Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
27.05.2014 12:19 - Останки от НЛО от преди 1400 години
Автор: ernest Категория: Други   
Прочетен: 21561 Коментари: 41 Гласове:
5

Последна промяна: 09.04.2016 20:30

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg

В труднодостъпния и изолиран тибетски манастир1 Рибо Думпа намиращ се 4 000 м. надморска височина се съхраняват останките от пилотиран полет, катастрофа станала преди 1400 години (вероятно на извънземен2).


image

Долината на катастрофата на летателната машина

image

Труднодостъпният тибетски манастир Рибо Думпа 

image

Сградата от манастира Рибо Думпа, където се пазят останките от голямото зло 

Зад рисунката на стъпало на стената са погребани останките от "зъл демон", както те го наричат. Според легендите паднала огнена колесница и унищожила с огън цялата долина и почти всички нейни жители. Останали живи единствено няколко монаха. Един гуру запечатал останките от огнената колесница и посредствам заклинание също и демона в манастира. Гурото срещнал единственият оцелял от катастрофата и няколко дни водили битка. Демонът бил победен от гурото и поставили останките му в манастира Рибо Думпа. Според преданията, който отвори зазиданите останки ще умре, а също и светът ще загине - ще започнат войни и епидемии. Единствено това може да направи някой от Шамбала3.

image

Кутия с тибетска сфастика - можем само да се питаме дали в нея не се съхpанява някакъв артефакт накаpал нацистите веднага да си тpъгнат

image

Надписът на стената с предупреждението

image

Рисунка на стената в тясното помещение

image

Стената със стъпката

image

Монах от манастира Рибо Думпа

През 30-те години от немския окултен нацистки отдел Аненербе посещават манастира Рибо Думпа като имат намерение да отворят останките. Но след като са им показали нещо ("като погледнали в лицето на голямото зло", както казват местните тибетци) нацистите веднага си тръгват и повече не се връщат.

image

Нацист от Аненербе в Тибет, който се среща с тибетски представител

--------------------------

1 Манастирите са измислени от будистите. В Тибет има манастири на двете религии, както будистки, така и на магьосническата религия бон. В истинското християнство няма манастири. В ранните църкви не е имало такава измишльотина - това навлиза през IV век, когато църквата вече е паднала.

2 Повечето християни нямат ясно мнение по въпроса с извънземните. Но положението е следното - ако има (явно има) извънземни, то въпросът е дали те се покланят на Бог или на дявола.

3 Шамбала е подземна страна. Според смътните предания горе-долу се смята, че това са представители от предишна цивилизация, които са намерили укритие под земята и понякога приемат избрани хора. В някои труднодостъпни райони в Тибет недалеч от споменатия манастир Рибо Думпа се счита, че се намира вход за подземната страна. Държа да отбележа, че не става въпрос за легенди, а за реални неща! Цялата земя е разпробита от подземни тунели стотици и хиляди километри, пресичащи дори океана и на места се знае, че има подземни градове, но нашата цивилизация няма контакти с тях. Не се знае дали става въпрос единствено за предишна цивилизация, или също още и за бази на извънземни. Входове за подземните тунели каквито нашата цивилизация на този етап не е в състояние да направи има на страшно много места по света. По-известните са върха на планината Кайлаз в Тибет, върха Елбрус в Русия и тн. В България разбира се също има открити подземни тунели. Един тунел започва от подножието на Родопите, минава под Стара планина и стига до крепостта Арчар до река Дунав, а в Пловдив има вход към древни подземни тунели, които не се знае на къде водят.

-------------------------------------

Древни доказателства за развити цивилизации и евентуално извънземни.

image

Изображения на хеликоптер, самолет и други летателни устройства от Древен Египет от храм в Абидос построен по времето на фараона Сети, управлявал преди около 3500 години.

image

Скална рисунка от Фергана, Узбекистан на 7000 години, на която се виждат две същества в космически екипи и ръкавици с пръсти. А във въздуха летяща чиния.

image

Японски фигурки догу на 7 000 години.

image


Статуетка от Еквадор на 2500 години.


image

Изображение на астронавт от катедралата Свети Йероним в испанския град Саламанка от периода на новия й строеж от 1513 до 1733 г.


image


За да бъде изваян този астронавт това може да стане единствено или, ако скулптурът е виждал това, или ако го е видял във видение или сън

Наскоро в Сиера Халиско (Мексико) откриха фигурка на рептилоид, но интригуващото е, че след анализа установяват, че възрастта на фигурката е най-малко 6000 години, и е направена от материал, който няма аналог в света.

В Южна Африка в мини в скални пластове определяни на 2 милиарда и 800 милиона години (годините може и да не са верни, но става въпрос за доста тодини) намерили около 200 кръгли метални топки направени по някаква висока технология.

През 1991 година геоложка група по време на проучване, свързано с добива на злато в планините Урал откриват на брега на уралската река Нарада миниатюрни артефакти. Те са открити на дълбочина между 3 и 12 м. Изследванията доказали, че са на много хиляди години и според съвременните представи за света такива артефакти не би трябвало да съществуват. Анализът на Руската академия на науките в Сиктивкар показва, че най-големите открити парченца са направени предимно от мед, а другите – от волфрам и молибден и повечето са със спираловидна форма. Намерените елементи заявяват учените много напомнят на тензодатчики, които се използват при съвременните космически апарати. През следващите години открили подобни артефакти и край бреговете на реките Козим и Бальбануй.

 

image



image



image


-----------------------------

От земята многократно са изпращани радиосигнали към космоса през 70-те години. На 15 август 1977 г. е получен радио сигнал от космоса засечен от Джери Еймън, който дежурил на радио телескопа "Голямо ухо" в университета на щата Охайо. Сигналът е разшифрован, като WOW.

---------------------------------

Малко информация за размисъл.

Ние живеем на планетата земя. Намираме се в слънчевата система състояща се от 10 планети, а в центъра на която имаме слънце (звезда). Слънчевата система се намира в спираловидната галактика Млечен път. Млечният път се състои от около 100 до 400 милиарда звезди. В нашата вселена има милиарди (не се знае колко милиарда) галактики пълни със звездни системи и звезди. А освен нашата вселена има и други вселени. Счита се, че черните дупки представляват портали за преминаване от една вселена към друга вселена. Материята, която ние познаваме на земята в междупланетното пространство не е същата. Тук на земята сме свикнали с ядро, протони, неутрони, но са открити и други видове материя, като дори не е ясно кои са най-малките елементарни частици. До неотдавна за такива се считаха кварките, но преди известно време откриха и невидимата тъмна материя, която някои учени изказват хипотеза, че е материя на Бог (но това е само хипотеза). Също така са открити така наречените струни от частици простиращи се между планетите, което за пореден път говори за интелигентния дизайн на вселената и космоса.

--------------------------------

Тъй като много се коментира по повод НЛО добре е да спомена и различните версии - от къде идват и какво представляват тези странни обекти.

Първата версия е, че това са извънземни летящи апарати.     
Втората версия е, че това са летящи чинии създадени от германците през 30-те години, които откриват древна база на друга цивилизация под ледовете на Антарктика и се свързват с тях и създават там своята база Нова Швабия. През 1945 г. части от американски флот отиват да проверят това след края на Втората световна война, но са нападнати от летящи чинии и подвиват опашка и се връщат. Според eдна от версиите в началото на 30-те години посредством медиуми (мисля, че бяха 6 на брой) се свързали с тяхна предшестваща раса от Алдебаран, които им дали информацията как да направят летящите чинии. Според тази версия още нацистите, които били направили междупланетни кораби-летящи чинии имали намерение с тях да летят до Алдебаран (звезда на 64 светлинни години от земята). Първите контакти с алдебаранците били направени още през 20-те години на ХХ век от спиритистката Maria Orsitsch. А според друга версия през 1936 г. на планината Шварвалд около Фрайбург катастрофирала летяща чиния и от намерените останки германците направили техния прототип на летяща чиния Haunebu I. 
Трета версия малко по-странна, че това всъщност са лъжливи проекции на Луцифер (дявола) с цел да зaблуждават хората.
Четвърта версия, че това са летателни апарати дошли от паралелни светове на земята и не идват от други планети, но от паралелните земни светове. Теорията за съществуването на много паралени светове на земята е развита от Айнщайн. 
Пета версия, че това са летателни апарати на предишни земни цивилизации, които имат свои бази под земята (е, това е с абсолютна сигурност, че има такива подземни градове на други цивилизации с неизвестен произход) и не се месят (или почти не се месят) в развитието на земната цивилизация.
Дори в самото начало на Библията вторият стих, който на повечето езици е преведен като: "А земята беше пуста и неустроена; и тъмнина покриваше бездната" в еврейския оригинал е "А земята стана пуста и неустроена" и някои спекулират с това, като казват, че по-рано е имало живот на земята, но това е излизане от контекста и чиста проба спекулация. Въпреки че наистина е имало предишна цивилизация преди потопа, на този стих не трябва да се гледа като потвърждение на това.
Шеста версия, че НЛО обектите са всъщност земни кораби, които идват от бъдещето да видят какъв е бил по-рано животът на земята.     

Още един постинг във връзка със загадката НЛО:

http://ernest.blog.bg/history/2014/08/30/nlo-ot-drevnostta.1293045
 




Гласувай:
5



1. maranatha - Няма извънземни
29.05.2014 20:39
Според Библията всички паднали ангели заедно с предводителя си Луцифер са свалени на земята. Непадналите небесни същества са наречени ангели, архангели, херувими, серафими. Един вярващ християнин не може да не се запита защо им е необходимо на тези могъщи небесни същества да правят циркове пред хората и да им се появяват като зелени човечета или някакви други смешници. Всички тези истории, включително и "космическият кораб" от Мексико са най-обикновени фалшификации и манипулации на развинтени фантазии. Всеки, който знае английски и има търпението да изгледа този тричасов документален филм с огромен доказателствен материал, ще разбере, че извънземните са плод единствено на развинтено въображение... или на пропагандната машина, която ни подготвя за среща със зелените човечета, т.е. с демоните: http://www.youtube.com/watch?v=j9w-i5oZqaQ
цитирай
2. ernest - Всякакви неща и теми могат да объркват християните
30.05.2014 14:33
През Средновековието римокатолическата институционна църква примерно е твърдяла, че земята е кръгла и е център на вселената. Но в Библията никъде не пише подобни глупости, напротив пише, че земята е кръгла, ама хората не си четат Библиите както трябва и не хващат какво е написано там. Ние не познаваме всичко около нас. Библията не ни дава отговори за абсолютно всичко, но за духовния ни живот и основните неща от живота. И аз доста време съм бил много, много скептичен относно темата за извънземните. В този постинг не излагам всичко, което знам. Аз съм виждал неидентифициран летящ обект, но не мога да твърдя с абсолютна сигулност, че е извънземен. Бях дете 3-4 клас и бяхме на една поляна. Да са били поне 100 души, които го видяха и стоя много на високо дълго време. Имаше триъгълна форма и огледалено лъщящ цвят, какъвто не съм виждал никога до сега - блестеше. Възрастните, които наблюдаваха това казаха: "Сигурно турците са го изпратили". Но след години, когато четох литература се оказа, че през онези години не е имало земни летателни машини с триъгълна форма. Темата за извънземните е доста деликатна да го кажем. Като че ли често се използва за манипулиране. Добре е да се знае че има ли извънземни (най-вероятно има) те могат да бъдат или от страната на падналия ангел или от към Господ. Зависи на кого се покланят. Средно положение няма!
цитирай
3. maranatha - В летящите чинии няма нищо свръхестествено
30.05.2014 19:34
Има прекалено много свидетелства, че още нацистите са разработвали и произвеждали "летящи чинии". Това, че няма официална информация за такива летателни апарати, не означава, че те не съществуват.
http://www.dailymail.co.uk/news/article-1330566/Hitlers-secret-flying-saucer-Did-Fuhrer-plan-UFO-attack-London-NY.html
Пропагандната машина говори и за загинали извънземни, като най-много се спекулира със случая от Розуел. Ако "извънземните" могат да умират, това означава, че трябва да обявим Библията за измислица.
1. В случай че умрелият "извънземен" е бил Божи ангел, това означава, че непаднали същества, непознали греха, могат да умират.
2. Ако загиналият "извънземен" е от падналите ангели на Луцифер, това означава, че някой е получил окончателното си възмездие преди Второто идване на Христос и преди наказанието в огненото езеро.
Следователно, за нас остава изборът: Дали да вярваме на пропагандата и на конспиративните теории от съмнителни източници или да се доверяваме на Библията? Аз лично предпочитам второто.
цитирай
4. ernest - Малко не си прав за някои неща
30.05.2014 23:23
maranatha написа:
Има прекалено много свидетелства, че още нацистите са разработвали и произвеждали "летящи чинии". Това, че няма официална информация за такива летателни апарати, не означава, че те не съществуват.
http://www.dailymail.co.uk/news/article-1330566/Hitlers-secret-flying-saucer-Did-Fuhrer-plan-UFO-attack-London-NY.html
Пропагандната машина говори и за загинали извънземни, като най-много се спекулира със случая от Розуел. Ако "извънземните" могат да умират, това означава, че трябва да обявим Библията за измислица.
1. В случай че умрелият "извънземен" е бил Божи ангел, това означава, че непаднали същества, непознали греха, могат да умират.
2. Ако загиналият "извънземен" е от падналите ангели на Луцифер, това означава, че някой е получил окончателното си възмездие преди Второто идване на Христос и преди наказанието в огненото езеро.
Следователно, за нас остава изборът: Дали да вярваме на пропагандата и на конспиративните теории от съмнителни източници или да се доверяваме на Библията? Аз лично предпочитам второто.


Първо никога не бих казал, че Библията нещо не е права, ако има извънземни. (Утре ще допиша коментар, че вече ми е късно). Случаят с Розуел никак не е ясен има ли такова нещо или не. Летящи чинии има на земята от преди хиляди години. В Тибет има една местност, където монаси живеещи високо на непристъпни места в скалите преди около 1000 години са ползвали такива. Има древни гръцки текстове от преди 2500-3000 г. описващи, че по времето на една битка, където имало около 50-100 000 войска се появило такова НЛО. През 1897 г. един индийски учител направил показно пред смаяните жители на неговия град с летателно устройство, което било направено по древни текстове на хиляди години. Единствено на индийски съществува дума за летателно устройство от хиляди години. Устройствата с чертежи и пълно описание как да се направят се съдържат в изключително древни текстове. Те са два вида пътнически и бойни. Има описания на въздушни битки в някои текстове.

Относно германците - кой знае? Ако са имали летящи чинии защо не са ги използвали? Има доста неща, които се пишат и говорят по темата. Според полуофициалната версия немските летателни устройства били направени посредством контактьори. Като бях дете дори имаше случай, за който писаха в някои вестници, че паднала спасителна капсула в океана от орбита и там намерили двама души в германски униформи от Втората световна война. Като се има предвид, че времето в космоса тече различно по принцип това е възможно, ако са направили експеримент.

По време на въздушните битки много летци споменават за някакви светещи обекти, от което произлиза изразът foo fighters и после ескалира в манията за летящите чинии и извънземните в края на 40-те и 50-те години и стотици случаи на хора, които твърдят, че са видели летящи чинии. Има един случай по време на студената война в Сирия, когато за малко не започва война, поради НЛО, което американците мислят, че са руснаците, а руснаците, че са американци.

По принцип и хората приемащи теорията за немските чинии приемат и тази за немска база на Антарктида, в която се влиза откъм под водата и германците се свързали с някаква древна подземна цивилизация. И от тук нататък вече нещата стават още по-смътни.
цитирай
5. ernest - Продължавам
31.05.2014 12:12
Най-после те разбрах защо казваш "Ако загиналият "извънземен" е от падналите ангели на Луцифер, това означава, че някой е получил окончателното си възмездие преди Второто идване на Христос и преди наказанието в огненото езеро." - Нещо не включваш. Когато тибетците казват: "останките от зъл демон", ами те не са християни и това изразяване от тяхна страна няма нищо общо с християнството. По този начин те просто наричат всякаква форма на зло - дали зъл човек или някакво зло същество от друг произход (включително извънземна форма). И въобще не става въпрос нито за Луцифер, но за някой от демоните му.

А сега за Библията в Битие 6 глава пише за "Божиите синове", не ангели, но вероятно нещо по-различно.

"Като почнаха човеците да се размножават по лицето на земята и им се раждаха дъщери, Божите синове, като гледаха, че човешките дъщери бяха красиви, вземаха си за жени от всички, които избираха." (Битие 6:1-2)

Техните синове и дъщери са великаните по около два и половина метра хора, за които се споменава в преданията и писанията на много народи по света:

"В ония дни се намираха исполините на земята; а при това, след като Божиите синове влизаха при човешките дъщери, и те им раждаха синове, тези бяха ония силни и прочути старовременни мъже." (Битие 6:4)

Много интересно, но тибетците разказват абсолютно същите неща с добавка, че те дори изгарят телата на починалите, не заради друго, но за да не дойдат от небето пришълци, които да вземат телата (понеже често правели това). А са имали различни случаи на такива отвлечени млади жени, които били връщани и дори една кралица дете на eдна такава жена, която била много добра и живяла много дълго (казват, че около хилядолетие, ако може да им се вярва).
цитирай
6. ernest - Още малко
31.05.2014 17:27
Докато на запад могат и да измайсторят всевъзможни шашми с цел манипулиране, но в Соц лагера в миналото са живеели със съвсем други идеи. През 70-те в Красноярск се появява огромно НЛО наблюдавано от десетки хиляди жители на града и като че ли изстреляло нещо и почти всички прозорци на къщите имали малки дупки. Когато показали снимка на този обект на Брежнев, трябвало да превъзмогне скептичността си по тази тема и към военните направили тайна програма за залавяне на такъв летателен обект. Програмата се казвала Сеть (Мрежа). Направили няколко опита да нападнат такива обекти, но оръжията се оказали напълно безполезни, от другата страна изпратили няколко лъча и ги разбили.

Разбира се освен НЛО има и НПО - Неидентифициран Подводен Обект. Неидентифицираните подводни обекти също са забелязани в края на Втората световна война. Движат се 5-6 пъти по-бързо отколкото учените заявяват, че е възможно да се направи устройство да се движи във водна среда. Има наблюдавани и НЛО-та, които направо се врязват в земната повърхност и влизат в земята все едно, че няма преграда.
цитирай
7. maranatha - Библията и извънземните
01.06.2014 22:16
Ако твърдим, че има летящи чинии, трябва да си отговорим на следните въпроси:
1. Дали тези летящи чинии се управляват от непаднали същества, т.е. ангели.
2. Дали се управляват от паднали ангели, т.е. от от демони.
3. Дали са някакви летателни апарати, в които няма нищо свръхестествено и са продукт на съвременната военна индустрия.
4. Дали не става въпрос за измама и фалшификация.

Ако случаят в Розуел, който е направо класика в НЛО жанра, е измислица, тогава защо трябва да вярваме на още по-големите измислици на древните шумери и сегашните индийци? Във филма Ancient Aliens Debunked се посочва много ясно колко ненадеждни са тези източници. За разлика от библейските автори, те не са имали никакви скрупули да променят дори свещените си текстове. Една и съща история е била описвана по различен начин в текстовете, съхранявани в различни храмове.

Що се отнася до библейския текст за Божиите синове, които си избирали човешки дъщери, бих казал, че става въпрос за неразбиране на основни понятия. Кои са Божиите синове? Хора или ангели? Не ми е известно в Библията демоните да са наричани Божии синове. Ако пък те са Божии ангели, тогава би трябвало да приемем, че са правели секс с жени от земята, т.е. нарушавали са Божия закон.

Ако искаме да разберем значението на този библейски израз, няма да е зле да изгледаме темите на Уолтър Файт, озаглавени "Белегът на Каин". Твърдението, че ангели или демони или извънземни са правели секс със земни жени, е просто лоша теология.

Една доста интересна тема на тема от поредицата "Белегът на Каин". Ако я изглеждаш цялата, ще разбереш за какво става въпрос в текста от Битие 6:4. http://www.youtube.com/watch?v=zcvwC2XLfXM

Ето и друго доста добре аргументирано обяснение на същия текст:
http://www.wordoftruthradio.com/questions/50.html
цитирай
8. ernest - Някои неща наистина не са ясни
02.06.2014 10:56
От Библията някои неща наистина не са ясни. В по-старите текстове (Битие) има и разни неточности от многото преразказвания и преписвания.

Аз съм гледал първата част от "Белегът на Каин". Не си я спомням, но нищо особено не ми е направило впечатление. Мога пак да ги гледам и двете серии. А изразът "Божииите синове" има още едно място в Стария завет, където се използва и е колкото и да е странно включва и сатана. Използва се в книгата Йов: "А един ден, като дойдоха Божиите синове да се представят пред Господа, между тях дойде и Сатана." (Йов 1:6)

Ти просто не допускаш, че Господ може и на други планети да е решил да създаде живот. По този въпрос нищо не се казва в Библията има или няма живот на други планети.

Относно древните индийски текстове с описанията на летящите чинии от древността - от известно време индийците се опитват да постигнат сплавите в такова отношение, както са описани в текстовете и вече започват да правят техните самолети от тези сплави. Също така описанието как е унищожен Мохенджо Даро, който бил 80 000 град и изведнъж престанал да съществува преди 5 000 г. се потвърждават нещата описани в древните текстове (да наистина Мхабхарата има две версии, но трябва да се знае, че в някои устни предания за разлика от Библията индийците са използвали хитра тактика, за да се запомнят точно нещата без преиначаване - всичко било римувано). Още през 1979 г. английския археолог Дейвид Девенпорт, който изследвал Мохенджо Даро обърнал внимание, че намерени поне стотина души, които не са погребани, но направо на улицата в най-различни пози, някои прикриващи се с ръце, като че ли отгоре. При изследванията на черепите по случайност се приближил до останките гойгеров брояч и неочаквано се оказало, че имат 50 пъти по-висока радиоактивност от нормалното. Заключението е, че чудовищната доза радиация е възможна единствено от ядрен взрив. И нещо доста подобно е описано в Мхабхарата.
цитирай
9. maranatha - Мохенджо даро е фалшификация
02.06.2014 20:56
Във филма Ancient Aliens Debunked http://www.youtube.com/watch?v=j9w-i5oZqaQ - след втория час и по точно след 2:11:00 се проследява описанието на ядрена експлозия от Махабхарата. Фалшификацията и манипулацията е толкова голяма, че човек се чуди как е възможно хората да приемат тези "факти" абсолютно безкритично. Оказва се, че цялата информация идва от погрешно (вероятно съзнателно) цитиране на текстове от Махабхарата, в които всъщност се говори за нещо съвсем различно.

Историята около "ядрената експлозия" в Мохеджо Даро е направо зашеметяваща лъжа и манипулация.
1. Ако там е имало експлозия, защо сградите са почти непокътнати?
2. Открити са общо 37 скелета, а не хиляди. Умрели са не внезапно и едновременно, а в някои случаи смъртта им е в период от 1000 години един от друг. Нито един археолог не твърди, че става въпрос за внезапна смърт. На всичко отгоре всички тела са били ЗАКОПАНИ.
3. Скелетите са запазени в идеално състояние поради изключително горещия и сух климат.
4. Никой не знае откъде идва твърдението за повишена радиацията. Уфолозите не цитират нито един източник. Няма нито едно доказателство за повишена радиация.
5. Така нареченият епицентър всъщност не е епицентър на каквото и да било. Там има нахвърляна предимно счупена керамика. На много места по света има процес на витрификация, но никъде не се твърди, че това е в резултат на ядрена експлозия.

Всичко това показва какво е нивото на доказателствения материал на уфолозите.


цитирай
10. ernest - Това наистина звучи интересно
02.06.2014 21:25
Гледах филма. Добър е. Аз също съм се замислял над въпроса, че скелетите са малко. А всички данни не ги знам, за да имам по-точно мнение по темата. Така или иначе въпросът с това дали Господ е направил да има още някъде на друга или други планети живот стои отворен.

А също случаят, който описвам в статията не е известен и не е популярен сред уфолозите. Те не са го "изследвали" и популяризирали, такива откачалки като фон Деникен дори не са го чували.
цитирай
11. ernest - Моето мнение относно Битие 6 глава
07.06.2014 08:02
Нали и аз мога да си имам мнение? Така аз мисля, че авторът на текста не е далеч от истината, но само считам, че стиха "Божите синове, като гледаха, че човешките дъщери бяха красиви" е малко свободна интерпретация. Това с "красивите" едва ли има някакво значение за Божиите синове, това има значение за нас, а не за тях и просто е начин, по който древните хора са се опитвали да си обяснят случващото се. Но смятам останалата част от текста за напълно валидна. Тоест, че наистина са се раждали едновремешните великани от такива връзки. Иначе от къде са дошли великаните, които са били с различен генофонд и с по метър по-грамадни от другите хора? В книгата на Енох дори се уточнява, че именно тези техни наследници са научили хората на окултизъм и от там произлиза всичко това.
Относно могат ли ангелите да имат секс с хората? Ти може и да не си наясно с този въпрос, но могат. Божиите ангели не, понеже ще нарушат Божиите заповеди и разпоредби, но падналите ангели - демоните правят какви ли не щуротии. В по-високата йерархия на тайните общества и ложи има такива окултни ритуали, при които паднали ангели се материализират в мъжки или женски (най-често в женски) образи и правят секс с адептите (повечето членове са мъже). В подобно тайно общество примерно е членувал известният "фантаст" (получаващ информация от демоните) Жул Верн.

Няма никакво значение дали в посочените стихове от 6 глава на Битие става въпрос за някакви там извънземни или за паднали ангели.
цитирай
12. maranatha - Библейският принцип на тълкуване
07.06.2014 20:25
Неясен библейски текст се тълкува с ясен текст, а не обратно. Да не говорим пък за контекста и превода от еврейски или гръцки. От ст. 2 се разбира, че става въпрос за сключване на брак, а не зе еднократен акт. Да се твърди, че демони са се женили, означава да навлизаме в извънбиблейски теории и спекулации.
Това кратко обяснение на английски от известен теолог е може би най-точното и ясно изложение на проблема с Битие 6:4 и опровержение на една доста опасна теория, която се е загнездила в християнските среди:
https://adventistbiblicalresearch.org/materials/bible-ot-texts/genesis-61-4
цитирай
13. ernest - Текстът си е неясен
08.06.2014 23:13
Текстът си остава неясен. В книгата на Енох като че ли може да се намери малко изяснение, или пък става още по-сложно...
цитирай
14. ernest - Статията е слабичка
10.06.2014 09:13
Съжалявам, но статията е доста слаба и нищо не доказва. Може би за някой по-тъпичък. Текстът си е доста неясен и колкото повече човек се опитва да го разнищва все по-зле става.

И да довърша - има живот и извън нашата планета. Ако щете дори на астероидни камъни, на които са намерени микроорганизми. Пък и от Библията се знаят тези неща, само да има кой да я чете както трябва.
цитирай
15. maranatha - Небиблейска теория
10.06.2014 21:48
В Библията ясно е заявено: "Заплатата на греха е смърт" (Римл. 6:23). Ако приемем, че смъртните микроорганизми са дошли от космоса, това означава да твърдим, че там също има смърт. Ако в Божието съвършено творение има смърт, тогава трябва да приемем теистичната еволюция, според която Бог е сътворил първата клетка на земята, а после е оставил всичко на произвола на еволюционните процеси, докато се появил човекът.

Сътворението на земята е било наблюдавано от всички Божии ангели (извънземни според съвременната терминология). "Когато звездите на зората пееха заедно, И всичките Божии синове възклицаваха от радост?" (Йов 38:7)

В Откровение 12 гл. е описано кои ангели (извънземни) са свалени на земята:
7 И стана война на небесата: Излязоха Михаил и неговите ангели да воюват против змея; и змеят воюва заедно със своите ангели;
8 обаче, те не надвиха, нито се намери вече място за тях на небето.
9 И свален биде големият змей, оная старовременна змия която се нарича дявол и сатана, който мами цялата вселена; свален биде на земята, свалени бидоха и ангелите му заедно с него.

В книгата Юда 7 ст е описано къде се намират тези ангели (извънземни) в момента: "ангели, които не опазиха своето достойнство, но напуснаха собственото си жилище, - Той ги държи под мрак във вечни връзки за съда на великия ден", т.е. те са на земята и чакат своята присъда. Ако някой твърди, че ангели (извънземни) могат да умират, преди да са получили присъдата си в Божия съд, значи никога не си е отварял Библията.

Твърдението, че според Битие 6:2 ангели (извънземни) могат да се женят за човешки дъщери е меко казано несъстоятелно.

Истина е, че Библията може да се чете по различни начини. Първият е да я оставим тя сама да тълкува себе си, вторият е по примера на гностицизма да обясняваме чрез Библията всякакви безумни конспиративни теории.
цитирай
16. ernest - Ти май не четеш какво пиша
11.06.2014 16:06
Оставам с впечатление, че не четеш какво пиша и какво казвам, а там нещо си мислиш и коментираш все на твоето. Аз никъде не казвам, че извънземните (ако има такива) са паднали ангели - това са си твои измишльотини.
цитирай
17. maranatha - Според Библията...
11.06.2014 20:43
"Извънземните" могат да са единствено непаднали ангели или свалените на земята паднали ангели. Трети вариант просто не съществува.
Първо, как е възможно ангели да използват летателни апарати? Тази теория дали идва от Библията или от конспиратолозите?
Второ, ако ангели, т.е. същества с непонятна за човешкия ум сила, катастрофират с летателни апарати, това говори много зле за тяхната "цивилизация". Разбира се, по този въпрос Библията също мълчи.
цитирай
18. ernest - Ти обаче пак на твоето
12.06.2014 08:25
А, бе на теб какво ти има? Никъде в Библията не пише такива неща, а като ти дам факт за намерени бактерии - ти отричаш това. Ти наясно ли си от къде идват повечето вируси (бактерии) въобще? Постоянно на земята пада космичен прах и в него отдавна учените са открили различни бактерии. А Библията не казва че няма живот извън нашата планета. Въпросът за извънземните е отворен и спорен, но другото, което казвам си е абсолютно точно така!
цитирай
19. ernest - Един интересен библейски цитат
12.06.2014 16:44
Ще дам един цитат от книгата Откровение на Йоана 9 глава, в който пада звезда от небето и прави пропаст (това са неща, които ще се случат през следващите няколко десетиления) и от дима излизат същества нещо подобно на земните скакалци, но по-различни, които нападат и жилят в продължение на пет месеца единствено хората, които нямат божия печат. Въпреки че не е много ясно написано дали тези същества излизат изпод дълбините на земята или от падналата звезда - тоест извънземна форма на живот ще цитирам текста:

"И като затръби петият ангел, видях една звезда паднала на земята от небето, на която се даде ключа от бездънната пропаст. 2 И тя отвори бездънната пропаст; и дим се издигна от пропастта като дим от голяма пещ; и слънцето и въздуха потъмняха от дима на пропастта.
3 И от дима излязоха скакалци по земята; и даде им се сила, както е силата, що имат земните скорпии. Но им се заръча да не повредят тревата по земята, нито някое зеленище, нито някое дърво, а само такива човеци, които нямат Божия печат на челата си. 5 И позволи им се, не да убиват тия, но да ги мъчат пет месеца; и мъката беше като мъка от скорпия, когато ужили човека.
6 През ония дни човеците ще потърсят смъртта, но никак няма да я намерят; и ще пожелаят да умрат, но смъртта ще побегне от тях.
7 И скакалците приличат на коне, приготвени за война; и на главите им имаше като корони подобни на злато, и лицата им бяха като човешки лица.
8 А те имаха коса като косата на жените, и зъбите им бяха като на лъв. 9 При това, имаха нагръдници като железни нагръдници; и шумът на крилата им беше като шум от колесници с много коне, когато тичат на бой. 10 Имаха и опашки подобни на скорпиини, и жила; а в опашките си имаха сила да повреждат човеците пет месеца
11 Имаха над себе си за цар ангела на бездната, който по еврейски се нарича Авадон, а на гръцки се именува Аполион.
цитирай
20. ernest - Продължавам с останалата част от Откровение 9 глава
12.06.2014 16:49
12 Едното горко мина; ето, още две горки идат подир това. 13 И като затръби шестият ангел, чух един глас от роговете на златния олтар, който беше пред Бога, 14 че някой казваше на шестия ангел, у когото беше тръбата: Развържи четирите ангела, които са вързани при голямата река Ефрат. 15 И развързаха се четирите ангела, които бяха приготвени за тоя час и ден и месец и година, за да убият третата част от човеците. 16 И числото на воюващите конници беше двеста милиона; аз чух числото им.
17 И конете във видението и яздещите на тях ми се видяха такива: те носеха като огнени, яцинтови и жупелни нагръдници; и главите на конете бяха като глави на лъвове, и от устата им излизаше огън, дим и жупел.
18 От тия три язви, - от огъня, от дима и от жупела, що излизаха от устата им, - биде избита третата част от човеците.
19 Защото силата на конете бе в устата им и в опашките им; понеже опашките им приличаха на змии и имаха глави, и с тях повреждаха.
20 И останалите човеци, които не бяха избити от тия язви, не се покаяха от делата на ръцете си, та да се не кланят вече на бесовете и на златните, сребърните, медните, каменните и дървените идоли, които не могат нито да виждат, нито да чуват, нито да ходят;
21 също не се покаяха нито от убийствата си, нито от чародеянията си, нито от боледуванията си, нито от кражбите си.
цитирай
21. maranatha - Защо се използват католически методи на тълкуване?
12.06.2014 21:51
Книгата Откровение е изключително символична и ако трябва да тълкуваме нещата буквално, тогава ще трябва да приемем, че белегът върху челата и ръцете е буквален, звярът е буквален, змеят е буквален, жената от Откр. 12 гл. е буквална, блудницата е буквална, 7-те църкви са буквални и т.н. За голямо съжаление футуристичният метод създаден от йезуитския свещеник Франциско Рибера е придобил голяма популярност в някои евангелски среди. Затова много протестанти чакат събития, които никога няма да се случат - буквална армия от 200 милиона, буквална битка при Армагедон, буквална звезда, която прави буквална пропаст, буквални двама свидетели, които проповядват евангелието и пр. щуротии. Всички протестанти от епохата на Реформацията без изключение са използвали историческия метод. Ето един кратък пример за историческото тълкуване, което прави на пух и прах йезуитската буквалистична теория: http://www.revelationcommentary.org/09_chapter.html

В Библията няма различни становища по въпроса за извънземните. Ако има някакво друго становище - освен това за "извънземните" паднали ангели и за "извънземните" Божии ангели, би трябвало да се представи поне един библейски аргумент. А такъв просто няма!

Що се отнася до въпроса до извънземните бактерии, до този момент няма нито едно научно доказателство, че те са дошли от космоса. Говоря сериозно. Истината е, че учените не знаят какви са тези бактерии и повечето от тях смятат, че бактериите са ИЗЛЕЗЛИ ОТ ЗЕМЯТА И СА ОТИШЛИ В КОСМОСА, А НЕ ОБРАТНО:
http://reutovtk.ru/rossijskie-kosmonavty-soberut-bakterii-v-otkrytom-kosmose.html

цитирай
22. ernest - Запознат съм с йезуитския метод
13.06.2014 10:03
Разбира се, че съм запознат с йезуитския метод, но човек трябва и да мисли. Примерно пишеш "буквални двама свидетели", ама те наистина ще дойдат, независимо дали вярваш или не. Има неща, като блудницата, която е преобраз на римокатолическата църква, което още по времето на Мартин Лутер добре се е знаело, но някои неща не са буквални. По твоята логика дори и второто идване на Христос би трябвало да не е буквално, но символично. Или се избира какво ни харесва да е буквално? - Не, иска се здрав разум! Аз съм абсолютно 10 000% убеден, че двамата свидетели ще се появят в Ерусалим, точно както е записано и също че ще възкръснат, точно както е записано и в същото време и отделям и символичните неща. Дори мога да ти кажа годишното време, когато ще се случи. Те ще възкръснат точно по време или 1-2 два дни след фалшивата "Коледа" в края на декември. Чувал съм и луда теория и лъжедоктрина, че "двамата свидетели" вече са се били появили и това било по времето на Френската революция. Всеки си ги насосва както му дойде.
цитирай
23. ernest - Още
14.06.2014 15:28
Съществува теория, че тайните общества покланящи се на дявола (Луцифер) подготвят неговото идване и смятат това да стане като го представят за извъземен и това се осъществи като официален контакт с извънземните, но цялата тази теория малко куца, понеже в Библията не пише подобни неща в пророческата книга Откровението на Йоана.
Друга конспиративна теория, която е по-вероятна е, че могат да се опитат да предизвикат имитация на нападение на земята от извънземни като целта на всичко това е да предизвикат паника сред хората и да ги накарат да искат да се създаде Световно правителство. Не се знае и дали някои вещества, които се разпръсват със самолети във въздуха нямат за цел да променят структурата на въздуха, за да може да се имитира подобно холограмно измамно нападение, или може би фалшиви холограмни изображения на разни образи от различни религии.
цитирай
24. ernest - Нямах време по-рано да изкарам цитата от книгата на Енох
15.06.2014 08:27
Споменах, че при стиховете от Битие 6 глава се счита, че великаните, които се раждат са наследници на падналите ангели. Те ги научават на окултизъм, астрология и магьосничество, правенето на оръжие, а също от тях се появява канибализма. Това го пише в неканоничната книга Енох:

"Всеки от тях си избра по една жена и заживя с нея. Те научиха жените си на магии и чародейства, разкриха им тайните на различните храсти и дървета. Тогава те се обърнаха срещу хората и започнаха да ги
разкъсват и да пият кръвта им. Започнаха да изтребват и птиците, животните, влечугите и рибите, за да се наситят с месото им и да утолят жаждата си с кръвта им." (Енох, стихове 9-13)

И за да спестим излишните постинги от твоя страна - да не се опиташ нещо да мърмориш, че книгата е неканонична. Книгата е била приемана от евреите (първоначално книгите на Стария завет преди вавилонския плен са били 100) и от ранните християни, а в това число и от учениците на Исус Христос. Книгата се цитира в Новия завет. Така, че тази книга е авторитетна.
цитирай
25. maranatha - Гностицизъм
15.06.2014 22:11
Не предполагах, че е възможно да се цитират гностични, окултни, езотерични и кабалистични писания, за да се подкрепя теорията за ангели, които правели секс с жени и от тази връзка се появявали някакви гиганти? Става въпрос за писания, които подкрепят теорията за спасение чрез познание, цитирани от древни сектанти. Някои твърдят, че в Посланието на Юда има цитат от Книгата на Енох. Истината е, че тази книга е съществувала в различни варианти, а някои гръцки текстове са били цитирани от църковни отци (същите тези отци, които вкарват огромен брой ереси). През 1773 г. гностикът Джеймс Брус "намира" по чуден начин истинския текст в Етиопия, който се използва и до днес.
Всеки, който твърди, че нефилимите са потомци на паднали ангели, проповядва най-обикновен гностицизъм. Следната статия на английски показва много ясно за какво става въпрос:

http://kimolsen.wordpress.com/2011/11/23/gnostic-mysticism-and-the-nephillim-part-1

Ако ще приемаме гностични източници, защо да пренебрегваме разните евангелия на Тома и Петър и да не ги представим като доказателство, че Исус е имал жена и деца, а първото му чудо се състояло във възкресяването на врабче???
цитирай
26. ernest - Книгата на Енох
16.06.2014 13:13
Книгата на Енох е приемана от коптската църква. Да има понe два варианта доколкото знам на Книгата на Енох. Не бих казал, че книгата е гностична, ако си запознат добре с гностицизма. Аз съм чел над 40 подобни гностични книги и смея да кажа, че мога да правя известна разлика (не 100%). Както съвсем ясно казах - във високите етажи на тайните общества има едно тайно общество, където освен стандартните бисексуални оргии още се практикува секс с паднали ангели (демони) от свитата на Луцифер.
Както виждаш горе-долу същото както в Книгата на Енох пише и в Битие 6 глава, но ти го отхвърляш.
Смятам темата на тези излишни коментари за приключила, ако продължаваш по същия начин ще ти трия коментарите. Преди две години пак се заяждаше за неща, които не разбираш за рок музиката - ще ставаме талибани и няма да слушаме и да свирим никаква музика - само в църквите и нямало християнски рок. С тези глупости, който иска да си живее, ама не и аз.
цитирай
27. maranatha - За музиката
16.06.2014 22:24
Разбира се, всеки е свободен да слуша каквото си иска и когато си иска. Когато обаче християнин пропагандира рок музика, това вече става проблем за много хора... и не само за много хора, но и за собствената му душа: "Не е възможно да не дойдат съблазните; но горко на онзи, чрез който дохождат! По-добре би било за него да се окачи един голям воденичен камък на врата му и да бъде хвърлен в морето, а не да съблазни един от тия малките" (Лука 17:1, 2).
Като стана въпрос за музиката, може би е добре да видим този материал от известен настоящ "талибан" и бивш рокаджия: http://www.youtube.com/watch?v=7-RPZ6000vQ
цитирай
28. ernest - А браво
17.06.2014 08:43
maranatha написа:
Разбира се, всеки е свободен да слуша каквото си иска и когато си иска. Когато обаче християнин пропагандира рок музика, това вече става проблем за много хора... и не само за много хора, но и за собствената му душа: "Не е възможно да не дойдат съблазните; но горко на онзи, чрез който дохождат! По-добре би било за него да се окачи един голям воденичен камък на врата му и да бъде хвърлен в морето, а не да съблазни един от тия малките" (Лука 17:1, 2).
Като стана въпрос за музиката, може би е добре да видим този материал от известен настоящ "талибан" и бивш рокаджия: http://www.youtube.com/watch?v=7-RPZ6000vQ


Браво на теб! Сигурно не си забелязал, че дори и в Библията има цитирани песни, в които не се пее за Бог, но са светски. Думата "рок" е единствено понятие. Всички стилове музика могат да бъдат зле или добре в зависимост от естеството на съдържанието на теста или още някои други фактори, като примерно "чанеллинг". Но има достатъчно нормална музика с нормални текстове.
цитирай
29. ernest - Още по въпроса с музиката
17.06.2014 08:57
Проблем може да бъде не това, че някой пропагандира някаква музика, но съдържанието и страничните й влияния. Когато са калпави хората каквато и музика да им пуснеш - те пак си остават такива. Така проблем може да бъде и някой, който да пропагандира "Вълшебната флейта" на Моцарт. А да не говорим за гнусната чалга, където повече от половината певици са проститутки.
За някои хора определена музика може да даде лоши влияния, но за други да има много добри. Един човек яде ягоди и се натравя от това и може да умре, но за други това е наслада. Просто някои хора не умеят и не им е дадено да се наслаждават на някои хубави неща, в които няма нищо лошо. Повечето от музиката, която аз харесвам е като черешите и ягодите. Аз не съм рекламирал нито един лош текст на песен с нещо нередно от две години насам, откакто пускам текстове и винаги ще е така. Ако на някой не му харесват любовта и романтиката - това си е негов проблем, но аз си падам по тези неща. Като съм християнин това не значи да не приемам любовта и романтиката.
цитирай
30. ernest - Твоят проблем е
17.06.2014 09:09
Чел съм само два твои постинга от блога ти и бяха много, много добри, но виждам, че си закостенял. (По едно време мислех, че си жена с този ник - Мараната.) Имаш много знания, но не и достатъчно задълбочено мислене и разсъждение. Живееш с предварителна настройка по определени теми, без да се опитваш да мислиш и да разсъждаваш достатъчно. Така когато четеш нещо, по което вече имаш съставено мнение и не се опитваш да мислиш, но веднага изказваш вече това, на което си се програмирал (това понякога може да е добро, но има и моменти да грешиш) и така се получава, че понякога си неадекватен и малко смешен с упоритостта в дадени въпроси.
цитирай
31. ernest - В Библията има включени различни текстове на песни
17.06.2014 13:25
Освен песните за хваление на Бог в Библията (Стария завет) има още три вида песни: оплаквателни, победно-възхвалителни и любовни. Ще дам и няколко кратки цитата.
Олаквателна:

"Славата ти, о Израилю, е застреляна на опасните места на полето ти! Как паднаха силните. Не възвестявайте това в Гет, Не го прогласявайте по улиците на Аскалон, За да не се зарадват филистимските дъщери, за да не се развеселят дъщерите на необрязаните. Хълми гелвуиски, да няма роса нито дъжд на вас, нито ниви доставяйки първи плодове за жертви; Защото там бе захвърлен щитът на силните, щитът на Саула, като да не е бил той помазан с миро." (2 Царе 1 19-21)

Книгата песен на песните е пълна с любовни песни и дори на места се срещат и еротични моменти:

цитирай
32. ernest - Относно музиката
17.06.2014 13:42
Аз филма ще го гледам от професионален интерес, но пък и да ти дам линк към моя статия, в която се казват доста неща:

http://ernest.blog.bg/drugi/2013/11/04/muzikata-opera-hipi-hard-rok-hevi-metal-glem-ei-ou-ar-pynk-s.1201045
цитирай
33. ernest - Нещо не се хвана целия текст от Песен на Песните и добавям цялата 7 глава
17.06.2014 13:45
Колко са красиви нозете ти с чехлите, дъщерьо княжеска!
Твоите закръглени бедра са подобни на огърлица,
Изделие на художнически ръце;
2 Пъпът ти е като обла чаша, от която не липсва подправено вино;
Коремът ти е като житен копен ограден с кремове;
3 Двете ти гърди са като две сърнета близнета;
4 Шията ти е като стълб от слонова кост;
Очите ти са като водоемите в Есевон към портата Бат-рабим;
Носът ти е като ливанската кула,
Която гледа към Дамаск;
5 Главата ти върху тебе е като Кармил,
И косите на главата ти като мораво;
Царят е пленен в къдриците им.
6 Колко си хубава и колко приятна,
О възлюбена, в очарованията си!
7 Това твое тяло прилича на палма.
И гърдите ти на гроздове.
8 Рекох: Ще се възкача на палмата, ще хвана клончетата й;
И, ето, гърдите ти ще бъдат като клончетата на лоза,
И благовонието на дъха {Еврейски: Носа.} ти като ябълки,
9 И устата {Еврейски: Небцето.}; ти като най-хубаво вино, -
Което се поглъща гладко за възлюбения ми,
Като се хлъзга през устните на спящите.
10 Аз съм на възлюбения си;
И неговото желание е към мене.
11 Дойди, възлюбени мой, нека излезем на полето,
Да пренощуваме по селата,
12 Да осъмнем в лозята, да видим напъпила ли е лозата,
Появил ли се е крехкият грозд и цъфнали ли са наровете;
Там ще ти дам любовта си.
13 Мандрагоровите ябълки издават благоухание;
И върху вратата ни има
Всякакви изрядни плодове, нови и стари,
Които съм запазила за тебе, възлюбени мой.
цитирай
34. ernest - Гледах филма
17.06.2014 16:59
Гледах филма. Крисчън добре говори, но за някои неща съм на различно мнение с него. Не знам дали обърна внимание на това, което говори в 13-14 минута. Ако има още други подобни филми бих ги гледал, аз съм гледал няколко.
цитирай
35. ernest - За синкопирането
18.06.2014 06:38
Теорията за синкопирането е доста интересна, но за съжаление не е вярна. В смисъл, че синкопирането си е нещо нормално и е съществувало в еврейските хваления към Бог от преди близо 3 000 години. При евреите има и танци към Господа, което може лесно да се види и при съвремените евреи в техните традиционни танци, а те са единствено на синкопирана музика. (Българската народна музика и народни танци също са синкопирани.) Няма да нарека Крисчън Бердал луд, но е много, много далеч от истината с тази теория за синкопирането. Ако не ти се вярва виж си в Библията. Тя е критерия, а не думите и теорията на някой. Лъжедоктрини колкото щеш. Аз не съм виновен, че много от хората не са достатъчно умни и се хващат на всякакви измишльотини. На мен специално от Господа ми е дадено да чета и да имам разни знания, за да изобличавам всякакви такива ереси. Аз не съм си го избрал сам - Той го искаше от мен. Вие повечето хора мислите по друг начин и не хващате всичко. Ритмичната музика е синкопирана и хвалението към Господ още от преди хиляди години е било синкопирано:

"А като идеха по случай завръщането на Давида от поражението на филистимците, жените излизаха от всичките Израилеви градове та пееха и играеха хоро, в посрещането на царя Саула, с тъпанчета, с радост и с кимвали." (1 Царе 18:6)

"Нека хвалят името Му с хороиграние: с тъпанче и арфа нека Му пеят хваления." (Псалм 149:3)

"Хвалете Го с тъпанче и хороиграние, хвалете Го със струнни инструменти и със свирки, хвалете Го с високозвучни кимвали, хвалете Го с възклицателни кимвали. Всичко що диша нека хвали Господа; хвалете Господа" (Псалм 150:4)

Искам да ти благодаря за линка към този филм и възможността, която ми даде да разоблича още една лъжлива теория (за синкопирането)!
цитирай
36. maranatha - Цитатите от Стария завет
18.06.2014 21:59
В Стария завет няма никакво изобличение против многоженството, но това не означава, че Бог го е одобрявал. Няма забрана и за алкохола (освен за назареите), но това не означава, че днешните вярващи могат да се натаралянкват. Същият принцип важи и за споменатите по-горе текстове за хореигранията и кимвалите. Така че, цитираните текстове просто не вървят към темата на Бердал.
Има един много елементарен тест, който да ни покаже дали Бердал е луд или неговите критици са подбуждани от фалшив дух. Нека всеки, който смята себе си за християнин, слуша 15 минути рок музика, след което да се опита да се помоли. Който смята, че молитвите му стигат малко по-високо от тавана, нека продължи да си слуша рок. След като напоследък се загнезди терминът християнски рок, можем да очакваме в най-скоро и такива изобретения като християнски публичен дом, християнско джойнтче и други подобни.
Ето темата от един друг "луд", бивш рапър, който показва и доказва от собствения си опит за какво става въпрос:
http://www.youtube.com/watch?v=skSQ8znXZlk
цитирай
37. ernest - Пак имаме да си говорим
19.06.2014 08:49
Разбира се, че е най-правилно една жена, но в рамките на Стария завет в миналото Господ позволява двуженството (но не и многоженството):

"Ако си вземе още една жена, да не лиши онази от храната й, от дрехите й, и от съпружеско съжитие с нея." (Изход 21:10)

"Ако има някой две жени, едната любима и другата нелюбима, и му народят деца - любимата и нелюбимата, и ако първородният син е на нелюбимата, тогава в деня когато дели между синовете имота си, не бива да направи първороден сина на любимата наместо на нелюбимата, който е истинският първороден; но да признае за първороден сина на нелюбимата, и да му даде двоен дял от всичкия си имот; защото той е пръв плод на силата му; нему принадлежи правото на първородството." (Второзаконие 21:15-17)

А когато идва моментът на падението на еврейския крал Давид неговия син Авесалом му отнема като наказание десетте жени.

За пиенето на алкохол си абсолютно прав и другите неща, но не може някой да тръгне и да си развива фалшиви доктрини и да отхвърля Библията защото не му изнася. При евреите първите хваления към Бог са синкопирани, ако не ти харесва не слушай синкопирана музика, ама не изкарвай хвалението на Давид, хвалението в Храма на Бог за неугодно Нему и демонично - ставаш смешен. Господ според теб сигурно е малко глух и рок музиката му пречи да не чува молитвите и да стигат само до тавана?
цитирай
38. ernest - За 15 те минути рок
19.06.2014 09:02
Добре е да се знае, че различната музика различно влияе на различните хора. Така аз мога да слушам не 15 минути но 2-3 часа рок и после да се моля и всичко е на ред. Но повече от ясно, че други хора не могат.

Сигурно ще кажеш и че Господ не трябва да ми говори понеже слушам рок музика? И ти ще му кажеш на кой да говори и на кой не?

От същата твоя глупост за 15те минути рок следва и още нещо, че когато някой, който слуша рок и иска да стане християнин и да се покае Господ няма да го чуе понеже е слушал някаква там музика. Съжалявам, ама няма такива неща - Господ чува всичко.

Има църкви с повечко възрастни хора, където примерно не обичат шумна музика - на тях им допада по-спокойно хваление, но пък на други не им допада. Аз неотдавна отидох на някаква вокална християнска група по време на една евангелизация и пееха в някакъв по-камерен стил и едвам ги издържах и си тръгнах на втората песен, просто се опитах да издържа, че хората около мен да не се чудят защо веднага бягам понеже имаше познати.

В музиката има различни стилове и те са подходящи за различни хора. Всеки сам си преценя и на всеки емоционалното му състояние и предпочитание към музиката са различни. Ние всички хора на тази земя не сме еднакви, но има различни видове хора с различни предпочитания към различни неща. Има различни култури.
цитирай
39. ernest - Още за хвалението
19.06.2014 11:40
Човек трябва да се научи да мисли. Не може някой да изкарва, че всичко в книгата Откровение е символично, че хвалението в Храма на Бог е неправилно или ако случайно стане въпрос за Святия Дух ти 100% ще кажеш, че не трябва да се говори и на езици и не трябва да се кръсти човек със Светия Дух (въпреки че Исус Го изпраща и е практика на първите християни), което е хула против Светия Дух и единственият грях, на който няма прошка и да му е наред духовното. Добре се знае, че ако отидел служител в Храма го връзвали с въже, понеже, ако се окаже нечист умирал и нямало как да го извадят, понеже, ако влезел друг човек да се опита да го вади и също се окаже нечист пред Господ пак умирал! Така няма как синкопираното хваление в Соломоновия храм, а и в по-късните Храмове да не е угодно на Бог - Ами нали си има пророци. Нали Господ говори и казва какво не е наред или според теб Господ нещо е забравил да каже за хвалението, че не му харесва? Крисчън Бердал говори някои правилни неща, но просто теорията му за синкопирането не се основава на Библията и е изцяло погрешна. Съжалявам, че ти разбивам грешните разбирания, но такова е положението според Библията.
цитирай
40. ernest - Гледах и филма на бившия рапър пастор
19.06.2014 18:55
И той си има трески за дялане, въпреки че търси истината и се опитва да запази църквата чиста (това е важно нещо) и да каже нещо на хората. Малко прекалява говорейки полу-нашега с предсказанието за "времена и закони", което всички умни хора знаем, че се отнася основно за съботата. Давайки пример с християнската група Petra и песента God Gave Rock and Roll to You той заявява, че те са я взели от светската (терминът "светски" за сведение на другите читатели на блога се отнася за невярващите - хората в света извън Бог) група Kiss, но това не е истина. Kiss изпълняват тази песен през 1992 г., а Petra още през 1977 г. Песента е написана от групата Argent през 1971 г. Аз не харсвам танцувалните стилове, като хип-хоп, рап, транс и др., но е добре да се появяват християнски групи и изпълнители във всички музикални стилове - така словото на Бог може да достигне до различни социални и неформални общности от хора. В много случаи светската рап музиката е по-опасна и по-вредна за хората отколкото много от формите на рока. От рок до рок музика има доста голяма разлика и има твърде много откачени стилове и грозна музика, но разбира се има и такава, която е нормална и хубава. Трябва да призная, че християнската музика, която пуска проповедника Айвър Майерс във филма, която е без ударни инструменти в повечето случаи е много красива и хубава и на мен много ми хареса. В същото време Айвър Майерс доста прекалява с опорочаването на хубавата песен на Michael W Smith, която пуска през 1 час и 25 минута, защото имала ударни инструменти - християнската музика не е без ударни инструменти - тя може да бъде със или без ударни. Изказването му, че развалили хубавата песен, като сложили ударни е налудничаво. И него го е хванала болестта със синкопирането - прихванал я е от някой, който е измислил всичко това по-рано. Не знам кой го е измислил дали първи е Крисчън Бердал?
Ето за останалите читатели на блога една хубава песен на Michael W Smith сами да си преценят дали е хубава или не:

http://www.youtube.com/watch?v=LpXMnY_t03M
цитирай
41. ernest - Направиха анализ на черепите от паракас
20.08.2015 12:31
Заслужава си да отбележа, че направиха ДНК анализ на удължените черепи от Паракас, Перу. И установиха, че ДНК-то няма аналог с човешкото ДНК и нищо общо с нито едно същество на планетата. За повече информация четете:

http://zahariada/history/2015/08/19/QQ.1385067

A ето и още един загадъчен феномен. На височина 11 500 км над Земята e открит щит създаден от силови полета. Според изследването на изследователи, водени от учени от университета в Колорадо щитът блокира „електрони убийци“.

http://mit777.blog/novini/2015/08/23/misteriozen-nevidim-shtit-na-visochina-11-500-km-pazi-zemiat.1385888
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: ernest
Категория: История
Прочетен: 2760133
Постинги: 577
Коментари: 1166
Гласове: 1232
Архив
Календар
«  Октомври, 2024  
ПВСЧПСН
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031