Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
16.09.2015 19:23 - Даване на интервюта
Автор: ernest Категория: Други   
Прочетен: 2835 Коментари: 1 Гласове:
1

Последна промяна: 09.04.2016 19:16

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
Когато човек се занимава с определени дейности попада в полезрението на медиите и започват интервюта. Аз съм писател и до този момент малко да го кажем се скатавах и избягвах много интервюта и известността. И не съм излизал много в пресата и другите медии, но настъпи времето и това да стане. Както се казва: "За всяко нещо си има време под слънцето." Вече е време да ставам медийна личност. Пък, ако трябва и "звезда".

На 16 септември беше излъчено второто ми радио интервю в прайм тайма (най-слушаното време) от 14 часа по водещото за България интернет рок радио Тангра. Желаещите вече имат възможността да го чуят на запис в секцията интервюта (повечето ги качват) в сайта на радио Тангра. Малко не ми се правеха снимки, докато съм с къса коса, ама нейсе (вече косата започна да порасва и да се оправя и съм по-добре от сниката).

http://www.radiotangra.com/news/read/26383.html

След време към всички интервюта, към които мога ще дам и допълнителни линкове.

Първото интервю е в Радио Дарик. 

Третото е в Радио Z-Rock на 14 ноември. Но не са го записавали.
 
За известно време не се занимавах с интервюта поради общинските избори през октомври и отклоняването на вниманието на масата от хора към тази дейност, но вече пак съм си на линия. По някое време ще следва представяне на книгата в Националното радио, а по някое време и телевизиите. 

Кратка презентацията в телевизия Скат имаше в музикалното предаване на Васко Кръпката на 17 декември от 22.30 часа, има повторения на предаването, може да се гледа и онлайн за тези, които нямат кабелна Скат, ще имам и запис и ще го пусна в интернет, но след време, а междувременно ще бъда и в други телевизии и радиа.
Лин към онлайн гледане на Скат:

http://www.skat.bg/live.php 

image

С новата и първата ми книга   


Тагове:   интервюта,


Гласувай:
1



1. ikra - :)
18.09.2015 11:10
Успех! :)
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: ernest
Категория: История
Прочетен: 2673796
Постинги: 576
Коментари: 1166
Гласове: 1228
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930