Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
24.05.2016 09:14 - История в картинки Ернест Херолд
Автор: ernest Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1859 Коментари: 0 Гласове:
1

Последна промяна: 31.03 23:32


  История в картинки
Снимки от различни години


                           
image
Бебешор. На няколко дни. Майка ми казва, че съм се родил с коса и то дълга коса. Веднъж на много хиляди бебета едно се ражда с коса. Според Библията символизмът на дългата коса е посветеност пред Бог и святост (живеене на свят живот), а иначе в другите култури, като цяло е свобода. Когато съм се родил са дошли всички в родилното да ме видят, че такова дете не са виждали. На снимката все пак си личи, че съм с коса.
На втората снимка наскоро роден с дългата коса, а баща ми без коса на 31 г. ме държи.

image

          Майка ми беше изключително красива жена. Нa снимките oколo 27-30 г.

                                     image

                                                Баща ми на около 28-29 г.

                         image

                                       На тази снимка е на около 22-23 г.

                          image

                                          Мама си беше красива

image


image

                                                          Майка ми, като ученичка

                             image

                                          Майка ми в национална носия 

image

image

  Мама беше медицински работник. Аз и мама.
Когато бях малък снимаха филм с участието на артиста Leon Niemczyk и във филма има кадър с майка ми, като медицинска сестра. Мен също ме снимаха, но мисля, че в последствие кадъра не е включен.

image

Винаги се е откроявала, като най-красива, сред сестрите си или в класа в училище, където съм виждал снимки. (И аз съм свикнал само красиви момичета да харесвам и такива да се влюбват в мен.)
На снимката не съм сигурен кои са, май са братята и сестрите й. Тази в дясно би трябвало да е едната сестра на майка ми (и тя става медицинска сестра), а не е изключено и другата в средата да е най-голямата сестра. Личи си, че от нея имах руса коса, после потъмня, сега някои години сама става малко по-русолява, дори последните 2-3 пъти, като си подрязвах върховете въпреки че ми е много тъмна пак повечето върхове бяха русоляви (през 2015 си направих временно рестарт на косата с къса коса, на мен всякак ми отива). От майка ми имам и сини очи.

          image

               Както винаги мама е най-красиваата - русолявата красавица в дясно

image

                    Не съм ли сладък в проходилката на около - годинка
и половина

image

На тази снимка майка ми е с по-къса коса и страшно много прилича на мен - в много случаи момчетата приличат на външен вид майките си, а момичетата на бащите си, метаболизма и типа тяло се унаследяват от майката, a интелекта от бащата (моя въпреки недостатъците му беше умен, май с 2 висши  образования). Извела ме е на разходка около замъчните стени или нещо такова. Вижда се едната кула над главата й. На втората бутам количката.

image

                             На табуретката на около 10 г. Отново мама с количката.

                               
image

В парка. В коша на има - няма шест месеца. На тези снимки се вижда русата ми коса. При черно-белите снимки понякога трудно си личи.

image

                С братовчедка ми, която е голяма. С мама на море в България.

                             
image

Тука нямам и годинка, но понеже съм с коса, а другите бебета не са като мен изглеждам различно!

                            
image

На плажа - не съм много сигурен дали това съм аз с майка ми на около 10 г.
Втората снимка - на сватбата на братовчедка ми.

                             image

                                             На 11 г. в края на август

image

  На първата снимка съм на 4 годинки с леля ми и чичо ми (не съм много сигурен в определенията, вие ги имате много на български, сестрата на баща ми и семейството й) и братовчедка ми, която преди 4 г. бе заместникдиректор на социалните служби на цяла Германия (или може би на провинция -област) и ако не са я повишили още е там.

image

                                   Мама и аз пред блока цветна снимка.

                    image

                                                            На 16 г.                 

 
                                   image

                                                              На 18 г.

                        image

                   На 19 г. в Полша за ученическо - студентска карта за пътуване

                 image

Снимка месец и половина по-късно, правех си експерименти с различен вънпен вид

                             image

Приятелката (полякиня) на моя съквартирант американец от полски произход в студентското общежитие в Кракув ме беше изрисувала.

image

                                                       Снимка от Полша

                         image

                                  

                    image


                                           image


                               image
                                                        

                image


                     image


image



image

image


image

                      С един мой приятел полугерманец-полубългарин

image

                              По същото време, като горната снимка

image

                     Mой приятел 10 г. по-малък влиза в казармата март-април

image

 Заедно с Петер Балтес от Accept  в София през 90-те, макар и все още рядко вече хората започваха да ползват цветни снимки. Някъде около 96-98 цветните снимки станаха по-масови с апаратчетата, които не ползват ленти. 

                           
image

                                                             1995 г.

                               image

                                           image

                                             image

                              image                                                   

                                    image

image


Снимки от окoлo 1996-1997 г. На една от снимките се вижда и надпис с любимата ми музика AOR (слушам 75-80% нови групи от след 2008-2010 г.). Отива ми и нормално къса коса 7-8-9 см и дълга,
а през зимния период от декември до март е по-удобно да е от 7 до 12-14 см, заради съхненето след миене. Но дори и да нося дълга коса предпочитам да е 12-15 см по-къса от онзи период, до около 22-24 см дължина ми стига, иначе ми пречи при някои от йога упражненията.                    

                                                     image

                                                           Около 1997 г.

                                                image

                                  Снимка от сесията за стихосбирката ми 1996 г.

                              image

                              image

Две снимки от около 1996-1997 г. Една забавна случка около година преди това, когато изглеждах по същия начин с много дълга коса. Отивам при един познат, който живее в къща на втория етаж и като му звънне някой отдолу поглежда от горе от терасата. Звъня, а той през това време гледа уестърн с индианци. Гледа по телевизора индианци, поглежда в полутъмното долу, а пак индианец с дълга коса.  

                      image

Около края на май 1998 г. когато завършвах библейското училище (обикновенно, едногодишно) и в църквата получавам дипломата си, която държа в ръка. Цветна снимка, но все още от апарат с лента.

                   image

                                             Около 2000 или 2001 г.

                           image

                             На сцена около края на лятото 2008 или 2009

                     image

                                            В края на лятото на 2008

image

Лятото на 2012 на концерта на Stryper, момчето до мен е на 17 г., а другия човек е на около 34-35 г.

                     image

                          Началото на 2013, дататa е посочена на снимката

                       image

                                                        Декември 2013

                       
image

                               Март 2014 г., глемър с каубойските ботуши

                        image

                                                     Пролетта на 2014

                        image

                                           На гости в рокаджия през 2014

image

2015 г. в радио Дарик по време на интервю за моя книга. Водещият е 7 г. по-малък от мен.

                                    image

                                                 Началото на април 2016

                     image

                                     Симпатягата с книгите, юли 2016

                             image

  Юли 2016 г., горе - долу същият съм си, както преди, само дето от 2013 г. организма ми започна да функционира по-добре и да ставам много по-силен от по-рано и да се развивам.
Спортните ми възможности се утроиха. Вероятно покрай правенето на йога упражненията.

image

image

                                               Две снимки на гости, юли 2016   

                                         image

                                             Пролетта на 2016 г. с две от книгите ми

                        image

                                                  Август 2017

image

            Краят на март 2018 в Полша, в битово заведение, където правят сватби

image

                                                                 Юни 2018

                                                 image

                                                         Новмври 2021


Този постинг ще се ъпдейтва с още снимки




Гласувай:
1



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: ernest
Категория: История
Прочетен: 2679011
Постинги: 576
Коментари: 1166
Гласове: 1228
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930