Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
03.04.2016 10:54 - Рок поезия - Stryper - Calling On You
Автор: ernest Категория: Музика   
Прочетен: 1050 Коментари: 0 Гласове:
1

Последна промяна: 13.04.2016 09:34


В този постинг включвам текста на една от класическите песни на крисчън топ групата Stryper. Групата има продадени около 10 милиона копия от албумите си. А песента Calling on You е от албума To Hell with the Devil (По дяволите дявола), от който са продадени над 2 милиона.

image


Calling On You Зовейки те


Inside of me there is a lonely place Вътре в мен има празно място
Sometimes I just don"t know it"s there Понякога просто не знам, че е там, 
But when I"m all alone но когато съм сам 
That"s when I have to face...
Тогава трябва да отчета 


The part of me that needs someone Част от мен се нуждае от някого
To be by my side that"s when I call on...
да бъде от моята страна, когато призова...


You, You make my life complete Ти запълваш живота ми
You give me all I need Ти ми даваш всичко от което се нуждая
You help me through and through Ти ми помагаш през всичко
I"m calling on you Аз те
викам


I can"t explain just what You do to me Не мога да обясня, какво просто направи за мен
My love grows stronger everyday моята любов расте и става все по-силна всеки ден 
You give me love, You give me company Ти ми даваш любов, ти ми даваш компания
And when I have to face the rain Когато трябва да тъгата 
You bring sunshine into my life  ти даваш светлина в живота ми 

image


image

Stryper през 80-те

image


Бъдете благословени! Приемете Господ в животите си, за да ги озари със светлина!






Гласувай:
1



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: ernest
Категория: История
Прочетен: 2678634
Постинги: 576
Коментари: 1166
Гласове: 1228
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930