Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
14.11.2016 16:48 - Хеви метълът победи чалгата при изборите, съпругата на президента хеви метълка
Автор: ernest Категория: Други   
Прочетен: 1550 Коментари: 0 Гласове:
3

Последна промяна: 18.11.2016 15:35

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg

При последните избори хеви метълът победи чалгата. Като за президентските избори се кандидатираха Радо Шишарката и Митьо Пищова от чалга средите, които не получават и 1% гласове. А спечелилият изборите генерал Румен Радев е от страната на метълите. Съпругата му Десислава Генчева е фенка на хеви метъла и слуша стандартен хеви метъл. Групи, като: Manowar, Accept, AC/DC, Motorhead. A нали ви е ясно, чe никой, който не харесва хеви метъл1 нe сe жени за жена, която слуша хеви метъл. Аз не бих могъл да понеса и два дни някоя да ми пуска по-тежки стилове и групи, като траш метъл или други тежки стилове, примерно Slayer, Sepultura, Cannibal Corpse, Dismember и т.н. 
За победата Десислава Генчева е поздравила съпруга си с баладата Crown and the Ring (Короната и пръстена) от албума Kings of Metal (Кралете на Метъла). Явно това е любима песен на генерала. Не можете да поздравите някого с песен, която не харесва. Мен не можете да ме поздравите с някакъв рап или с блек метъл - ще откача. Като ме поздравявате ще ме поздравите с нещо, което аз харесвам. С всички хора е така.

 image

Генерал Румен Радев

image

Генерал Румен Радев на 53 г.
и съпругата му Десислава Генчева на 47 г.

image

Семейството на генерала



--------------------------------------------

1 В България хеви метъл движението започва да се оформя около 1981-1982 г. Около 1984 г. на световната музикална сцена се появява траш метълът, а няколко години по-късно дет метъла. Различните стилове имат различни почитатели. Човек може да има всякакви познати и приятели, които харесват всякаква музика, но когато говорим за семейства жените метълки са 10 пъти по-малко от момчетата и мъжете метъли и повечето метълки презират и се смеят с не метълите, така че почти няма случаи на метълки, които да се омъжат за неметъли или не рокаджии, които да не слушат поне малко метъл. Аз специално не съм чул за нито един единствен случай познавяйки около над 1000-1500 души. 





Тагове:   избори,   хеви метъл,


Гласувай:
3



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: ernest
Категория: История
Прочетен: 2678658
Постинги: 576
Коментари: 1166
Гласове: 1228
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930