07.10.2016 13:07 - Подмладяването и дълголетието. Oткрит е научен метод, по който да се живее 200 г.
Автор: ernest Категория: Други

Последна промяна: 10.01.2017 17:10

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg

Различни независими един от друг екипи от учени от различни страни занимаващи се с генетика съобщават за откритие да може да се живее пълноценно 200 г.
Екатерина Прошкино, която работи в лаборатория по геронтология под ръководството на доктора по биология Алексей Москалёв получава награда за откритието как да се живее 200 г. Тя правила изследванията си при дрозофили, които живеят по 2-3 месеца и давало възможност да се изучат много от процесите от раждането им до смъртта и да се направят редица научни открития и съответно да се работи с гени и да се изучават свойствата им. Геномът на дрозофилите е 80% еднакъв с този на хората. По време на своята работа тя успяла да удължи живота на дрозофилите със 70%, което е почти двойно. По нейните думи, ако се отремонтират кадърно гените хората ще могат да живеят 200 г. пълноценен живот.

Екатерина Прошкино получава награда от Путин за това, че е направила научно откритие как да се живее 200 г.

Оказва се, че половината ДНК на хората не е активна и учените са открили метод как да се превключи (отремонтира) тази част от ДНКто на човеците, която отговяря за дължината на живота. Учените са на мнение, че някой преднамерено е "намалил1" капацитета на живота на хората, но вече е открит начина това да се поправи и до 10 г. вече ще има лекарства за възстановяване на нормалното дълголетие (2002 г.).
През септември 2015 г. 44-годишната Лиз Периш (която работела в тайна лаборатория по генетика в Колумбия) е първата жена, която си е вкарала (ваксинирала) генетически материал отключващ способността на гените да се живее пълноценно дълго. За момента това е експериментално и не се знае дали няма странични ефекти. Процедурата е извършена от BioViva:

Става въпрос за увеличаване на теломерите в нейното тяло.

В интервю Лиз Периш разказва за опитите правени с мишки. Ако мишките спортуват живеят доста по-дълго, но когато се промени само един ген, гена FGF21 дори и да не спортуват, животът им се увеличава двойно. Този ген го има и при хората.

Elizabeth Parrish

Теломерите са (шапчици) в краищата на хромозомите в ДНКто.
При младите хора дължината на теломерите е дълга 8 000-10 000 нуклеотида. През март 2015 г. се появява твърдение, че килобазите на ДНКто на Париш са се увеличили в дължина от 6.71 на 7.33, което означава подмладяване с 20 г., но много от учените все още са скептични. Все още самите теломери не са изучени достатъчно добре и не се знае всичко за тях и тяхната дължина, която се влияе доколкото вече е ясно от здравословното състояние на индивида.

Teломерите в хромозомата са в синьо

Мога още да спомена, че от съвременните методи за подмладяване в Русия се работи от доста години и съществува разработен метод на квантова генетика. Използват се звукови вълни. От резултатите може да се спомене, че при експерименти с възрастни жени на 60-80 г. след година им се връща отново мензиса.

----------------------------------------------------------

1 В Библията пише, че първоначално хората са живеели по над 900 г, а след потопа са започнали да живеят по-малко - най-често до 120 г. Споменатият живял най-дълго в предпотопни времена е Метусал 969 г.

"И всичките дни на Матусала станаха деветстотин шестдесет и девет години" (Битие 5:27)

В пророческата книга на Исая се споменава, че в бъдещи времена хората ще живеят много над 100 г. и ако някой умре на 100 г. ще го смятат, като за дете и за проклет грешник:

"Там няма да има вече малолетен и старец, който да не достига пълните си дни; защото стогодишник ще умира като момче, но стогодишен грешник ще бъде проклеван." (Исаая 65:20)

2 Има редица йоги, които живеят доста дълго. Още Марко Поло при пътуванията си на Изток пише, че е срещал йоги по 250 г. Съществуват различни йога методи за средно дълголетие до над 150-200 г. и огромно дълголетие с хиляди години и някои хора знаем такива техники. Независимо от това дали го правят съзнателно или не, йогите сами могат да променят гените си.
Световноизвестният етнограф и културовед Мирча Елиаде още преди повече от 60 години отбелязва удивлението си от йогите в книгата "Образи и символи Размисли върху магическо-религиозната символика" с думите:

"Без изобщо да съм компетентен в тази област, аз самият бях поразен в Ришикеш и на други места в Хималаите, от великолепното физическо състояние на йогите, макар че те почти не се хранеха. Един съсед на моя kutiar в Ришикеш беше naga, гол аскет, който практикуваше едва ли не всяка вечер pranayama и никога не изяждаше повече от шепица ориз. С тяло на най-съвършен атлет, никой не би могъл и да си помисли дори, че той е недохранен или уморен."

"...доколкото зная, още никой не е дал задоволително обяснение на учудващата младост на йогите."

В книгата Йога на Венцислав Евтимов публикувана през 1981 г. отбелязва:

"Многобройните европейски пътници, които са успели да срешнат в Индия хата-йоги, потвърждават факта, че тези, които са на 80, 90 и повече години, изглеждат на не повече от от 30 или 40 години. Посетилият преди 15 години нашата страна йога Жое Клемендоре на своите 45 години изглеждаше като 20-годишен младеж. " (Йога, стр. 15)

Мои познати oт моя град (Несебър), които са ходили в Индия са срещали йога на 240 г. Аз oщe като дете (преди да започна сериозно да се занимавам с йога) съм виждал снимки на 40 г. йоги изглеждащи неопределено на около 20-25 г., а съм виждал на снимка (на един познат дядо му се е снимал с него) и един индиец, който е идвал в България преди около 38 г. и е бил на 126 или 127 г. с външен вид на 35 г.

Освен това може да се спомене, че има и древни билкови комбинации (едната, която ползвам е по запазена рецепта от предната високоразвита цивилизация от преди потопа), с помощта на които се живее по около или над 200-260 г., като някои от тях са включително и подмладяващи организма и външния вид.
В Южен Китай в провинция Гуан Си в селцето Ба повечето хора живеят по около 150 г. (в наши дни, в момента). Примерно Ло Ма Сен е на 130 г. и смята да живее до 200 г. и в момента има още 30 души в глямото селце (след като научават за това броя на преселилите се там се е увеличил и вече е двеста хиляди души), които да са на подобна възраст до около 150 г. и живеят пълноценен живот (не са грохнали). След години изследване учените установяват, че това се дължи на слънчевите лъчи в добавка от йонизирането на въздуха (аз използвам в домашни условия йонизатор за въздух - това подмладява организма и удължава живота).
 Когато през 1955 г. известният йогин Тапасвиджи на 185 г. възраст (с вид на 30 г.), след като бил направил за трети път в живота си 90 дневната възвръщаща младостта програма се трансформирал пред очите на хората в светлина и напуснал земята (казал, че отива на друга планета) преровили цялото му жилище да търсят древен санскритски текст, известен като "Питието на безсмъртието", където се описвала древна комбинация от билки за подмладяване и дълголетие. Когато бил около 100 г. той срещнал 5 000 г. йогин, който го научил на техниката на подмладяване и дълголетие. http://ernest.blog.bg/drugi/2014/10/06/podmladiavaneto-i-dylgoletieto-mit-ili-realnost-7-chast-indi.1302546

Едгар Кейси също заявява, че за в бъдеще хората ще живеят по 800 г., а дори и повече, а които искат може и вечно при условие, че влязат в коалиция със странниците във времето (символ на коалицията е фигурите на мъж и жена под купол, полукръг). Службите в САЩ потвърждават, че гробът на Кейси е празен, тялото му се превърнало в сребрист дим.

Още преди 100 г. Alexis Carrel e oткрил и доказал, че клетката (човешката клетка) може да бъде безсмъртна и през 1912 г. получил Нобелова награда.

Някои от йогите, които са на стотици или хиляди години са изолирани в особено състояние на анабиоза, а други не и понякога са сред хората. Един от най-известните случаи на самоконсервирал се е от преди 90 г. е Лама Доши Итигелов, който казал, че след 1000 г. ще се събуди:

Подобни "спящи хора" има в Индия, Китай, Тибет, Монголия, Тайланд, Русия и дори Иран. През пролетта на 2008 г. на територията на Ирански Кюрдистан е намерен саркофаг със славянски маг и надпис с името му Яромир, който не само е съвсем запазен и не е разложен, но е жив в някакво състояние на анабиоза от 1000 или 1200 г.

Още постинги за дълголетници:

Няма коментари

«  Март, 2024