Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
18.08.2017 09:09 - Добро зрение за цял живот
Автор: ernest Категория: Други   
Прочетен: 1557 Коментари: 0 Гласове:
3

Последна промяна: 27.12.2017 09:25

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
Щастлив съм да обявя, че вече излезе от печат шестата1 ми книга озаглавена Добро зрение за цял живот. Книгата съдържа, както упражнения за очните мускули (които, ако не се движат достатъчно всичките, а само някои след време се променя формата на окото и това води до късогледство или дългогледство), така и методи на билколечение, акупресура и акупунктура подобряващи зрението. Книгата се състои от 88 страници и първия тираж е само 1000 броя. Книгата е подходяща, както за хора с нарушено зрение, така и за профилактика и поддръжка на имащите добро зрение. Това е книга полезна за всички. Надявам, се книгата да помогне на милиони хора. До няколо месеца ще бъдат първите хора, които са си възстановили зрението по посочените в книгата методи и след време ще започне да има отзиви.
Разпространението на книгата и медийните изяви тепърва предстоят. За разлика от предишните ми книги при тази не броя продадените книги - книгата сама се продава, а може и бестселър да стане. Цената е само 6 лв.

image

Корицата на книгата Добро зрение за цял живот

image

image

С новата ми книга (ей оу ар-глемър съм си, няма да тръгна с вратовръзка)

image

Снимка с останалите ми пет книги

Включвам цитат от въведението на книгата:

Тя не се отнася единствено до хората с нарушено зрение, но до всички, които искат през целия си живот да имат добро зрение. Тук съм се опитал да обобщя, както открити от мен неща, така и вече малко известни за масата от хора методи, техники и упражнения за очите. Тази книга е за всички. Всички имат очи (освен незрящите) и ако някой иска да има здраво зрение (цял живот) или да го подобри е добре да се запознае с методите, които дават възможност за това. Всички упражнения споменати в книгата могат да се правят, като профилактика и поддръжка на очите при хора имащи здраво зрение. Ако някой има добро зрение с помощта на упражнения може да придобие суперзрение, по-добро отколкото при повечето обикновени хора. А дори два или три пъти годишно профилактика от една-две седмици или десет дни се отразява много добре и ползотворно за всеки.


Бих искал да изразя специални благодарности на Община Несебър за спонсорирането2 на книгата3

Ps

До този момент книгите ми са в малък тираж от по 1000 книги, но мога да успокоя нуждаещите се, че от тази книга гарантирано ще бъде пуснат по-голям тираж. Определено издателство проявява интерес на по-голям ретираж, за начало 2 000 или 5 000 книги. Открил съм, измислил съм още няколко уникални метода на възстановяване на зрението, измислил съм и още две упражнения и съм намерил една невероятна древна билкова рецепта - срещнах човек, който я е чел в стара книга. Те ще бъдат включени в новото издание.
От края на годината книгата може да се намери в големите вериги - Сиела и Хеликон и разпространението й тепърва се задвижва.
---------------------------------

1 Книгите ми са:

Измата за Коледата 2009 г.

Лъжата за св. Валентин. Поглед назад към брачните церемонии и сватбените тържества 2009 г.

Кой е Бени Хин 2012 г.

Езическите празници и чествания в християнството 2014

Разбуленото лице на рока и метъла 2015 г.

2 Редното е изкуството да се спонсорира. От около 1000 години насам и по-специално от около 550 г. в Европа изкуството - поезия, писателска дейност, изобразително изкуство и музика се спонсорира или от държавата или от частни лица, а може и от двете. В някои държави в наши дни дори се обявяват конкурси за спонсориране - кой да получи честта да бъде спонсор за дадена дейност или личност.

3 Дори жената, от втория брак на нашия кмет Николай Димитров си е оправила зрението - диоптър и половина с подобен метод.





Гласувай:
3



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: ernest
Категория: История
Прочетен: 2665691
Постинги: 576
Коментари: 1166
Гласове: 1228
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031