Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
10.12.2015 13:52 - Ернест Херолд книги
Автор: ernest Категория: Други   
Прочетен: 2561 Коментари: 0 Гласове:
1

Последна промяна: 17.07.2016 08:19


В този постинг включвам обобщение на творчеството ми до този момент.

Първоначално имам публикувани на принципа самиздат две стихосбирки с любовна лирика. Първата е публикувана около 1997 г. под заглавието "Вечният път". Втората носи името "Шепотът на любовта" и е публикувана през 2001 г.
 
image

Гърбът на стихосбирката "Вечният път"

image
  Корицата на стихосбирката "Шепотът на любовта"

  image
Първата ми книга "Измамата за Коледата" излиза в края на март 2009 г. Написана е максимално бързо, съдържа изключително интересни теми, но на този етап аз я приемам по-скоро като пробно (демо) издание, след претърпените добавки към следващото издание предназначено за преводи. Тази книга е изключително подходяща за преводи и дори в момента на издаването й срещнах един американски милионер, който заяви, че трябва да се преведе и да ходя на презентации. Сред разглежданите теми срещаме сензационния въпрос кога в действителност е роден Исус Христос, точната възраст по време на разпъването Му (не е 33), какви са различните коледни традиции, българските коледни традиции, кога е времето за честването на Нова година според Библията и др. 

image


 "Лъжата за св. Валентин" е втората ми книга, в която разглеждам различни теми, сред които: произходът на така наречения св. Валентин, който е измислена личност, произходът на брачните церемонии и сватбените тържества, раннохристиянските сватби, манипулациите възникнали във връзка със сватбите, възникването на Ренесанса и др

image


Третата ми книга разглежда въпросът с лъжедоктрините в съвременното протестантство, начините на манипулиране на християните, финансовите измами в тази област, възникването на лъжедоктрините, обяснения на голям брой лъжедоктрини, животът и проповядването на световноизвестния проповедник Бени Хин. Това е единствената книга на български разкриваща подобни теми. Постинг свързан с Бени Хин:
http://ernest.blog.bg/novini/2010/03/03/nai-izvestniiat-lyje-propovednik-pastor-beni-hin-se-razvejda.503538

image

"Езическите празници и чествания в християнството" е четвъртата ми книга, в която са включени различни празници и чествания с окултен, езически и магьоснически произход. Сред тях са Първи май, Хелоуин, Коледата, промяната на честването на четвъртата Божия заповед - съботата на неделя и др.  

image


Петата ми книга "Разбуленото лице на рока и метъла" е в друг жанр - рок музиката. В нея се разглеждат някои скрити и непознати страни на рок музиката, възникването на рок музиката, някои конспирации, като появата на наркотиците в хипи движението, сексуалната революция, налагането на определени стилове от мейджър фирмите и т.н.

При книгите ми публикувани до този момент основното е търсенето на истината по определени теми, като засягам малко известни въпроси и правя сензационни открития, които представям на читателите.

 
Имам още три книги донякъде подготвени. Първоначално за няколко години написах една твърде голяма книга, от която взех вече разработен материал за книгите, който доразвих. Едната готова и още две наполовина написани плюс нахвърляна до някъде една малка книжка от февруари 2015 г., която вероятно ще издам  това лято, темата е здравословна свързана с определена област, както споменавам в интервюто към радио Тангра. От 2016 г. имам и идея за нова книга на съвсем различна тематика от досега писаното. Няма да пиша книги цял живот, но може да напиша още няколко. Със сигурност няма да се занимавам повече със самиздат и ще издам поне две от вече публикуваните ми книги на други езици. В момента работя по дообработката и добавките на книгата "Разбуленото лице на рока и метъла" за преводи, тъй като хората от там са казали, че има интерес към книгата и ще върви и има вероятност да стане бестселър. Дописвам си и една развлекателна глава, която не бях написал в българското издание и промяната в корицата. Не знам за книгата за рока, но съм на мнение, че книгата ми за Коледата може да стане бестселър, която вече съм преработил и правя последна проверка преди да бъде издадена отново.
 
image

Април 2016 с две от книгите ми - за рока и за коледата

image

Юли 2016 с всичките ми книги



Гласувай:
1



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: ernest
Категория: История
Прочетен: 2673888
Постинги: 576
Коментари: 1166
Гласове: 1228
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930