Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
18.04.2014 08:37 - Християни ли сме?
Автор: ernest Категория: Други   
Прочетен: 1686 Коментари: 2 Гласове:
0

Последна промяна: 18.04.2014 08:47


С наближаването на Великден много хора биха се изкарали християни. Но християнството не е само за празниците. То е живот и спазване на това, което изисква Господ. Има Библия. В Библията в Новия завет от началото до края са описани основните неща, какво е това да бъде човек християнин. А в Стария завет са включени заповедите и разни случки и исторически събития. Ако човек не е чел заповедите включени в книгите Второзаконие и не знае какво пише там и какво изисква Бог, как ще знае какво е грешно и какво не?

Преди известно време написах постинг озаглавен "Кога да станем християни?" и този въпрос си е доста сериозен. Това е нещо, за което всеки сам си взима решение в живота.

http://ernest.blog.bg/history/2013/10/05/koga-da-stanem-hristiiani.1169411

Не може някой едновременно да спазва езически неща, да живее грешен и неморален живот и да си въобразява, че е християнин. За такива Господ е дал възможност да се покаят, докато все още имат шанс.
Чудя се защо им е на хората, които не са вярващи, не се молят всеки ден и не спазват написаното в Библията да си играят на християнство като дойде такъв свещен празник, като Великден?
Рано или късно всеки ще се яви пред своя създател и ще отговаря за това, което е правел през живота си. Някои ще получат награда от Господа, а други наказание и вечна мъка.

Исус Христос казва:

"Но казвам ви, че мнозина ще дойдат от изток и запад, и ще насядат с Авраама, Исаака и Якова в небесното царство; а чадата на царството ще бъдат изхвърлени във външната тъмнина; там ще бъде плач и скърцане със зъби." (Матея 8:11-12)
 
"Човешкият Син ще изпрати ангелите Си, които ще съберат от царството Му всичко що съблазнява, и ония, които вършат беззаконие, и ще ги хвърлят в огнената пещ; там ще бъде плач и скърцане със зъби." (Матея 13:41-42)

"Така ще бъде и при свършека на века; ангелите ще излязат и ще отлъчат нечестивите измежду праведните, и ще ги хвърлят в огнената пещ; там ще бъде плач и скърцане със зъби" (Матея 13:49-50)

Всеки може да се обърне към Бог по всяко време и в Библията е казано, че в такъв момент цялото небе се радва.

Според юдеизма възрастта от когато човек вече специално става отговорен за действията си и трябва да започне да изучава Библията е след бар мицва при момчетата на 13 години (при момичетата бат мицва е на 12 години) и може да се каже, че от 13-14 годишна възраст, не по-късно вече е времето когато човек е добре да започне да чете Библията.

Основният принцип за приемането на сериозно на християнството от хора, както за такива, които не са атеисти, но и не са казвали до момента подобна молитва, така и за тези, които не са християни е с казването на глас на молитва на покаяние и изповед за приемането на Исус Христос за личен спасител основаващо се на ситиха:

"Защото, ако изповядаш с устата си, че Исус е Господ, и повярваш със сърцето си, че Бог Го е възкресил от мъртвите ще се спасиш. Защото със сърце вярва човек и се оправдава, и с уста прави изповед и се спасява." (Римляни 10:9-10)


Така бих искал да призова всеки, който до момента не е направил това да каже молитвата на глас:

Небесни Отче, аз се покайвам за моите грехове и тe моля да ми простиш и да поемеш контрол над живота ми и да ме ръководиш, за да живея праведно и да върша Твоята воля през всичките дни на живота си. Аз вярвам, че Исус Христос е Божият Син, който беше разпънат на кръст за мен и моите грехове и умря и възкръсна на третия ден. Ръководи ме Господи, изграждай ме във вярата и ме предпазвай от лъжеучения. Научи ме да Ти се покланям и да живея правилно, според твоите повеления, така както Ти желаеш. Предпазвай ме от езически омърсявания и традиции. Дай ми Твоето водителство. Изпълни ме със силата на Святия Ти Дух и ме направи достоен Твой поклонник и служител. Амин.

 




Гласувай:
0



1. balar - Господ е Господ
18.04.2014 09:32
защото Вижда и Знае всяко дело и всяка мисъл. Какъв е смисълът да се изповядва човек пред човек? Няма нужда от празни думи а от дела. по делата се Съди а не по думите. а Господ предварително всичко Знае:)
цитирай
2. ernest - защото Вижда и Знае всяко дело и в...
18.04.2014 10:48
balar написа:
защото Вижда и Знае всяко дело и всяка мисъл. Какъв е смисълът да се изповядва човек пред човек? Няма нужда от празни думи а от дела. по делата се Съди а не по думите. а Господ предварително всичко Знае:)


В духовен аспект има дадени определени правила. Тази молитва на покаяние не се прави примерно пред някой човек. Тя се прави пред Господа. Наистина няма нужда от празни думи, но от добри дела и праведен живот.
Но изповядването на греховете понякога е необходимо, ако някой е живял грешен живот (аз не съм, но пак съм казвал молитва на покаяние за приемане на Исус, въпреки че съм вярващ от дете). В Новия завет при някои случай като пречка при изцеление е споменато, че хората трябва да изповядат греховете си пред други вярващи (не пред някакви духовни водачи). Грехът води до наказание от Бог и в някои случаи е необходимо да се направи:

"И тъй, изповядайте един на друг греховете си, и молете се един за друг, за да оздравеете. Голяма сила има усърдната молитва на праведния." (Яков 5:16)
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: ernest
Категория: История
Прочетен: 2673211
Постинги: 576
Коментари: 1166
Гласове: 1228
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930