30.08.2014 17:54 - НЛО от древността
Автор: ernest Категория: История

Последна промяна: 10.03.2015 15:46

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg

Като изключим опитите да бъдат обяснявани различни мегалитни структури като работа на извънземни, което е спекулиране от страна на уфолози има доста истински и достатъчно сериозни заслужаващи вниманието факти, исторически сведения и артефакти, които ни озадачават, тъй като не се вписват в представите на съвременната наука за историята на земята.

Китайският император Хуан Ди, известен като Жълтият Импeратор преди 4 600 г. дошъл от небето. Първоначално китайското понятие за "господар, владетел" (небесен и земен) било "ди", но впоследствие името на този легендарен император дошъл от небето се превърнало в нарицателно за "император, владетел", но в началото това било "небесен и земен повелител". Според една от версиите Хуан Ди дошъл от съзвездието Лъв. Китайските исторически текстове твърдят, че пристигнал от звездата Сюанюан в бяло яйце, което можело да лети или да виси във въздуха ставайки безтегловно. Той се приземил в долината Хуанхе. От яйцето излязъл дракон и от корема му се появил Хуан Ди. Вероятно под дракон трябва да се разбират скафандър и космическо изолационно облекло. Когато налбижавало земната повърхност от яйцето (летателна капсула) се появявали три крака, блестящи, като от мед. Още се твърди, че пристигнал на земята на метален огнедишащ дракон (примитивен начин на описание на летателно устройство). Той довел със себе си цяла свита и различни удивителни предмети. За да не вървят по земята използвали нещо с формата на котел с три крака, което се движело над земната повърхност, но можело да каца и да се придвижва не само в пространството, но както твърдят и във времето. Според една от легендите Хуан Ди направил пир и по време на пира пристигнал дракон и той се качил на него и отлетял в небето. Счита се, че императорът Хуан Ди поставил началото на китайската цивилизация и тъй като е дошъл от небето и империята му се нарича поднебесна.

В Япония имат също един такъв, който дошъл от небето и имал прозрачна кожа и органите му можели да се виждат. Интересни са и статуетките догу, които са изработвани от японското племе аини. Според тях преди 6500 г. от небето дошли 100 души.

Статуетки догу

Древните жители на Австралия, аборигените разказват за една отдавна преминала австралийска епоха, която те наричат „Времето на сънищата“. В този период заедно с аборигените живеели силни човекоподобни същества, които според вярванията на аборигените, дошли от звездите.

Много странно и направо шокиращо е, това което твърдят първобитните африканци от племето догони живеещи в Мали, Западна Африка. Те са в първобитнообщитнен строй, а имат невероятни астрономически познания за съзвездието Голямото куче и по-специално за Сириус (част от съзвездието). За необикновените познания и подробни данни за орбитите, плътността и пр. на Сириус и Сириус-Б разказват през 1950 г. френската етноложка д-р Жермен Дитерлен и антропологът изследовател Марсел Гриол, които ги посещават между 1931 и 1946 г. в Мали. Жрицата Инекузу Доло, жрецът Манда, жрецът Йебене, както и старейшината на селото Онгно Лоу Доло, съобщили на слисаните европейски учени, че на всеки шестдесет години народът им празнувал един Ритуал за обновяване на света, който те наричали „празникът-Сигуи“ (празникът на Сириус).  Догоните твърдят, че Сириус-Б (бяло джудже открито от науката през 1862 г.) се върти около оста си за време, съответстващо на една слънчева година, но съвременната астрономия все още не е събрала данни за това. Дори няма как да се види Сириус-Б без телескоп и специални изследвания. Те са разказвали на изследователите неща, които не са били известни на западните астрономи относно Сириус и Сириус-Б, които по-късно са се потвърдили от изследванията на астрономите. Преди още звездата Сириус-Б да бъде фотографирана от западните астрономи догоните знаели всичко за нея. Те притежавали познания относно орбиталния й 50-годишен цикъл и плътността й. Догоните твърдят, че знанията за Сириус са дадени на техните предци от извънземни амфибии наричани от тях "Номмо" от района на звездата "По Толо" (Сириус). Според тях преди около 5500 години "Номмо" пристигнали от Сириус на космически кораб, спуснал се с гръм и мълния. На езика на догоните "номмо" означава "свързан с водата" и "за когото най-важното е да пие". Те разказват, че при приземяването си летящата машина продължила известно време да се движи с подскоци по земята, а по същото това време на небето се появила нова звезда (или може би по-голям космически блестящ кораб-майка).

Скални рисунки на догоните

Съществува и хипотеза, че някои от благородническите владетелски фамилии може би произлизат от извънземни и по тази причина са ги считали за "полубогове" примерно при египтяните, при инките и др. А някои изследователи изказват предположение, че изразът "синя кръв" е възможно да произлиза от смесени с извънземни, при които в кръвта е имало повече мед, на планетата им да има повече мед и това да оказва влияние кръвта им и кожата им да имат син оттенък и като потвърждение използват, че някои индийски хуманоидни божества са изобразявани със синя кожа.

Изображение на синекож Шива

През 1984 г. в джунглата на Еквадор в подземна тунелна система по време на търсене на злато намират 27 сантиметрова пирамида с изображение на съзвездие Орион и надписи на неизвестен език. Пирамидата е от неизвестен кристал. Въпреки че камъкът е сив, при осветяване променя цвета си и блести, както и надписите ставащи златисти. За момента на земята не е открит подобен кристал и вероятно става въпрос за кристал с извънземен произход.

Пирамида намерена в пещера в Еквадор, сред 3 500 артефакта срещаме един доста по-особен, който никак не се вписва в представите на науката

Пирамидата е изследвана от австрийския археолог занимаващ се с изследването на артефакти неподлежащи на обяснение от съвременната наука Клаус Дона.
Странното е, че тази пирамида е доста подобна на илюминато-масонската пирамида, която може да се види на еднодоларовата банкнота (не трябва да се забравя, че първообразът е египетска пирамида, а в древен Египет не е имало масони). Има тринайсет реда блокове и отгоре се вижда "всевиждащото око". При поставянето в ултравиолетова светлина окото на пирамидата заприличва на истинско, но не човешко око.

Пирамидата поставена при ултравиолетова светлина променя цвета си

Президентът на немската асоциация на лингвистите професор Kurt Schildmann заявява, че надписът е на прото санскрит (език, от който е възникнал санскритския) и е успял да го преведе и четирите знака означават:
"Синът на твореца идва".

Подобни надписи на език предшестващ санскрита са открити в Еквадор, Колумбия, Илинойс (САЩ), Клосел (Франция), Туркменистан, Австралия и Южна Калабрия (Италия), което говори не за случайни надписи, но за цивилизация говореща и използваща един език и писменост на земята (това се потвърждава от Библията, където се споменава, че в миналото хората на земята са говорели на един език: "По цялата земя имаше един език и един говор." (Битие 11:1)).

Долната част на пирамидата с надписа

Артефакт от друга част на света с надписи на същия пре санскрит

Камък показващ как се използва пирамидата.
Човек, който е седнал и държи пирамидата и от него излизат лъчи (някаква енергия) към друг човек, който преклонено си е свел главата.

В Ла Мана Еквадор в подземна тунелна система през 1984 г. откриват 3 500 артефакта, които никак не пасват на съвременните представи за историята на земята. Един от тях е огромен мегалитен камък тежащ половин тон, на който е изобразена карта на земята, така както земният глобус се вижда от космоса. Този, който е нарисувал картата върху камъка много добре е знаел, че земята е кръгла и къде са разположени континентите. От другата страна на камъка където минава естествена бяла линия около Арабия има нарисувано око. На запад към Япония се вижда неголям континент. В Атлантическия океан се вижда и още един континент, който е потънал. Отбелязано е на картата и мястото където са намерени артефактите с каменната карта.

Мегалитен камък от Еквадор, артефакт N 50, който е на хиляди години с изображение на континентите на земята плюс две суши в океана, които са потънали преди хиляди години

Камъкът от другата страна с окото

На същото място където са намерени пирамидата и камъка с картата има комплект голям съд и дванадесет чаши с различен размер, които като се напълнят абсолютно точно напълват големия съд. Вътрешната страна на голямата чаша е силно намагнетизирана, а при външната почти не се усеща нищо и съвремените учени заявяват, че това е невъзможно.

На чашите има изображение на съзвездие Орион. Чаша при ултравиолетова светлина.

В Колумбия също намират редица артефакти, които никак не се вписват в представите ни за древната история. Намерени са разични предмети направени от лидит, които при съвремените технологии в наши дни не могат да бъдат направени. На кръгли пластини от лидит с диаметър около 27 см. се виждат изображения на човешка клетка, яйцеклетка, оплодена яйцеклетка, сперматозоид, мъж, жена и семейство и някои от тези неща не могат да се видят без микроскоп... За сравнение отляво има снимка от микроскоп на оплодени и неоплодени яйцеклетки, които изглеждат точно както тези на диска.

Другата страна на загадъчната пластина от лидит. Отляво надясно от вънщната страна се виждат изображения на зародиш през различните фази на плода, а долу изображения на мъж и жена с акцентиране на половите им атрибути.

Още една много странна фигурка от лидит

Линк към още една находка от Румъния открита през 1974 г., която учените не могат да обяснят и въобще не пасва на теориите им за света:

Преди около 3440 г. по времето на фараона Тутмос III е записано в хрониките (на папирус), че през 21-та година (1425 г. пр.н.е.), през третия месец в шестия час (по обяд) наблюдавали в небето огнени кръгове (НЛО), които били по-ярки от слънцето и се движели. Вечерта огнените кръгове се отправили високо на север и изчезнали от полезрението.

Открита е мумия съветник на фараона носещ името Озирунет (означаващо „звезда“ или „изпратен от небето“) в пирамида от времето на фараона Сенурсет II, като тялото и черепа се отличават от тези на хората:

По време на древна битка в Гърция над десетки хиляди души от двете армии застанало в небето НЛО, което явно наблюдавало битката. И по-късно е записано описание на загадъчното явление - огнено кълбо спряло над битката, което след края на битката си заминало.

През 1848 г. английски изследователи открили странни йероглифи в древен египетски храм в Абидос, които не могли да разшифроват, но около един век по-късно, когато съвременни изследователи отново се натъкнали на тях останали невероятно учудени - това не били йероглифи, но изображения на хеликоптер и други устройства.

Изображенията на хеликоптер, самолет и други летателни устройства от Древен Египет намиращи се в храм в Абидос построен по времето на фараона Сети, управлявал преди около 3500 години.

Древна скална рисунка на летателно устройство наподобяващо самолет

Съществуват твърдения, че извънземните посещават нашата планета включително и понякога за да ползват природните й ресурси набавяйки си при необходимост различни изкопаеми. Има неколкократни твърдения, че са виждали направо дупки-кратери в земята, където са наблюдавани НЛО. Един интересен случай потвърждава използването на руди от нашата планета при направата на летателни устрайства - летящи чинии. На 29 януари 1986 г. около 7 часа вечерта се появава НЛО в околностте на Далинегорск, което се движело със скорост около 50 км. в час. НЛО-то паднало на височина 611 м. и се чул тъп звук, след което започнало да гори. През нощта шест пъти този обект правел опити да се издигне, но не успявал и по някое време все пак успял да си замине там от където е дошъл, въпреки сериозните повреди. Три дни след инцидента на място дошъл екип от отдела по аномалните явления да изследва случилото се под ръководството на Валерий Двужильный. На мястото открили парченца от обшивката на летателното устройство, които при изследванията се оказали от молибден (на земята не се използва в чист вид), който бил намагнетизиран (в земни условия този метал се среща само в сплави понеже е чуплив и не издържа високи температури и няма магнитни свойства). Има и парченце от вътрешността на летателното устройство. Останките били изследвани от 13 научни института. Най-загадъчно за учените било парченце сплав състояща се от различни елементи въглерод, цинк, сребро, кобалт, никел, титан и др., което е направено по някаква невероятна технология и когато се нагрее при температура 2800 градуса целзий някои от елементите се разпадат, но се появяват други. Изследванията говорят, че по време на инцидента НЛО обекта е имал не само плазмено покритие, но и вакумно. Изследванията доказали, материалите, които са ползвали извънземните за направата на тяхното летателно устройство са събрани на нашата планета - в Русия. Две години след инцидента се наблюдавало засилена поява на НЛО. За един ден засекли в областта 33 различни летящи обекти с различни форми. 13 от 33 летателни обекта посетили мястото на катастрофата и осветявали мястото с мощтни прожестори от техните летателни устройства. Това траело 4 часа, след което флотилията от извънземни изчезнала. Предполага се, че извънземните също са си правели разследване на катастрофата.

Повече за случая на:

Eдин от загадъчните феномени, на който няма отговори е Картата на Пири Рейс. Прири Рейс е турски мореплавател живял през XV-XVI век, който в началото на XVI век прави атласи и карти на света по древни карти, някои на повече на 3 000 г., тоест от второто-третото хилядолетие преди Христа. В увода си към "Книга за морското дело" Пири Рейс отбелязва, че "карта от този вид не притежава вече никой днес", и подчертава, че за "изобразяването на земите на целия населен свят" е използвал 20 стари карти и 8 световни карти, начертани в епохата на Александър Македонски. Една от картите му на света открита по време на преустройството на двореца Топкапъ в музея през 1929 г. предизвиква неспирен интерес от страна на изследователите. Уникалното е, че на тази карта присъстват континентите, които все още не са открити или току-що открити и все още не са изследвани заедно с реките и планинските вериги като Америка1 . Най-голямата загадка, която шокира изследователите е Антарктида, която е обозначена без ледове, така както е изглеждала преди потопа, преди да замръзне заедно с реките и езерата и точни изображения. Американски изследвания пред ХХ век заявяват, че картата е по-точна отколкото са съвременните карти на Антарктида2. Друг изключително сериозен момент е, че подобна карта може да бъде направена единствено на принципа на еквидистанционната проекция3, тоест единствено като се взимат данни от въздуха. Подобни карти са започнали да правят едва през ХХ век, като се използват самолетите.

Пири Рейс

Фрагмент от втората карта на света на Пири Рейс от 1928 г. (първата карта е съставена през 1513 г.)

Една от картите на немския йезуит Athanasius Kircher от XVII век, на която обратно (с главата нагоре) е изобразена Африка и част от Америка и е включена и Атлантида

Карта на Меркатор включваща легендарния континент Хиперборея, който се вижда в центъра

Според древни легенди преди няколко хилядолетия славяни (живеещи на територията на Русия) осъществили няколко срещи с оцелели представители на развитата северна хиперборейска раса.

-------------------------------

1 Според Пири Рейс Колумб притежавал подобна древна карта, от която се ползвал когато прекосил океана и открил пътя за индиите - Америка. Колумб е женен за дъщеря на тамплиер*, а както е известно тамплиерите са притежавали древна карта на света, части от която са пресъздавали върху така наречените портолани - причина за развитието на географските открития 50-60 години след разпадането на ордена. Счита се, че такава карта е имало в Александрийската библиотека в Древен Египет, от където тези карти са попаднали в ръцете на асисините, а от тях са ги придобили и тамплиерите (съществува и период през който тамплиерите и асисините имали намерение да обединят двата ордена, но пратеника на асисините е убит от един тамплиер, след което идейният проект се разпаднал). Доказано е, че много от древните карти на различни картографи като Хаджи Амед, Меркатор и тн. са създадени по един и същ източник- карта наричана от изследователите Imago mundi. Така например френският картограф Филип Буаше през 1737 г. изобразява Антарктида без ледената й покривка. Изненадващ е фактът, че някои от детайлите са били открити или потвърдени едва през XX век.
* След разпадането на ордена на тамплиерите в Португалия е основан орден продължение на тамплиерската традиция на 14 март 1319 г. носещ името "Орден на рицарите на нашия господ Исус Христос".

2 Съществува теория, че в Антарктида има проходи към подземна цивилизация (древна цивилизация или може би база на извънземни) и немците от Третия Райх са искали да се свържат с нея. Германците придобили древни карти от Тибетците показващи входовете за подземния свят. Още през 1929 г. руското съветско разузнаване засекло от немците (по сведения от съветския шпионин Яков Блюнкен), че от Тибет получили сведения за свръхтехнологии и скрити подземни градове от предишни цивилизации преди стотици хиляди години. В този документ се споменава за летателни апарати, които могат безшумно да се придвижват с огромна скорост плюс супер оръжие, което може за секунди да унищожи цели градове. През 1938 г. германците правят експедиция до Антарктида със споменатата цел. Третата експедиция Нова Швабия под ръководството на Алфред Ритшер започва на 17 февруари 1938 г. приключила през февруари 1939 г. по претекст "охрана на немската китобойна станция в Антарктика". Според намерени документи през 1944 г. на Антарктида имало немска база 211, която наброявала от 100 до 200 души.

Немският кораб Schwabenland напуснал на 17 декември 1938 г. Хамбург, на който бил екипът на експедицията Нова Швабия състоящ се от от 33 души плюс 24 души помощници.

Логото на немската експедиция

Надземната територия на Нова Швабия, на която не била построена дори и една сграда

По време на проучванията си германците успели да открият под ледовете цяла система от подводни пещери, които отивали на някъде и температурата в тях била около 20 градуса целзий. Създадени били специални огромни подводници, вероятно транспортни за пренасянето на оборудване и материали за подземната база под Антарктида. На 11 юни 1945 г. по време на обиските на Военно Морския Флот на Германия от съветското разузнаване попаднали на секретни документи "само за капитаните на подводните лодки" и 38 карти на морските дълбочини на Антарктида и подводни коридори към "тайнствената подводна страна Асгарта". Според един от документите вход към подземната немска база се намирал на дълбочина 450 метра под водата в тунел дълъг 1500 метра. След края на Втората световна война американците отправят военни кораби самолетоносачи към Антарктида, като операцията е наречена High Jump и ръководена от контраадмирал Ричард Е. Бърд. Под негово командване са 4 700 души. Операцията започва на 26 август 1946 г. и завършва в края на февруари 1947 г. (приключва половин година по-рано от предвиденото). Причина за приключването на операцията е нападение от страна на дисковидни летателни машини излизащи изпод водата. След нападението от дисковидните летателни устройства американската ескадра изгубила 1 кораб на име Pine Island, който бил зачеркнат без обяснение и посочена дата от корабните регистри, 13 самолета и общо 40 души загинали. А американците просто не можели да направят нищо с тяхната допотопна техника в сравнение с тази на нападателите. След преживяното контраадмиралът, който ръководил ескадрата изчезнал - отишъл на лечение в психиатрична клиника. Преди да почине през 50-те той написва в мемоарите си преживяното в Антарктика с летящите чинии.

Военноморска нашивка на участниците в операция High Jump

При проучване на Антарктида учените са на мнене, че вероятно по-раншната теория, че във вътрешността на земята има магма е погрешна. Новата теория е, че е твърде възможно да е пълна с вода и да има форми на живот. А във вътрешността има бяла дупка играеща ролята на слънце. За момента проучванията в тази насока се правят много внимателно, тъй като се страхуват на какви форми на живот ще попаднат.

Древна тибетска катра даваща указания за входовете към вътрешността на земята

3 Първоначално откритите карти на Пири Рейс били дадени за изследване на американския картограф Арлингтън Малери. Той съобщил, че е поставил всички географски координати на картите, но не намерил истинските местоположения на обектите и поискал помощ от Уолтърс, американски флотски картограф. След дълги проучвания Уолтърс и Малери успели  да наложат картите към съвременния атлас. Резултатите тотално шокирали хората от научните среди - оказало се, че тези карти са начертани изключително точно и Пири Реис изобразил на тях не само Средиземно море и околностите на Мъртво море, но също и Северна Америка и Южна Америка, включително и бреговата линия на Антарктида. Най-стряскащ бил фактът, че картите на Пири Реис изобразяват не само бреговата линия на континентите, а с голяма точност и планинските вериги, върховете, островите, реките и равнините. Всяка карта си има и център и при изучаването на една карта от Чарлз Хапгуд открил, че картата е с център около Кайро (вероятно става въпрос за древния град Мемфис).
През 1957 г. картите на Пири Рейс са предоставени на директора на Уестънската обсерватория и на йезуитския свещеник Линехам, картограф на американския военен флот. След обстойни проучвания Линехам съобщава, че картите са до смайваща степен точни и показват ясно области, които в онези дни още не са били проучени. Смайващо било, че на картите се виждали и планините на Антарктида, но тези планини са открити едва през 1952 г. чрез ехолокация. По-рано съществуването им не е било известно, тъй като Антарктида е покрита с ледове още от 6000 г. пр. Хр.
Последните проучвания на проф. Чарлз Хапгуд и математика У. Срейхан ни предоставят и още по-смущаващи факти. Съпоставяйки сателитни снимки на Земята с картите на Пири Реис, се получава изумително сходство. Учените стигат до извода, че тези карти би трябвало да се основават на фотографии, заснети от голяма височина - това е единственият начин по който те биха могли да бъдат съставени. Опитите доказват, че снимки, направени от сателит, могат да станат ясни и точни, само ако обхващат район, побиращ се в 5000 километрова окръжност. Районите извън тази окръжност стават несъразмерни и не представят реалните форми на обектите. Именно този феномен се наблюдава и в картите на Пири Реис и ги прави толкова уникални, защото са направени от снимки извън земята от орбита.

Няма коментари