Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
28.08.2012 17:02 - Рок поезия Danger Danger
Автор: ernest Категория: Музика   
Прочетен: 1332 Коментари: 0 Гласове:
1

Последна промяна: 20.09.2014 19:42


Групата Danger Danger (Опасност опасност), чието име цели да привлече вниманието1 и вероятно иска да каже "внимавайте ние сме опасно добра група и ще видите това" е от втората вълна2, второто поколение AOR групи. Както вокалистът Тед Поли казва - той се е учил да пее от групи като Survivor и Journey. Това определено доказва и невероятно доброто му пеене. Първите два албума са класика в поджанра AOR, но след тях настъпват промени. Има промени в състава на групата. Вокалистът Тед Поли е изгонен. Китаристът Енди Тимънс се оженва, струва ми се някъде около Тексас (или средния запад) и отива да живее при жена си и също напуска групата. В състава влиза канадецът Пол Лейни, който е изключително добър в соловата си кариера3, но в Danger Danger и промените свързани с музикалния пазар заради скапания гръндж водят до издаването на посредствени и средно-слаби албуми. Преди няколко години Тед Поли се завърна в групата и отново са в класически състав.

image

image
Включвам един стандартен приятен любовен текст на песента Feels Like Love на групата Danger Danger с мой превод:


So many nights I sit and wonder  Толкова много нощи седя и се учудвам
Why do I feel the way I do              Защо се чувствам по този начин
Maybe my heart is trying" to tell me ... somethin"  Може би сърцето ми иска да ми подскаже... нещо
Maybe I"m fallin in love with you  Може би се влюбвам в теб

Girl your voice is keepin" me up all nite Момиче, твоят глас ме кара да съм буден цяла нощ
You got me tossing and turning Ти ме караш да се мятам и търкалям
When we touch, Baby, it feels so right Когато ме докосваш, бейби, се чувствам толкова добре
Like startin" all over again Като че ли всичко започва отново и отново

Chorus: Припев:

This time it Feels Like Love Този път го чувствам като любов
So strong, one in a million   Толкова силна, една на милион
This time it Feels Like Love to me Този път това ми изглежда като любов

They say that love don"t last forever Казват, че любовта не траела вечно
Well I"d be the last to disagree     Добре, аз съм последният, който няма да се съгласи
Sometimes you win, sometimes you lose Понякога печелиш, понякога губиш
It"s such a touchy thing Това е толкова чувствително нещо
But we got a love that"s meant to be Но ние имаме любов, която означава, че наистина я има


Sometimes it hurts like hell Понякога боли като ад
Sometimes you just can"t tell Понякога просто не можеш да кажеш
This time it feels like love to me Този път го чувствам като любов

For once in my life I"m sure of where I wanna be За първи път в живота ми съм сигурен къде искам да бъда
I"m takin my eye off the door Поглеждам извън вратата
Cause I found love and love"s found me Понеже открих любовта и любовта ме откр
и


image
Обложкката на албума
-------------------------------------------------

1 Думата Danger умишлено се споменава два пъти в името, за да се запомни по-лесно. 

2 Втората вълна от AOR групи са поколението от около 1988-1991 г. Като изключим няколко класически AOR групи, като Boston, Survivor, Night Ranger и Journey да си призная предпочитам втората вълна и звученето на края на 80-те и началото на 90. До този период се запазва и красивата мода в музиката, за която споменах в предишен постинг. Според някои хора най-добрите американски рок изпълнители, както в България най-често са определяни тези групи са до 1992 г.

3 По-долу включвам линк с песен на Пол Лейни от соловия му албум Stick it in Your ear (Постави го в ухото си)







Тагове:   danger danger songtext,


Гласувай:
1



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: ernest
Категория: История
Прочетен: 2673100
Постинги: 576
Коментари: 1166
Гласове: 1228
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930