Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
21.01.2018 10:30 - На Вучето й иде да строши няколко полицейски манерки, задето пренебрегват реален случай на домашно насилие
Автор: vukovska Категория: Лични дневници   
Прочетен: 662 Коментари: 0 Гласове:
2


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
 Това не е случка, за която съм чула от една позната, която пък е приятелка на братовчедка на героинята от историята. Е, не че аз самата съм била в епицентъра нa събитието (и слава Богу!), но съм сто и петдесет процента сигурна, че се е случило точно така, както ми беше разказано. А съм сигурна, просто защото подобен абсурд може да се случи само на човек в България и на Алиса в Страната на чудесата. (Макар че не е сигурно дали на Алиса действителността не й се струва гротескно нреална заради всичките съмнителни вещества, които приема перорално през цялото време на свето вълшебно пътешествие!)

Значи, звъни ми снощи една приятелка от Благоевград. Аз вдигам с неохота. Първо, защото е почти полунощ и второ, защото си мисля, че пак ще обсъждаме как отделни епизоди на “Сексът и градът” са й повлияли да се осъзнае като независима 40-годишна жена в сексуалния си апогей, която има зад гърба си два брака, едно дете и 124 литра вино само през миналата година. Обаче тя ме изненадва. Чувам я, че е запъхтяна (но не като след секс), а гласът й прекъсва, но не заради лошата интернет връзка, а от превъзбуда.

– Значи, Вуче, повече няма да звъня на 112, ако ще блокът да се срине и народът да се изпотрепе!
От мен се очаква да попитам защо.
– Защо? – питам учтиво аз.

И тогава тя ми разказва какво се е случило.

Разберете какво на: https://mamamia.bg/pod-kilima/ivancho-bie-marijka-dreme-j-na-politsiyata/




Гласувай:
2



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: vukovska
Категория: Лични дневници
Прочетен: 684723
Постинги: 228
Коментари: 638
Гласове: 388
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031