Не можеш да отидеш до София за един ден и да се върнеш." В един мой човек, при който ходя ежедневно да му помагам като се изтегнах докато си говорехме и от умора (бях станал в 5.15 сутринта и бях спал съвсем малко през ноща) направо заспах за известно време, а след това вече си отидох в къщи и там спах по-късно. Това са само няколко случая, но са примери как когато човек се допитва и слуша Господ му се подреждат нещата. При мен постоянно е така, ако искате вярвайте, но преди да бъда кръстен със Светия Дух и Господ да започне да ми говори и да ръководи животът ми бе повече от хаос и провал (ако не ми вярвате намерете и прочетете дългата версия на автобиографията ми в стихосбирката "Вечният път" от 1998 г.), сега е по Божия начин, където всичко става така както трябва. Има случаи примерно трябват ми пари за нещо и в момента ги нямам, но парите си идват. Без въобще да ги мисля. Няма значение от сумата дали са 200 или 2 000 лв. Щом ми трябват идват по някакъв начин. Аз не се безпокоя за такива неща. Понякога се моля и просто идват или стават нещата, друг път просто искам нещо и хоп готово. Господ е чудесен.

"Но знаем, че всичко съдействува за добро на тия, които любят Бога, които са призовани според Неговото намерение." (Римляни 8:28)

"И всичко, каквото и да поискате в молитва, като вярвате, ще получите." (Матея 21:22)

"Ако поискате нещо в Мое Име, ще го направя." (Евангелие от Йоана 14:14) 
    

Исус Христос казва за Светия Дух на своите ученици:

"И, ето, Аз изпращам върху вас обещанието на Отца Ми; а вие стойте в града [Ерусалим] докато се облечете със сила от горе." (Лука 24:49)

Самото кръщение със Светия Дух на Исусовите ученици е описано в книгата Деяния на Апостолите:

"И когато настана денят на Петдесетницата, те всички бяха на едно място. И внезапно стана шум от небето като хвученето на силен вятър, и изпълни цялата къща, гдето седяха. И явиха им се езици като огнени, които се разделяха, и седна по един на всеки от тях. И те всички се изпълниха със Светия Дух, и почнаха да говорят чужди езици, според както Духът им даваше способност да говорят." (Деяния 2:1-4)

Аз бях кръстен със Светия Дух в края на 90-те и някъде около 2000 г. за първи път Той започна да ми говори, а аз постепенно се научих да се допитвам до Него и да Го слушам. Струва ми се, че беше някъде в края на 1999 г., когато се молех и ненадейно за мен Светия Дух ми каза няколко думи, които много ме озадачиха по онова време. Той каза: "Ти ще работиш за мен!" Аз да си призная доста се очудих. Какво можех да направя за Господа. Едва наскоро бях прочел цялата Библия от кора до кора, но дори не можех да проповядвам. Само горе-долу разбирах нещата. Бях почти като дете. Но когато започнах да пиша книгите и да правя моите изследвания разбрах какво е имал на предвид Господ и защо ми е казал така.

"Но ще приемете сила, когато дойде върху вас Светият Дух, и ще бъдете свидетели за Мене както в Ерусалим, тъй и в цяла Юдея и Самария, и до края на земята." (Деяния 1:8)

Когато Петър, който преди това е слаб и дори се отрича три пъти преди първи петли от Исус след кръщението със Светия Дух става друг човек. Той започва да проповядва дързостно. В Новия завет в Първо Послание към коринтяните в цялата 12 глава са посочени и коментирани дарбите на Светия Дух, които следват тези, които са кръстени със Светия Дух, практикуват изпълването със Светия Дух посредством говоренето на езици и разбира се спазват Божиите заповеди. Апостол Павел започва с думите:

"А за духовните дарби не искам, братя, да не знаете." (Първо Послание към коринтяните 12:1)

Но много от съвременните християни съвсем не знаят. За много хора християнството се е превърнало в традиция, а не в живот на ходене в пътищата определени от Господа. И още по-зле повечето пишман християни се сещат за Бог единствено по празниците, но се оказва, че повечето от така наречените "християнски" празници съвсем не са християнски и не са от Господа, а традициите по време на тях са езически и разгневяват Бог.

Какво трябва да прави човек, ако не е писюр и не се опитва само да се самозалъгва? Просто човек може да започне да търси истината. Много от читателите на блога ми са християни и са попаднали във връзка с някаква тема на него, други просто от общ интерес, а може би и по други причини. Важното е, че малко или много хората четящи в момента това дори и да не го осъзнават търсят нещо. Повечето от християните знаят какво, а останалите не са много наясно. Но ще ви кажа нещо: Бог ви обича и Той има добър план за вас! Той иска да ви даде нещо, което не можете да получите другаде - това е пътят към вечния живот - спасението на вашата душа, която да бъде безсмъртна. Единственото, което трябва да направите е да се покаете и да приемете Исус Христос за свой личен спасител. Понякога това е необходимо дори и да вярвате, че има Господ и дори и да не сте атеисти. Той желае да Го чуе от вас. Ето една примерна кратка молитва, която да кажете на глас: 


 Татко небесни, аз се покайвам за моите грехове знайни и незнайни. Моля Те да ми простиш и да поемеш контрол над живота ми и да ме водиш в правилните пътища, които са по Твоята воля. Аз вярвам, че Исус Христос е Божият Син, който беше разпънат на кръст за мен и моите грехове, умря и възкръсна на третия ден. Ръководи ме Господи и ме предпазвай от лъжеучения. Научи ме да Ти се покланям и да живея правилно, така както Ти желаеш. Предпазвай ме от езически омърсявания и традиции. Дай ми твоето водителство. Изпълни ме със силата на Святия Ти Дух и ме направи достоен твой служител. Амин.

Всеки повярвал може да има водителство от Господа и Той да му говори чрез Святия Си Дух. Искайте и ще ви се даде. При всеки кръщенито със Светия Дух е по различен начин. Понякога изисква настоятелно молитстване, друг път е лесно и бързо. Един приятел преди години ми разказа как две момичета, които наскоро били повярвали се кръстили със Светия Дух. Те просто се помолили преди да заспят Господ да ги кръсти със Светия Дух и когато се събудили на другата сутрин направо вече говорели на езици от Светия Дух.

Още един препоръчителен линк по темата:


http://ernest.blog.bg/drugi/2013/05/02/molitvata.1106360

Бъдете благословени. Не бъдете невярващи или половинчати във вярата, а бъдете вярващи!


---------------------------


1 В езичеството, шаманизма и другите религии с демоничен характер също понякога им говорят демоните. Така например контактуващите с демоните жреци в древно Мексико (ацтеките, маите и тн.) изпадали в транс и тогава демоните говорели чрез тях и постоянно искали все повече човешки жертвоприношения. Един от последователите на Хари Кришна в моя град, (дори в хиндуизма Кришна е определян като демон) преди известно време банките му взеха хотела във Влас и наскоро Хари Кришна му бил казал да изостави жена си и той я оставил. Луда работа. Всичко това е в пълен противовес с истинския жив Бог. Бог никога, никога не разделя мъжа от жената, точно обратното той ги съчетава. Точно по тази причина никой няма правото да извършва бракосъчетания над друг човек (понеже Господ прави това, в ранното християнство мъжа и жената са обявявали само пред Него годежа или сватбата си и това било всичко). Господ е създал мъжа и жената за да бъдат заедно за цял живот и им е дал любовта за да им е приятно и хубаво да са заедно. Женaта е дадена за да помага и да подкрепя мъжа си: "И Господ Бог каза: Не е добре за човека да бъде сам; ще му създам подходящ помощник." (Битие 2:18) Освен това за жената още се казва: "Сърцето на мъжа й уповава на нея; и не ще му липсва печалба. Тя ще му донася добро, а не зло, през всичките дни на живота си." (Притчи 31:11-12) Бог е забранил мъжа и жената да се разделят!!!

"затова ще остави човек баща и майка и ще се прилепи до жена си, и ще бъдат двамата една плът"? Тъй че те вече не са двама, а една плът. Прочее, което Бог е съчетал, човек да не разлъчва." (Матея 19:4-6)

"И никой да не постъпва невярно към жената на младостта си. Защото, казва Господ, Израилевия Бог: Аз мразя напускане" (Малахия 2:15-16)





Гласувай:
0



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: ernest
Категория: История
Прочетен: 2672772
Постинги: 576
Коментари: 1166
Гласове: 1228
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930