Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
02.10.2014 09:17 - Любовта на Пикасо
Автор: ernest Категория: Изкуство   
Прочетен: 15200 Коментари: 21 Гласове:
4

Последна промяна: 16.10.2014 11:25

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg

Въпреки че съм учил история на изкуството и вероятно според някои би трябвало да харесвам и оценям високо Пикасо, това съвсем не е така1. Предпочитам импресионизма на Моне (и той не ми е любимец, но поне като погледнеш картините му отдалеч изглеждат на нещо и техниката му е интересна) пред кубизма и изродските, сюреалистични уродливи форми на Пикасо.

Пабло Пикасо е един от най-известните художници на ХХ век придобил неимоверна слава. Дори и две негови драсвания на платното в наше време могат да бъдат продадени на баснословни цени. Една от основните тенденции, която започва да се насърчава през ХХ век от някои задкулисни играчи в различни форми на изкуството и начина на живот е ненормалното да бъде обявено за нормално, а нормалното да започне да се приема за ненормално. В областта на изобразителното изкуство това важи за преобръщането на нормите на естетика и възникването и насърчаването на грозните, криви и изродени форми, които да бъдат обявени за дълбоковдъхновени, красиви и естетични. Така в част от „модернистичното” сюреалистично изкуство наблюдаваме всевъзможни разкекерчени форми и ако някой случайно вземе да каже: „Това са грозни, некадърни драсканици”, разбирачите отговарят: „Ти не разбираш от изкуство”. Ама какво му е да разбираш? Основното нещо на изкуството е да носи естетическа наслада, но като човек е малоумен, дегенерат или кандидат изрод не може да харесва красивите неща, но ще харесва грозното и пошлото. Това важи във всички области. В музиката, в модата, в литературата и поезията, в театъра, в киното, като се преобръщат усещанията за красиво и грозно. Всичко това изгражда съзнание и естетически мерки на дегенерати и хора с объркани представи какво е красиво и добро. Пабло Пикасо e признат за най-добрият и най-скъпият художник за последните 100 години. Някои негови картини достигат фантастични суми от по над 150 милиона долара. Но аз ще ви кажа, че ако по-долу включените картини ви се виждат красиви, по добре да отидете да се прегледате.  

image

Картина с название Жалееща жена 

image

Не знам какво е името на този уродлив  портрет, но със сигурност не е Красавица

image

Картина с наименовение Седяща жена със синя шапка от 1944 г.

image

Портрет на жена от 1938 г.

image

Портрет от 1949 г.

image

Жена с шапка

image

А тази красавица е картина от 1964 г. носеща името Седяща жена

image

Още една велика каpтина на Пикасо. Сигурно я е рисувал цял месец... И направо я е изобразил с шест пръста.

image

Две четящи момичета от 1939 г.


image

Графика "Две фигури" от 1939 г.

image

Картина от 1934 г.

При падението на изобразителното изкуство има един малко известен случай. Един човек си имал маймуна и веднъж имал приготвено платно за рисуване и разни бои. Не щеш ли маймуната случайно обърнала боите и започнала да подскача наоколо и боите се размацали, също започнала да си търка задника по падналото платно с боя и когато този човек видял какво се получило бил осенен от една идея. Той започнал да предлага „картините” намацани от краката и задника на маймуната в галерии на скъпи цени. Но веднъж, когато вече му писнало разказал кой наистина „рисува” картините и обяснил, че си е направил майтап с капацитетите изкуствоведи и ценителите на изкуството. 

През 1956 г. зоологът Дезмънд Морис дал на шимпанзето Конго четка и бои и разбира се то започнало нещо да драска, като драсканиците са определяни като рисунки в абстрактен импресионизъм - понеже са безформени драсканици. И какво се получава, кой може да си падне по това? Пабло Пикасо много харесал "рисунките" на шимпанзето и бил негов почитател. Когато Пабло Пикасо получил една от драсканиците на Конго като подарък направо си я поставил в ателието смятайки я за шедьовър. Да се стигне и до простотията - през 2005 г. в аукцион поставили за продажба драсканиците на Конго, където още били предлагани картини на Реноар и Уорхол. Картините на Уорхол и Реноар не се продали (е те са по-скъпи), но един колекционер купил 3 от драсканиците на Конго за 26 000 долара.

image

Една от така наречените "творби" на шимпанзето Конго, което е безмислена мацаница

image

Шимпанзето Конго по време на рисуването му на една от неговите картини продадена за 25 000 $

image

Eдна картина "нарисувана" от шимпанзето Чита с купувачката й

Някои животни действително могат да рисуват. По-долу включвам клипове на рисуващи слонове. Единият дори си пише името SUDA (е научили са го, то иначе не е много сложно на слон да му го обясниш какво пише, те са интелигентни животни и си разговарят на до 200 км. разстояние по ултрзвукови вълни, които не се чуват от хората). Но слоновете не рисуват изкривени глупости като Пикасо.

Днес ще стане въпрос за жената, която е обичала най-силно известния художник Пабло Пикасо – това Marie-Thйrиse Walter. Тя живеела в парижкото предградие Maisons-Alfort с майка си и двете си сестри.  Според различни автори Мари-Терез срещтнала за първи път Пикасо и се влюбила в него на 15 години, според други на 17. Според приеманата за официална версия тяхната връзка започва, когато тя е на 17, а той е с 28 г. по-възрастен и вече женен за балерината Олга Хохлова, която среща в Рим докато съучаства при правенето на сценария, сценографията и декорите на балета "Parade" (публиката едвам издържала единствената премиера в театър Шатле, близо до Париж и с викове освирквала Пикасо и другите). Така е в случаите, когато хората избързват или са готови да си сменят партньорите в живота.


image
 

Пабло Пикасо, съпругата му Олга и сина му Пауло 1924 г.


Според едната от версиите Пикасо и Мари-Терез се запознават през януари 1927 г. в един магазин в непосредствена близост до галерията Galeries Lafayette. За първи път тя влиза в неговото студио на Rue la Boйtie на 11 януари 1927 г. Когато тя започнала да идва в студиото да му позира да я рисува Пикасо й казал: "Ти ми спаси живота", като имал предвид, че тя го спасила от психичния стрес в неговия брак – той не се оженил по любов и не се разбирал с жена си, която започнала да страда от нервно разстройство.   

image

Мари-Терез

image

Мари-Терез

image

Картина с име "Мечтаеща" от 1932 г., на която е изобразена Мари-Терез (с по шест пръста на ръцете)
image

Мари-Терез 1937 г.

Пикасо докато още е женен за балерината Олга от другата страна на улицата, където е домът им живее в апартамент заедно с Мари-Терез. Пикасо и Мари-Терез крият връзката си в продължение на 7-8 години, докато тя забременява и през 1935 г. му ражда дъщеря. Пикасо отказва да се разведе заради делбата на имоти с първата си съпруга, с която от споменатото време живеят разделени.

image

Мари-Терез и дъщеричката Мая на около 7-8 години

image

Пикасо с дъщеричката му Мая


Мари-Терез е източник на вдъхновение за Пикасо и позира за някои негови картини. Тя го обичала изключително много, и въпреки че в началото на връзката им казват че бил влюбен като никога преди в нея, той така и не могъл напълно да откликне на чувствата й и дори след раждането на дъщеря му Мая си намира нова любовница Dora Maar. През 1943 г. Пикасо си намира следваща любовница Franзoise Gilot (40-години по-млада от него, която му ражда две деца). Четири години след неговата смърт Мари-Терез се самоубива като се обесва.

image
 

 Пикасо с Дора Маар

image

Пикасо с Franзoise Gilot и двете му деца Claude и Paloma

image


Пикасо в студиото около 60-те години на ХХ век

image

image

Ето една игра на символики с масонския пергел на Пикасо, който членувал в братството

--------------------------------------------------------------------------------------------


1 Аз въобще не приемам изобразителното изкуство, което е забранено от Бог:

"Проклет да е оня, който направи изваян или излеян кумир, мерзост на Господа, дело на художнически ръце" (Второзаконие 27:15)

"Не си прави кумир, или какво да било подобие на нещо, което е на небето горе, или което е на земята долу, или което е във водата под земята; да не им се кланяш нито да им служиш, защото Аз Господ, твоят Бог, съм Бог ревнив, Който въздавам беззаконието на бащите върху чадата до третото и четвъртото поколение на ония, които Ме мразят, а показвам милости към хиляда поколения на ония, които Ме любят и пазят Моите заповеди."(Изход 20:4)

"да не би да се развратите и си направите идол, подобие на някой образ, подобие на мъж или на жена, подобие на някое животно, което е на земята, подобие на някоя крилата птица, която лети на небето, подобие на нещо, което пълзи по земята, подобие на някоя риба, която е във водите под земята" (Второзаконие 4:16-18) 
 

..................................................................................................................
 

image 

Известната статуя на Афродита (Венус) от Милос


 image

Ботичели - Раждането на Венера 










Гласувай:
4



1. indiram - Поздравления за смелостта Ви!
02.10.2014 11:16
Винаги, когато съм разглеждала подобни картини, съм се чудила на тези ахкания на изкуствоведи и о/ценители, че видите ли, каква велика творба на еди кой си. И, глупаците, за да не ги помислят за такива каквито са всъщност веднага се съгласяват, като че ли ще се изкачат по-нагоре някъде си.
Аз ще кажа просто, че това са грозни картини, повечето. Аз съм инженер и обичам изкуствата. Обичам да разглеждам картини и винаги си задавам въпроси. Например: Какво иска да ни каже автора на тази творба? Защо е направил такива и такива изображения? Какви сходства или разлики има в творчеството на този автор? Как възприемам произведението като цяло? Как я възприемат други, които няма да кажат открито мнението си или тези, които са там за "престиж"?...
"Герника" - мисля, че така беше озаглавена най-известната творба на Пикасо.

Имам чувството, че долавям малко от "лудостта" на Пикасо за картините с "двойните" лица...
Поздрави!
цитирай
2. indiram - Картините са си грозновати, но в тях ...
02.10.2014 13:30
Картините са си грозновати, но в тях има нещо друго, което трябва да се види. Не ми се е случвало да чета рецензия за някаква картина. Най-често се казва нещо общо и такова, че на никой всъщност не му е ясно какво. Разбира се, творецът си знае, но като го няма да каже или не иска... Или иска да си поиграе с бедните хорица.
Та, искам да кажа, че първото впечатление на тези картини измества акцента, т.е. посланието, което отправя художника в случая. Забелязвам, че има дори няколко "подтекста" в една картина. Остава въпроса: Защо Пикасо е избрал именно този начин да изпрати послание, като може би е знаел, че някои все пак ще кажат, че картините са грозни или грозновати?
Да! Велик художник! - и да не бързат папагалите да се надуват като пуяци.
Аз имам своите доводи ЗА и НЕ и може някой ден да ги кажа.
Живи и зрави!
цитирай
3. ernest - Всеки може да има послание, включително и който не може да рисува и няма талант
02.10.2014 17:52
Зависи какво изобразява дадената картина. Ако е натюрморт е едно, ако е портрет друго, а ако е нещо абстрактно и е въпрос на въображение или просто случайно съчетание съвсем различно. В повечето случаи когато художниците не рисуват нещо поръчково рисуват неща от заобикалящия свят. В миналото не е имало фотография и единственият начин за да се запази лика на някого е било, ако бъде нарисуван или изваяна скулптура. Развитието на рисувачеството и скулптурата става по времето на Ренесанса. Но в много от ренесансовите творби има скрити и закодирани неща. Оказва се че това, което виждате или си мислите, че виждате съвсем не е каквото е нарисувано. Ако ви е интересна темата със скритите символики по картините и ако искате да научите малко повече от това какво наистина представлява Ренесансът ще ви препоръчам да прочетете главата "Какво представлява ренесансът?" от книгата ми "Лъжата за св. Валентин". В рисуването има техники, които се изучават. Пропорции, светлосенки и тн., а при авангардното сюреалистично и тн. "изкуство" тези неща липсват. Всяко дете на 5-6-7 годинки може да нарисува мацаници като на Пикасо и никой няма да му ръкопляска за идеята, какво e искало даденото дете да нарисува.
цитирай
4. skarif - Любопитен пост...
03.10.2014 21:44
Интересно ми беше. Мога да кажа доста неща, но ще се огранича с това, че и красивото, и грозното са естетически категории. Така че, не можем да обявим грозното за неестетично. Има и още един момент- красиво и грозно са субективни категории, които зависят от много неща. И на мен не ми харесва оная трътлеста Венера Милоска, ама е била идол, нали? В едно друго време, когато вижданията са били различни от съвременните. Според мен, изключвайки мнението ми дали картините ми се струват красиви или грозни, Пикасо е допринесъл за изкуството. Дал е своето виждане, един нов и различен поглед. Наше право е да харесваме или да не харесваме. Той е творец и ако би се съобразявал с мнението на публиката, не би бил такъв, а някакъв фабрикант или халтураджия. Това е неговият свят и неговите идеи и виждания, неговите послания. Може би, тези изкривени, многооки и грозни жени искат да ни кажат, че той просто не ги е харесвал или не е съзирал в тях хармония... Тук вече навлизаме в света на психоанализата- обичал ли е някоя жена истински, или не е намерил достойна, интересувайки се- типично за творец- егоистично само от изкуството си, и е добре да спра. Водите са дълбоки.
Приятно ми беше да прочета поста.
Хубава вечер!
цитирай
5. skarif - :)
04.10.2014 15:18
Точно за това говорим- културни и вкусови различия.
Хубав ден!
цитирай
6. indiram - Йе! Добър вечер!... или Добра вечер!
05.10.2014 20:18
Мъжът ... Жената...
Темата е изобразителното изкуство. Та така. Грозни се виждат картините на Пикасо - не всичките, разбира се. Но, аз /съм инженер/ открих именно в тези грозни картини с криви лица... послания...
Относно Венера - то е проекция на собствените виждания на твореца, така си я представя. Дали е имал причина от реалността - няма как да знаем... Всеки си има тайни! Нали така?
Съвършенството е в главата на всекиго! - не може да му се отнеме.
Има и други, които се увличат по модата - нямат собствен образ...
От суфикска гледна точка - картините на Пикассо са ценни. Обаче: Само защото си чул, че една картина е ценна, стойностна... да говориш/притежаваш без да знаеш какво - това не звучи добре...
Венера с отчупените ръце - ... Чудя се, как не се сетиха да и сложат ръце... толкова време... Явно някои обичат безръки ... Защо? - това ми е любопитно.
Поздрави!
цитирай
7. ernest - Какво да кажа?
06.10.2014 00:40
В случая с Венера от остров Милос - тя е правена по модел, а не по фантазия. Не се знае кой е служил за модел. (За Фрина е служила някаква проститутка.) Как да й сложат ръце, като нямат прототип на скулптурата в каква поза е била. От намерените останки се знае, че е държала ябълка в едната си ръка. За улеснение включвам илюстрация по-долу към постинга.
А цените на картините в такива случаи се вдигат от някои заинтересовани да деградира изкуството братя на автора им масони. После пък когато се изгради мнение, че е добър има такива, които купуват влагайки парите си в тях от куртоазия или с цел след време да ги продадат с печалба.
цитирай
8. ernest - Бях се сетил за една картина - Раждането на Венера
06.10.2014 08:45
От времето на Ренесанса и не са успели да я изгорят на кладата, за която сам по собствено убеждение Ботичели носи от своите картини, които са на езическа тематика. При тази Венера можем да видим формите за женска красота по времето на Ренесанса в сравнение с тази от античността, на която сложих илюстрация добавям също картината на Ботичели.
цитирай
9. ernest - Oтносно въпроса обичал ли е някоя истински Пикасо
09.10.2014 09:31
съм на мнение, че вероятно не. Той просто е използвал привличането с желанието да бъде с нея и временното влюбване (то трае от няколко седмици до 1-2 години), за вдъхновение да рисува и е създавал продължителни връзки, като са му раждали деца (все пак това е преди сексуалната революция през 60-те по време на хипи движението). А Мари-Терез наистина го е обичала докато е била жива. За нея той е бил първа любов и това е основното правило в любовта, както виждате дори се е самоубила след неговата смърт. Хората, които си сменят партньорите или просто си хващат гаджета без сериозни намерения и без преди това да са истински влюбени, но просто за да не са сами, без приятел или приятелка никога не изживяват голяма любов за цял живот, но просто имат някого до себе си, друг е въпросът за колко дълго. Единствено по изключение в наше време се случват при хора, които са си един за друг, но като не са християни и не живеят по християнските принципи (преди това да се молят Господ да им даде правилната половинка и не бързат да си хващат гаджета) избързват и започнат да създават връзки и по някое време се уцелят, но това е много рядко, както добре е показано във филма по истински случай Любовта обича съвпаденията. А също при мъжете понякога може да се случи горе-долу при подобна причина да обичат истински при втора или поредна връзка, докато това не става при момичетата - те единствено вече могат да създават връзки или кратки влюбвания, но не и голяма любов. Ако едно момиче е било влюбено достатъчно дълго в някого с първо влюбване, повече каквато и връзка да създаде никога не може да обича по същия начин и истинска голяма любов не се получава. Около всеки човек има енергийно информационно поле за дадения индивид. При наблюдение с необходими уреди се вижда, че в различните състояния биополето си променя цветовете. При влюбване биополето е червено или розово, което може да се види с необходимата апаратура. При жените се запазва кодирана информация в организма за първото им влюбване докато са живи. И така, ако хората са морални просто зависи дали ще си развият любовта, за да се превърне в истинска любов.
цитирай
10. ernest - За типовете тела
09.10.2014 12:42
Има разлики между мъжките и женските тела. Така например при мъжете има три основни типа телосложения. В спорта (пък и не само) те се определят с термините мезоморфен, ектоморфен и ендоморфен тип. От там нататък има подтипове в комбнинация. Повечето хора не са с чист тип, но някаква комбинация. Освен нормалните пропорции, слабите или мускулести телосложения има още всякакви и съм виждал странни хора като примерно слаб, ама кльощав и с шкембе -
подобно явление се забелязва предимно при поколениеto до около 30-32 г. които са израстнали с нездравословна храна и не са спортували - такивa в живота си никога не сa тренирали нищо. Друг тип може да е леко едър, ама стегнат. Всякакви има. Но най-добре е човек да спортува и да поддържа добра фигура- човек като спортува придобива по-добре развито тяло. При спортуване се подобрява метаболизма и изгарянето на излишните мазнини. Някои от спортуващите прекаляват в това с орелефяването, което в някакви леки граници е добре, а прекаленото е грозно. При различните спортове е различно. При някои човек придобива по-релефно тяло. Казват, че най-бързо се изгарят калории и мазнини с бягане, а плуването най-добре оформяло мускулите, тъй като всички мускули правилно се натоварват. Откакто има много вредни вещества в храните или примерно при неразумните хора, които пият алкохол (аз лично не пия и мразя алкохол), което специално се отнася до бирата (бирите съдържат куп вредни вещества и химия, в XV век в Европа е имало закон за бирата, какво да съдържа, за промяна на състава й в Германия са наказвали с 30 тояги публично биене на производителите, за такава като сегашната в магазините биха убили производителите) много от тези хора имат хормонални промени в организмите си и дисбаланс с неправилна обмяна на веществата. Има повечко пълни хора. А от тези, които не са били пълни (специално сред мъжете), които пият бира (пиша това понеже е масово) настъпват промени - телата им имат повече естроген (женски хормон) и не са каквито трябва и ако не спортуват почти всички вече променят и типа тяло, което имат. На 17-18 г. са нормални, а на 30-35 вече не. Това е много опасно, но те не го знаят и си нямат представа за ужасните промени в организмите им. (Да се оправят могат единствено, ако започнат на време да правят пречиствания, спорт и самоконтрол на това, което влиза в тялото.) Поради вредните вещества в храните и безалкохолните - аспартам, трансмазнини (изкуствени мазнини, като в маргарина) и т.н. много хора увреждат организмите си и има случаи дори на 6-7 месечни бебета, които да са затлъстели поради нездравословния начин на живот на майките им (гледайте филма Fed Up). Дори сред децата, сред момчетата вече има два-три пъти повече такива, дори ако щете от това, че се тъпчат с вредни храни и не се движат достатъчно и не спортуват, а само стоят пред компютрите (ако имат правилен метаболизъм и се хранят с нормални храни може при подобни условия да са с нормално телосложение) - нали ви не ясно, че не може някой да яде по 400-500 гр. ориз със зеленчуци и по 1-2 две яйца на ден, като балерина и да качва килограми и да дебелее. Това е възрастта до около 16, когато растат и трябва повече да се движат и да спортуват. От 3 до 5-6 годишна възраст най-много трябва да се движат. Съвсем неслучайно в училищата има физическо възпитание с цел да се изграждат правилни навици на спортуване, а в университетите няма (който се е научил, научил се е, който не - да си бере последствията). В Америка изследванията сочат, че дебелите хора са 8 пъти повече от преди 40-50 г. Официално са 30% - около 80 милиона и това вече е заболяване. А, ако родителите им не знаят с какви храни да ги хранят, ясно е какво се получава. В блога имам два много ценни постинга за здравословното хранене (от няколко години аз самия по-сериозно се храня на здравословен принцип, разбира се свалянето на килограми е едно от най-лесните неща на земята). Повечето хора не са наясно, че трябва поне от време на време да се правят пречиствания с гладувания, за да функционират телата им както трябва (аз правя от 20 до 60 пъти годишно пречиствания по йога метод). За Венера Милоска - тя е горе-долу нормален вид и само малко ханша й е едва забележимо по-голям. До кръста си е добре, има добре оформени цици (нито малки, нито прекалени, като крава) и правилни и хубави черти на лицето (нормало добре изглеждаща физиономия). За жените за идеални мерки през ХХ век се считат 90/60/90, но разбира се зависи и от ръста. Общо взето да кажем с ръст 167-172 може да бъде с гръдна обиколка 87-90, но ако е 162-165 вече този стандарт не е подходящ и гръдна обиколка 90 е твърде много, а по-би пасвало 85. Тялото трябва да е съразмерно.
Да добавя още, че от древноста съществуват стандарти за красиво и за идеални пропорции, както в архитектурата, така и в изобразителното изкуство. Става въпрос за „идеалното човешко тяло“ и пропорции наречени "златното сечение", термин въведен от Леонардо Давинчи, но идея позната от хиляди години. Питагор използваки знания получени в Египет в неговата тайна питагорейска школа привнася знанията за пропорциите на златното сечение и закономерността на правилните пропорции и хармония в природата. Но за първи път принципите на златното сечение са описани подробно от Евклид в Elementa преди 2300 г.
В музиката това е настройката на тона до (C4) с височина 256 Hz.
цитирай
11. ernest - Още по въпроса
09.10.2014 12:49
Тъй като с филмите и дори анимацията за деца сред зрителите се изграждат стандарти, то в някаква страна (май Англия) преди няколко години бяха решили да правят приказка с момиче, което да е трътлесто. Стигнали до извода, че всички не можели да са красиви, но то така ще определят какви да бъдат хората. Всъщност може, повечето, ако човек се поддържа. По този начин принизяват стандартите, добре е когато човек има стандарти (независимо в каква област) и се старае да ги постига. Но да кажем, че въпреки че и на мен ми харесва Барби (и не е изключено да дойде момент да имам такава моя, като Барби), не може всички да са такива. Всички хора не може да изглеждат еднакво. Примерно от около 25 г. приблизително в Америка срещу сумата от 50 000 долара могат да направят от всяка една Барби. От жаба - принцеса? Да, ама представяте ли си какъв ужас би било всички жени да изглеждат така, едвам да ги различаваш. Трябва да има разнообразие. А разбира се когато стане въпрос за различни видове хора, това се отнася и до разбиранията им за живота и това съответно оказва влияние за мерните им критерии - за добро, за зло. За пошло, за красиво и грозно. Много важно е какво има вътре в човека.
цитирай
12. ernest - Мерните критерии
09.10.2014 13:08
Та както казвам зависи с какви критерии за различни неща живее човек. Така от контрольорите се опитват да изграждат, ако може и доколкото може (не могат да повлияят на всички хора, колкото и да се мъчат и колкото и много милиарди да дават за тази цел) изродена представа. Хора с изродени мерни критерии да го кажем. Ами най-прост пример са скритите (subliminal) подсъзнателни послания във филмите и детската анимация. Примерно в постинга ми:

http://ernest.blog.bg/drugi/2014/09/06/promiana-na-cennostnata-sistema-na-horata-tainite-poslaniia-.1294821

Наскоро гледах два любовни филма. Единият от 2014 г. драма, а другият холивудска комедия от 2010 г. В холувудския на име When in Rome разбира се имаше окултна магьосническа манипулация, показана по забавен начин.

Да добавя и още за един филм, който гледах след постването на този коментар. Това е Green Mansions от 1959 г. и има една наистина красива любовна история, но пак са вкарали манипулативно към всичко това окултното. Девойката се опитва да си разговаря с починалата майка, а според Библията е забранено контактуването с мъртъвци. Това може да има много опасни последсвия, освен за душата на дадения човек, то и за демонично обладаване. Като известен пример мога да посоча 12-годишния Роби Манхайм, който след смъртта на любимата си леля се опитал да се свърже с нея чрез спиритически сеанси и направил контакт с отвъдното. В къщата на семейството му започнали да се случват странни неща като необясними звуци, летящи одеяла и др. Момчето заговорило на демонични езици (трябва да се знае, че има и езиции и от Светия Дух и християните придобиват духовна сила наред с тях) и се появявили разрези и мехури по цялото му тяло, което довело до отвеждането му в клиника за душевноболни. В книниката след над 30 опита за екзорсизъм на демоните група свещеници успели да освободят момчето от действието на демоните. Случката е от 1949 г., така че създателите на филма много добре са я знаели...

И да кажем един от най-пресните примери - в щата Флорида пускат в училищата детска сатанинска книга. Така още по-голямо става разграничението между добро и лошо и на полуатеистите дори започва да им става ясно, че нещо не е наред. Да, човек или е с Господа или с дявола. Средно положение няма.
цитирай
13. ernest - Има две основни направления
09.10.2014 13:21
Ето така се получава, че питаш някой: "Ти вярваш ли в Господ" и като ти каже: "Не" - вече ти става яно, че човека не е наред и дали с едно-две или повече неща в живота и начина на възприемане на света е със сатанински промитомозъчни представи. Критериите между хората са различни. Един човек, който примерно харесва филми на ужасите и казва, че това са хубави филми или слуша музика в която се пеят глупости и я харесва е един вид, а когато човек е християнин не ги харесва тези неща и има други мерни единици. Много хора имат демони и дори си нямат представа за това, те си ги харесват техните демони и ако някой такъв започне да създава някакъв вид изкуство всичко това дава малко или много отражение в него.
цитирай
14. ernest - Зa някои от жените на Пикасо още да кажа
10.10.2014 10:52
Първата Олга е балерина от аристократичен произход. Повече от явно, че не е по любов, просто е искал да има някоя и тя му е изпаднала и понеже тя е от аристократичен произход, а той не, е имал възможност да се почувства нещо и да придобие място в обществото.

Относно Мари-Терез това, че го е обичала го знаем, но още една важна подробност. Много е добре да има голяма възрастова разлика между мъжа и жената. По принцип мъжа и жената са създадени, за да има разлика във възрастта между тях. Една жена може да ражда до около 42-45 г. в редки случаи до коло 50-52 г., но е рисково над 35-36, докато мъжа може да прави деца и на 70 г. (при йогите дълголетници може и на 200-300). Освен че когато мъжа е по-голям е по-стабилен, но също има една закономерност, която хората са я забелязали много отдавна. Когато мъжът е поне 20-25 или 30 г. по-голям и жената е не повече от 20 години (в момента когато ражда) се раждат умни деца. По принцип комбинацията между Пикасо и Мари-Терез е била много добра, но той е бил не както трябва.
цитирай
15. ernest - Да обясня и положението от Библейска и житейска страна
13.10.2014 05:43
Когато между двама души има любов годините не играят никаква роля (но правилното е жената да е по-малка). Но все пак да обясня положението при разлика в годините.

Мъжът и жената според Библията са създадени да имат разлика във възрастта. Когато Бог създава Адам, Той не създава жената веднага. Но минава доста време, трудно е да определим колко години. Вероятно не 1-2. След Адам Господ казва, че не е добре човека да е сам и решава да му направи помощник Битие 2:18 и прави животните. Адам дава имена на всички животни и едва когато вижда какви са взаимоотношенията им и, че животните (любимците) не са достатъчни взима ребро от Адам и прави Ева.

"И Господ Бог каза: Не е добре за човека да бъде сам; ще му създам подходящ помощник. И Господ Бог създаде от земята всички полски зверове и всички въздушни птици; и ги приведе при човека, за да види как ще ги наименува; и с каквото име назовеше човекът всяко одушевено същество, това име му остана. Така човекът даде имена на всеки вид добитък, на въздушните птици и на всички полски зверове. Но помощник, подходящ за човека, не се намери. Тогава Господ Бог даде на човека дълбок сън, и той заспа; и взе едно от ребрата му, и изпълни мястото му с плът. И Господ Бог създаде жената от реброто, което взе от човека и я приведе при човека." (Битие 2:18-22)

Всичко е направено, така че да има разлика във възрастта им и най-добре функционира при добра разлика. Дори и пубертетът при момичетата и момчетата не идва на една и съща възраст, но има около година и половина или две разлика. Статистиката показва и най-елементарното над 90% от разводите в световен план са по една-единствена причина когато между мъжете и жените има малка възрастова разлика и не са се оженили по истинска любов, когато жените станат по на 40-42, вече започват да овехтяват и ако мъжете са на по 40-45-50 си взимат млади момичета и оставят застаряващите съпруги, които след 2-3 години дори вече не могат да раждат деца (жените не могат да раждат навлизайки в менопауза около 42-45, рядко 50 г.) Или да кажа още когато нормален мъж се жени на 45 г. примерно, той никога не се жени за 40 годишна жена, а за млада. За да има любов (и от страна на мъжа) жената трябва да е млада и да е хубава според критериите на съответния мъж, да има какво да хареса в нея, да му прави добро впечатление. Забелязва се, че доста от рокаджиите, които или не са се женили по-рано понеже са били заети или са се развеждали си взимат млади съпруги. Така например жената на Кен Хенсли от Uriah Heep е с около 35 г. по-млада от него и те имат щастлив брак. Кен Хенсли е толкова щастлив с жена си да живее при нея, че и дума не може да става, както той казва да се върне да живее в Англия. При Джин Симънс (от глем групата Kiss) и съпругата му разликата е около или над 25 г. Китаристът Крейг Голди има млада и хубава жена, която е около 30 г. по-млада и хората са с щастлив брак.
За любовта няма граници, но все пак може да се каже, че мъжът и жената са създадени да имат разлика във възрастта, за да може всичко да е 100% наред (при правещите йога разликите могат и да са по-големи). Но при Пикасо както виждаме дори и това не го спира и след Мари-Терез има още две жени. Когато някой не е наред, не търси истинска любов, но нещо за в момента и е готов да си ги сменя, така се получава.
цитирай
16. ernest - Критериите за красивото и грозното
13.10.2014 13:45
от поколение на поколение благодарение на манипулиране се деформират все повече и повече в западната култура. Ще дам един пример в модата, която много се е променила от половин век насам. Ако гледате филми показващи времената през примерно периода 14-19 век ще видите колко красиво са се обличали жените от аристокрацията, какви красиви рокли са носели, а сегашните приличат на плашила от бустан облечени с дънки и тениски. Регресията е пълна. Взимате една книжка с приказки и гледате илюстрациите на принцесите и виждате, че съвремените момичета не приличат на тях (повечето - които не носят рокли), като сравните дрехите им. Така някои съвремени момичета, които никога не се обличат с рокли и си мислят, че са хубави, но всъщност са като настъпани жаби и диви лесбийки в очите на някого преди 120 или 500 години, ако можеше да ги види (в момента има страни по света където е забранено на жените да носят панталони). (В моята родина момичетата, освен че обличат дънки (предимно зимата) носят нормално и поли и рокли.) И това е пълната деградация в модата от средата на 60-те години насам, когато жените започват да се обличат като мъже. Разбира се всяко момиче и жена може сама да избере да бъде като принцеса (облечена с рокля) или като женска форма на травестит (има момичета, които на 15-20 годишна възраст не са обличали рокля). И така ако някой не забелязва красивите женски дрехи и не вижда колко грозна е съвремената масова конфекция, при която жените приличат на мъже (с носенето на панталони), то това е признак колко тази личност е изгубила представа и усета за красиво и грозно.

Ще дам един пример как се е обличала английската кралица Елизабет през около 1600 г. Като изключим облеклото за специални държавни процесии тя е имала: 102 френски рокли, 99 обикновенни рокли и 125 фусти.
цитирай
17. ernest - Красиво или грозно?
13.10.2014 14:17
Или да вземем дори тенденцията, която не можем да наречем "мода" на косата на много от момчетата в по-голямата част на страната с ходенето със свръхкъси коси почти нула номер. Това е възникнало спонтанно и по принцип е отклонение. Като цяло в Западна и Централна Европа в продължение на повече от хилядолетие признакът на робство и крепосното селячество е късата нула номер прическа. В Европа и Америка масово започват да се носят къси коси (не нула номер) едва след Първата и Втората световни войни, като пост синдром от носенето на униформа и задължителната къса коса. А къса коса с нула номер в България се е практикувало като наказание за децата. България като селска страна в миналото децата, за да не дават пари направо някои родители са подстригвали малките деца нула номер за през лятото. В други случаи също така ги подстригвали когато имат или за да нямат въшки. През 80-те всички нормални момчета са си пускали коси, когато могат, но в училищата е било забранено да имат дълги коси и са ги подстригвали задължително и са ги проверявали на входовете на училищата за дължината на косата. Ако някой сметнели, че му е по-дълга отколкото трябва го връщали, за да се подстриже. Задължително нула номер са подстригвали и затворниците. Като цяло може да се обобщи, че нула номер е било наказание (освен, ако някой не прави процедури свързани с косата). А съвременното ходене с "прически" нула номер идва от мутраджийството и мафията в България и започва да се разпространява през втората половина на 90-те. Но в другите страни по света не е така, пък и в София не се носи масово нула номер или подобно много ниска коса. Ето това е още един пример за изместването на красивото от грозното, но в това в случая няма манипулация - хората сами са си го избрали, които нямат усещане за тези неща. Изпростяването е пълно, но на който както му харесва.
цитирай
18. ernest - Критериите за благоприличие и благочестие
23.10.2014 06:35
Преди два дни гледах немския про-масонски, но все пак забавно и хубаво направен приключенски филм с наличието на любовна история Rubinrot. И при пътуването във времето те се преобличат с дрехите за съответните епохи. Неща, които споменавам в 16-то подредие. Та мога да спомена и за принизените критерии за благоприлично обличане. То не е само до това дали да кажем някоя жена носи поли и рокли, но и какви поли и рокли носи. По времето на сексуалната революция през 60-те, която е манипулирана жените започват да обличат прекалено къси поли - минижуп, като модата е вкарана по същия начин и от същите хора както и панталоните, което вече споменах. На мен може примерно да ми харесва (разбира се същото важи и за панталоните) момиче облечено така, но сред хората (а и пред Господ) си има мерки на благоприличие и прекалено късите поли са примерно добре за вкъщи, но не и за навън. Някои съвременни момичета, които са израстнали или израстват във вече промененото общество предпочитат да носят дънки подсъзнателно просто понеже така не разголват краката си и се чувстват по-комфортно и по-благоприлично, отколкото да носят къси поли и къси рокли. Във филма Rubinrot, който е направен доста умело и пълен с алюзии и игра на асоциации и тайни символики, които малко хора могат да хванат всичките (иска се доста знания по тези въпроси) има една среща, която Шарлот прави с ръководителя на масонската секта - Калиостро (историческа личност) за да разбере за какво наистина става въпрос. И по време на нея докато разговаря с още други двама, те направо я правят на две стотинки, като показват лошото си и принизяващо отношение към жените. Подобен тип надути хора само са използвали жените (което е гадно) и в такъв момент се вижда голямата разлика в порядките в обществото. Сигурно такива хора са приемали жените си единствено като някакви предмети и по-низши същества, но не са можели да ги обичат, което според мен е много тъпо. По време на филма се вижда с какви униформи се обличат момичетата в училищата и девическите колежи в Англия (Лондон) - поли, повечето карирани, но не само. (Ако случайно гледате младежки американски филми също ще видите, че мажоретките носят поли, а момичетата нормално носят рокли и поли.) А в един момент другият пътуващ във времето кава на Шарлот, че знае какво харесват момичетата като нея: "Вие харесвате басисти", но всъщност това показва, че не знае, че момичетата харесват китаристи и вокалисти. Не е много ясно какъв стил рок харесва Шарлот, но в началото на филма по време на празненството в тях на десния си ревер има две значки на групи.
цитирай
19. ernest - Oще за някои неща за красивото и грозното
26.10.2014 09:39
При някои от диваците в различни племена и култури са се татуирали по различни поводи. При смърт на близки с нарязвания по тялото или примерно маорите са се татуирали целите, влючително и лицата, като по този начин са искали да изглеждат по-грозни и по-страшни за враговете си. В Европейската култура татуировки са си правели затворниците и пиратите, понякога и моряците, които дълго са отсъствали с продължителни пребивавания по моретата и океаните. Понякога пиратите са си пробивали ушите и са си поставяли обици, като трябва да се знае, че според китайската акупунктура и акупресура на долната част от ухото се намират точки за подобряване на зрението и ако се уцели точката се подобрява зрението, което е било от изключително важно значение за тях намиращи се в морето, за да видят враговете или плячката си навреме. Разпространението на пиърсинга и татуировките в съвременната западна култура произлиза от гейовете и гей обществата в Англия в края на 70-те и средата на 80-те години. Така грозното, с което хората са като белязани се разпространява сред някои групи от хора. Но на който каквото му харесва. Аз не харесвам тези неща.
цитирай
20. ernest - Още за телата
26.10.2014 10:42
Различните хора имат различни физически дадености, конструкция и тип тяло. Както споменах има 3 различни вида тела според спортните критерии плюс различни смесени видове. Но за различни нации или региони също се срещат по-често срещани типове хора, което се обуславя от различния начин на живот, работа, храна и спорт. Има нации които примерно са по-ниски, други по-високи, трети по-пълни и тн. Така например японците са по-дребна нация и повечето от японките са трътлести, a другите кльощави. Негрите от Западна Африка имат несъразмерно дълги крака, но са най-добрите бегачи в света. Различните типове хора са подходящи за различни видове спорт. Примерно ниските и набити мъже с дебели китки и широк кръст са добри за щангисти, високите пък, на които често им се присмиват като "дългучи" са подходящи за баскетбол и тн. Спортуващите плуване имат широки гръдни кошове. Така всеки е добре да използва рационално и правилно природните си дадености. Въпреки че сезонно спортувам различни неща се определям според йога упражненията, които правя (за правенето на йога или човек по начало има или придобива по-елегантна фигура). Не съм висок и поради това за да съм с правилни пропорции не прекалявам с упражненията за мускули (което е само сезонно). Структурата ми е като за лека атлетика, малко като гепард (най-бягащото животно) - лека конструкция с лека костна система, включително тънки китки, широк гръден кош и с леко хлътнал навътре корем (така трябва да е за да правя наули), така или иначе вече приключих с експериментите с килограмите при тренирането (когато съм под 67 кг. от женската част казват, че съм като модел) и по някое време ще се позиционирам на постоянни около 62 кг. плюс минус 2 кг. От няколко години започвайки да навлизам в апогея и най-хубавата част от живота ми и с увеличаването на силата в организма ми започнах от миналата година да бягам спокойно по 10 км. (по-рано бягах по 2 км и само понякога повече), а от тази дори когато след това плувам по километър и 100 м. да имам доста сила още нещо да правя или да тренирам. Но това отчасти е понеже тренирам правилните за мен, за моя организъм неща.

Друг въпрос е орелефяването. Абсолютно всички хора имат подкожни мазнини. Няма такъв човек, който да няма. При липсата на подкожни мазнини (някъде около 12-15%) следва заболяване или смърт. Но ниският % мазнини е нормално явление. При нисък процент примерно 20-25-30-32% се получава орелефяване. При повечето от нас (хората с нормално телосложение), ако не сме релефни имаме по няколко килограма от 4 до около 7-8-9 (при едрите хора 185 см - 2 м), които ако се свалят се получава избистряне и орелефяване, което се прави с диета (за опеределено време се намаля приемането на мазнини, сол и захар) и спортуване плюс пиенето на определени хранителни добавки, добре известни на спортуващите набавяни от спортните магазини. Сами можете да си направите констатация. Може да имате правилно телосложение, правилни пропорции и стройна фигура, без никакви забележки, но като се погледнете, ако нямате три реда релефни коремни плочки, които да се виждат значи имате споменатите от 4 до 7-8 или 9 кг. Всеки с нормално телосложение може да се орелефи, единствено е въпрос за колко време и в кои области. Обикновено това се отнася до тренираните области, а при ниски килограми при много хора е почти цялостно. Аз мога да тренирам здраво, но съм забелязал, че и без да спортувам или съвсем малко (едва преди две години започнах да ставам пo-силен и да тренирам по много), ако съм с ниски килограми, че първо ми се орелефяват най-горния ред плочки. Но никога не съм бил много релефен до сега. При правенето на йога примерно, за да се прави наули не е необходимо някой да има релефни коремни плочки, но пък трябва да са малко подкожните мазнини, иначе не може да се направи упражнението. Също така при жените изглежда грозно някоя да е релефна. Добре изглеждащите хора, които не са релефни имат около 36-42% мазнини.
цитирай
21. ernest - Още
27.12.2014 17:43
Има установени критерии за хармонично тяло и правилни пропорции от стотици и хиляди години. Примерно редното е обема на шията, коляното и рамото да имат еднакъв обем при мъжете, като необходимо условие за хармоничност, установено още в антични времена. Това са пропорциите на златното сечение или „законите за човешките пропорции” и тези неща са неотменими и вечни.
За да се поддържа човек и да има добре развито и хармонично тяло с правилни пропорции е добре човек да прави нещо, за да се поддържа. В това отношение различни видове спорт могат да окажат влияние, но не е тайна, че физическа красота се постига с йога упражнения (гимнастики).
цитирай
22. ernest - Деформирането на съзнанието и критериите
27.12.2014 17:59
Започвайки от критериите за грозно и красиво в много области съзнанието на не малка част от хората през последните 150 или повече години е деформирано. В коментарите си вече обяснявам някои от многото аспекти на промените. Това обхваща какви ли не области. Дори и не малка част от християнството. Достатъчно е да се види и най-четената тема в блога ми за Бени Хин посетена над 31 хиляди пъти или пък две от последвалите теми:

http://ernest.blog.bg/history/2014/10/16/konspiraciiata-za-seksualnata-revoliuciia-i-depopulaciiata.1305136

http://ernest.blog.bg/history/2014/10/30/oshte-edin-sataninski-praznik.1309204

Много от темите в блога ми са свързани с въпроса за деформирането на съзнанието. Дори и постингите за "библейските" филми, които се оказва, че никак не са библейски и християнски. Oтносно музиката или по-точно качеството на слушана музика също вече масата слуша некачествено музика. Стандартите за ХайФай важат, но не за всички - маса хора дори не знаят какво е това (без да броим децата, които не са длъжни да знаят подобни неща).

Колко хора различават красивото от грозното и тези, които наистина могат да различат добро от зло? Въпреки че има хора, които действително успяват да различат тези неща или поне по-голяма част, добре е да се внимава в нещата, които пиша - те са, за да разкрия същността и да помогна на хората да се обърнат към доброто и хубавите и истински, стойностни неща. Ако някой иска да се поучава от написаното от мен, ако някой иска да ме подкрепя, но аз ще продължавам да се боря със злото и да показвам истината.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: ernest
Категория: История
Прочетен: 2665181
Постинги: 576
Коментари: 1166
Гласове: 1228
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031