Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
31.07.2018 15:36 - Грил феста в Несебър под всякаква критика
Автор: ernest Категория: Регионални   
Прочетен: 1178 Коментари: 1 Гласове:
3

Последна промяна: 31.07.2018 15:40

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
Благодарим на Община Несебър за организирането на Грил феста. Те нямат никаква вина, ако някой от изпълнителите не е наред.
Не съм сигурен, кой ден е започнал феста, но единия ден е имало изпълнител на гръцка музика и това казват, че е бил най-добрия ден (ако трябва да бъдем точни - вечер).
На 28-ми излиза някакъв метросексуален джендър или полуджендър с прякор Криско, който пее глупости и песни за разврат. Хората (разбирачите) са били тотално възмутени, тъй като изпълнението му е било на плейбек. Явно този човек не може дори собствените си песни да изпее. Както и да е.
На 29-ти се очаквало да  бъде група Сигнал, но всъщност единственият член от състава на групата бил основното лице на Сигнал - Йордан Караджов. На такова нещо с изпълнението на един член от групата по принцип в другите държави обикновено не използват названието на състава. Няма конкретни отзиви дали е било добре или не.

Аз не съм бил на нито един от дните, но минах след изпълнението на Сигнал и ми направи интересно впечатление дългите няколко стотин метра маси. Тоест нещо, като пътуващ ресторант - няма лошо.


Тагове:   грил фест,


Гласувай:
3



1. ernest - Да добавя, че
01.08.2018 15:19
На 4 август е обявено, че Сигнал (не знам дали става въпрос за оригиналния състав на Сигнал или за Йордан Караджов и гост музиканти) ще свирят в рокаджийското заведение Caramel в новата част на Несебър.
През последните 2 седмици в Пловдив беше големия тридневен метъл фестивал Hills of Rock посетен от над шейсет хиляди души. Само на концерта на Iron Maiden e имало трийсет и няколко хиляди души.
Аз не слушам такава музика, въпреки че познавам песните им и разбира се не съм ходил и там.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: ernest
Категория: История
Прочетен: 2665201
Постинги: 576
Коментари: 1166
Гласове: 1228
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031