Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
02.11.2014 10:53 - Есен е
Автор: ernest Категория: Лайфстайл   
Прочетен: 1820 Коментари: 1 Гласове:
2

Последна промяна: 21.01.2015 17:25

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
Дойде есента. В някои части на страната още през предпоследната седмица на октомври валя сняг, но при нас все още е есен. При нас есента е прекрасна. Имаме четири сезона, за което в много страни хората могат да ни завидят. Аз за момента не съм решил дали да живея постоянно в България или само част от времето.
За различните хора есента е време за различни дейности. Правенето на зимнина е едно от обикновените неща. Някои хора си правят туршия или кисело зеле. Аз си правя по няколко буркана риба, къпини и тази година за първи път си направих и боровинки (освен че са прекрасни на вкус са и изключително полезни1). Дори и да не е всеки ден (ако се правят пости с молитва или пречиствания) все пак през останалите дни се налага човек и да се храни.

И да добавя. Сега е и времето за промяна в спортуването2 и правенето на пречиствания на организма и здравословни пречистващи гладувания3.
Включвам линк към по-раншен постинг по въпроса:

http://ernest.blog.bg/drugi/2013/12/21/prechistvaniia-1-prechistvane-na-cherniia-drob-jizneno-vajno.1221282


PS
За няколко дни нещо не отчиташе коментарите и прочитанията на даден постинг.


------------------------------------------------------------------------------

1 Аз си падам по здравословния начин на живот и съответно на здравословното хранене. Почти не консумирам захар, но от 4 до 7 буркана домашно правено сладко годишно с ленено семе, овес, чиа или кисело мляко и то през есенно-зимния период. През лятото единствено салати или плодове, рядко може да се случи и месо.

2
За мен е време за повече йога и вече и мускулни упражнения. В края на есента открих древен йога метод в тази област. По някое време през есента също се приключва с джогинга на бос крак край морето.

3
Добре е от пораснал индивид (16-17 г. ) поне няколко пъти годишно да се правят такива пречиствания и се препоръчва около време на смяна на сезоните. Но човек трябва сам да усеща състоянието на организма си. Доре е примерно в началото да не се правят дълги пречиствания. Примерно 1-2 дни преди да се направи по-сериозно пречистване. Пречистването започва, като се прави изчистване на стомаха и червата - шанк пракшалана. Аз през октомври примерно направих два дни и половина пречистване с шанк пракшалана. После може да се направи и второ подготвително или, ако човек се чувства  направо няколко дни повече. Аз още първия път не чувствах нищо, но все пак реших на третия ден да хапна нещо (един банан и малко грозде около 100 гр.). По принцип от опит знам, че до седмица не изпитвам нищо, никакъв глад или нещо подобно. Веднъж съм правил пречистващо организма гладуване 9 дни. Много диетолози занимаващи се със здравословно хранене и здравословен живот препоръчват един ден седмично пост (ден без да се яде). Ако човек разбира от билки е много добре през това време да да се пият, особено ако постът е повече от един ден. От религиозна гледна точка също има пост (без ядене) посветен на Господа, който може да е 1-2-3 дни. Три дни е така нареченото тримерене, като тримеренето може да е един или няколко пъти в годината, а има и по-дълги пости.
Правенето на такива пречиствания е един от ключовете на доброто здраве и дълголетие. Аз правя от 10 до 30 такива кратки, около ден и половина или два пречиствания годишно. А, ако реша може и по-дълги.



Гласувай:
2



Следващ постинг
Предишен постинг

1. donchevav - Поздрави на Несебър - обожавам този ...
02.11.2014 11:54
Поздрави на Несебър - обожавам този град! След време /надявам се, скоро/ мисля да живея поне 6 месеца в годината в него. Харесва ми и през февруари, и през ноември - не само през лятото. Не знам защо , но не съм помисляла, че хората в Несебър правят туршии - виждам ги все да хазяйстват през лятото и да ремонтират през зимата - кога остава време да правят, кога - да ядат зимнина:))))

Обичам мекия климат и малките температурни разлики в морския град - а при нас в Предбалкана снежните преспи минаха два метра- още не са се стопили:)))

За това - дали да живеете в България - мисля, че не е проблем - светът е малък - моите деца работят в различни далечни :))) държави, но така се случи, че вече няколко години всяка събота и неделя си пътуват до България. Животът сега е много динамичен - каквото и да планирате - просто го направете, за да не съжалявате после за пропуснатите възможности. Винаги има връщане назад.

Хубав стил! Поздрави!
цитирай
2. ernest - Да наистина
03.11.2014 14:29
Време е и за някои ремонти и подобрения. Аз от години се канех да направя някои и сега му доиде времето и това да свърша.
цитирай
3. ernest - Имам планове зa навън, но са по-скоро плуващи, свързани с дейностите ми
05.11.2014 16:57
Живея определен начин на живот и си следвам пътя. Пиша книги и пробно ги издавам в България (някои дори въобще не съм ги писал за България, само ги тествам). В Америка когато правят някой голям касов филм първо го пускат в няколко кина безплатно и посетителите трябва да дадат своето мнение. Да кажат какво им харесва, какво не им харесва, какво биха променили. Аз по същия начин тествам в България с моите книги, хем информацията да стигне до хората, хем да видя какво да оправя докато дойде време за световно издаване. Нещата трябва да се изпипват. Когато Metallica влизат в студиото, за да подготвят техния най-касов албум от 1991 г. от който продават 20 милиона и хората се тълпят на опашки и в целите щати не затварят музикалните магазини няколко дни работейки ден и нощ като опашките от купувачи не секват, те го обаботват в студиото 9 месеца. В едно интервю музикантите обясняват, че е по-добре да изсвирят и да проверят всичко, отколкото после 2 години (до следващия албум ) да са недоволни, че нещо не е направено както трябва. По такъв начин постъпват и много други музиканти в различни стилове, включително и любимата ми група Reckless Love.
И така ми предстоят пътувания навън и неща свързани с издателства по света.
В момента подготвям нова книга и има изключително голям интерес още преди да съм я издал, но реших да забавя издаването й още 3-4 месеца, за да я изпипам и да не я издавам тази година, но догодина. Дори не съм в състояние да напечатам достатъчно бройки и съм решил първо само 1000. После като добавя след няколко месеца (около половин година може би) още 30-40 страници да направя следващо издание. Но имам желание да си ходя до Полша да гостувам на един приятел и да взема (или просто да преснимам повечето статии от) доста списания, които да прегледам във връзка с книгата и после да му ги върна следващия път.
В едно интервю в полски блог - сайт четох, че любимата ми група Reckless Love имат намерение по някое време да ходят в Полша и много искам да ги гледам, като ходят пак. Вече са ходели на 5 май 2014 г. във Варшава. За сега в България още няма изгледи да идват. Догодина в Каварна ще има само разни тежки метъл групи, които въобще не ме интересуват - не слушам такава музика.

А иначе имах предложение да уча в Германия, но аз нещата ги знам, а които ми трябват да ги науча мога да ги чета и да го направя отвсякъде, независимо къде съм. Несебър, Полша или другаде.
Относно въпроса за пропуснато - когато Бог ръководи някого и му говори постоянно, няма пропуски - пропуснати неща имат тези, на които Господ не им говори и не ги ръководи. Моят живот по-рано може и да не е бил много както трябва и подреден, но сега се съобразявам с Господ.

В същото време вече започвам да нахвърлям и сценария за първия ми филм (приключенски жанр). Не знам колко време ще ми отнеме и как ще стане, но започвам. Идеята за първите окло 20-25 мин от сценария за филма измислих за 3-4 минути, но да се направи и изпипа цялостно изисква време.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: ernest
Категория: История
Прочетен: 2676857
Постинги: 576
Коментари: 1166
Гласове: 1228
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930