Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
18.04.2014 14:04 - Рок изложба на кмета на Каварна
Автор: ernest Категория: История   
Прочетен: 9022 Коментари: 20 Гласове:
2

Последна промяна: 01.11.2014 17:57

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
На 12 април се откри изложба на рок атрибути - автографи и подаръци на организатора на голям брой рок и метъл концерти в България Цонко Цонев кмет на град Каварна в рок бар Fans в столицата. Четиридесет и шест годишният кмет на град Каварна вече в продължение на повече от десетилетие организира рок и метъл концерти в гр. Каварна, които отдавна са прославили името на града зад граница. В България слушащите от най-леките форми на рока1 до всички форми на метъла са над милион души.

image
  Снимка от преди 5 години на Цонко отляво с Joy De Mayo oт Manowar

image

Снимах се с бас китаpата на Glenn Hughes


image

Тук съм между баса на Glenn Hughes и китаpата на Manowar, която е подaрил Joy De Mayo

image


  Специално направени за свои хора от легендарната група Deep Purple 50 бройки грамофонна плоча и диск

image

Снимка с Цонко и уникален рокерски мотор

image

Едната от вратите на автомобила на Цонко с автографи от различни групи

image

На изложбата присъстваха и различни известни актьори

-----------------------------------------------------

1 За моя приятна изненада наскоро научих, че в България вече чалгата не е популярна и вече е поотминала популярността й. В един от най-големите чалга клубове в столицата от известно време вече само един или рядко два пъти седмично има чалга (попфолк) изпълнители. През останалото време има поп изпълнители и поне веднъж-два  пъти седмично рок изпълнители. И тенденцията е чалгата да продължи да се слуша предимно в селата, циганските квартали и тук-таме сред по-ниско интелигентните хора.


Тагове:   рок изложба,


Гласувай:
2



1. debeloto - сатанизъм. . . и рокът, и чалгата са ...
18.04.2014 15:10
сатанизъм...и рокът, и чалгата са душепагубни и вредни.
цитирай
2. ernest - Зависи за кого
18.04.2014 16:17
Едно нещо умерено дозирано може да е полезно, а при увеличаването му става опасно. Аз никога не съм живял неморално и не съм вършил някакви глупости, като пиене и тн. заради музиката, но знам, че има хора, които са имали проблеми с това. Музиката е част от заобикалящия ни свят. Всички стилове музика са прецакани от дявола. Съвсем не става въпрос за рок музика. Аз мога да слушам или не музика. Това не ме бърка чак толкова много, въпреки че това ми е хоби и е имало момент с доста по-голямо значение. Иначе животът е малко сив. Специално за мен си харесвам музика с хубави текстове, където не пеят за глупости. Съвременните християнски хваления също са повлияни от различни стилове близки до рока.
цитирай
3. ernest - една отрова не може да бъде полезна, ...
19.04.2014 06:22
анонимен написа:
една отрова не може да бъде полезна, в случая...виж до какви снимки си се снимал и ти самият, до откровени сатанисти като диси и тем подобни, виж подписите на антихристияни като боргир и останалите. много години съм бил в тая музика и съм се занимавал с нея, затова съм краен. понятие като християнски рок няма, все едно да се твърди, че има християнски грях, абсолютно несъвместими неща, но...всеки си прави избора. няма неутрална музика - всяка носи послание - добро или зло, носи заряд, с който въздейства на душата. всяка музика или прославя Бога или е против Него, няма неутрално поле...


Виждам, че си краен. Ако пак погледнеш ще видиш, че не съм се снимал никъде до автографи на Диму Бургир, а единствено давам снимка на едната от вратите на колите на Цонко, където има всякакви автографи по-скоро заради Deep Purple. А християнски рок има просто някои християни не го оценят - важното е не твоето мнение, а това на Господ. Всеки отделен текст има някакво съдържание. Включително и хваленията в църквите. Има и песни в църквите, които не са много както трябва, но са малко неправилно написани, но просто са малко такивата. Аз не слушам и не харесвам сатанински метъл или нещо подобно и тази музика въобще не съществува за мен. Аз дори не харесвам метъл, но AOR и съвсем малко групи между AOR и Glam, Hair Metal. Има си дотатъчно хубава музика.
цитирай
4. ernest - Да кажа още нещо
19.04.2014 06:48
Още преди две години написах един постинг, който не е лошо да се прочете:

http://ernest.blog.bg/muzika/2012/07/19/kakvo-predstavliava-syvremennata-muzikalna-kultura-rok-metyl.980740

А предният постинг преди посочения линк е за концерта на Stryper. Покрай тази група са повярвали и са се спасили хиляди хора.

Аз наскоро в един постинг обяснявах в едно от подредията именно вредните влиянияния на музиката, още преди да дойде рок музиката, но го изтрих - то не беше по темата, а стана дълго, а темата си се поразви и постинга си стана когато излезе албума. Просто там използвах някои неща от предстоящата ми книга, в която изобличавам и описвам само такива неща - там ще има да си ги четете всички тези работи. Колкото и да си слушал някаква музика със сигурност въобще си нямаш представа, за какво наистина става въпрос.
цитирай
5. ernest - Показва анонимен
19.04.2014 09:15
Аз не знам, кой пише коментарите. Показва го анонимен. За мен не е от значение. В казаното така или иначе има известен смисъл, но просто истинската картина е малко по-различна.

Всеки човек си има някакви неща, които харесва и предпочита. Аз харесвам: Danger Danger, Reckless Love, H.E.A.T, Survivor, Stryper, Holy Soldier, Fighter, Brighton Rock, Signal (USA), Alias, Blue Tears, Big Bad Wolf, Jet Red и тн.

На откриването на изложбата се срещнах и разговарях с вокалиста на групата Конкурент, които са някакъв български вариянт на тази музика, която харесвам. Шефът на клуба, който познавам още от малък пък разказа подробности около смъртта на вокалиста на Gotthard (те се приближават горе долу до групите, които аз слушам, но не са точно такива и аз специално не ги слушам) и аз като разбрах им обясних някои причини защо се е случило това. Вокалистът Steve Lee умира при инцидент в Невада, като камион блъснал мотор, който се зъвърта във въздуха на десетина метра и пада върху него. Той таман е имал намерение да се сгоди с приятелката си, с която ходел доста време. Преди това посетили индиански резерват и й купил индиански амулет. Всеки символ и изображение съдържа нещо, а окултните неща са свързани с демони. Няма нищо лошо човек да използва индиански неща - дори огърлици и висулки, стига да не са окултно-тотемни и амулети. При изготвянето на подобни амулети шаманите контактуват с духове. Така знаем, че Стийв единствен от групата се интересувал от духовни неща, но нямам представа до колко християнството е имало отражение върху живота му. А такива амулети и подобни неща носят духовно проклятие. Не знам какъв му е бил животът, но цялата тази връзка с невидимия свят е дала отражение при създалата се ситуация.

цитирай
6. ernest - Още един линк
19.04.2014 10:34
Мога да предложа още един линк към мой постинг, където обяснявам много неща във връзка с музиката:

http://ernest.blog.bg/drugi/2013/11/04/muzikata-opera-hipi-hard-rok-hevi-metal-glem-ei-ou-ar-pynk-s.1201045
цитирай
7. ernest - Да добавя
20.04.2014 17:27
В хваленията на много от евангелските църкви в България са включени песни на различни рок групи, като аз знам за такива на Stryper и Petra, но може и други да има. В чужбина има църкви с хваления в различни музикални стилове. В България има хваления в някои цигански църкви в стил чалга. Аз не харесвам такава музика, тя е за друг вид хора с друг манталитет и разбирания и е нормална за циганите. Циганите са различна култура, както негрите в Америка. Има си цигански църкви където хвалението им е в стил чалга. На мен може и да не ми допада стилово, но за циганите си е добра. Българите, които се циганеят слушат чалга. Според мен българите, които слушат чалга нещо не са наред. Като цяло светската чалга (не християнските цигански хваления) е свързана с демони на простотия и разврат. Повечето от чалга певиците са и проститутки. Тарифите им са от по 400 до 700 лв. Когато в края на август таман ми беше излязла новата книга - Езическите празници и чествания в християнството и започнах да обикалям из църквите да я предлагам и една събота отидох на църква в Слънчев Бряг, която е предимно ромска един известен чалга изпълнител имаше рожден ден и жена му и той почерпиха бонбони в църквата. Човекът повярвал преди известно време. Така обикаляйки по различните църкви съм чувал и различни хваления. Където има повечко младежи обикновено хвалението е по-силно повлияно от рок музиката. Едно от най-хубавите хваления и може би най-хубавото в България е на евангелската църква в Ловеч. Музикантите са имали рок група и са повярвали всичките и така стават най-хубавото хваление. В Америка има метъл и рок църкви, където хвалението е единствено от рок и метъл изпълнители. Има и пънк и хардкор църкви, а при негрите имат и рап църкви - рапът е негърска музика - за тях това е нормално. Първата рок служба е преди повечет 25 г. в Редондо Бийч, Калифорния с проповед водена от Мichael Sweet вокалист на Stryper.
цитирай
8. ernest - И като съм започнал да кажа още нещо
20.04.2014 18:05
Песните, а отделно и музиката са носители на определен енергетичен заряд. Така за християните има три вида хваления. Единият е когато някой от собственото си желание реши да направи някаква песен за Бог. Следващият е когато Господ вдъхновява съответния човек. И третият е когато мелодията на песента е дадена по свръхестествен начин. Аз примерно от време на време от Светия Дух имам една дарба и тя е пеене на ангелски езици с мелодия. И в такива случаи просто се взима някакво устройство и се записва, а после се пресъздава същата мелодия, която е дадена от Светия Дух и се прави хваление или рок песен. Тези тънкости може и да не ги знаете, но има християнски рок групи, които също имат това дадено от Господ и песните им са специално благословени.
цитирай
9. ernest - Християнски рок
21.04.2014 19:27
Някои набедени за християнски изпълнители, като Amy Grant или P.O.D (хем музиката им не ми харесва, хем са менте християни) съвсем не са истински християни, но менте. Но пък си има достатъчно много истински.

Малко линкове към хубав християнски рок:

http://www.youtube.com/watch?v=jVzq-DBbsDY

http://www.youtube.com/watch?v=wCbwtmjYU7Q (любимата ми песен от този албум с хваления)

http://www.youtube.com/watch?v=jy4JA5uStB0

http://www.youtube.com/watch?v=QAN5EpSrFMs

http://www.youtube.com/watch?v=Mrm-aMrEmhc

http://www.youtube.com/watch?v=uEgAs1HwUmE

http://www.youtube.com/watch?v=nBX_SR_5d_w

http://www.youtube.com/watch?v=7WpdwsVmFAw

http://www.youtube.com/watch?v=ZGEjMnFvSlA

http://www.youtube.com/watch?v=oHX7H43tcPA

http://www.youtube.com/watch?v=M-a2i6bmV1I

http://www.youtube.com/watch?v=SwhS94F1EPo

http://www.youtube.com/watch?v=UgdcE7_W3Qg
цитирай
10. debeloto - виж им само облеклото, поведението ...
21.04.2014 22:33
виж им само облеклото, поведението и визията на тези групи и си задай въпроса дали това е християнско или не, дали Христос би постъпил така или не...ей тук само виж горната снимка http://www.jesus-is-savior.com/Evils%20in%20America/CCM/stryper.htm имат грим, това дали е мъжко, дали тези топирани прически са мъжки...не приветствам въпросния сайт, ама изобщо, в случая използвам линка за снимката...не търся конфликт, не се заяждам, излагам мнение, имаш пълното право да ми изтриеш поста, ако не ти допада. поздрави. debeloto
цитирай
11. ernest - Нямам намерение да изтривам нищо
22.04.2014 10:15
Някаква жена беше писала нещо, че някой писал от нейния профил коментар и после виждам, че нейното е изтрито. Аз не съм я трил. За мен тези неща не са важни. Този път коментарите имат резон, но е въпрос на по-сериозно разбиране.

Нали ти е ясно, че в ежедневния си живот музикантите не са се гримирали, но това е само за сцената. Топирането на косата е въпрос на мода. Като не си живял в Америка през 80-те и въобще не познаваш рок модата по света през това време ти е трудно да го възприемеш. Но това е за сцената. Музикантите са вид артисти, тъй като се появяват на сцена. За сцената може да се използва сценично облекло. Артистите винаги са използвали това във всички времена. Включително и библейски. Да ти кажа една подробност. Всички известни телеевангелисти са менте, но когато някой излиза по телевизията минават лицето му през някаква пудра или нещо подобно, както и грим. Така съм виждал телеевангелисти, които дори и устните са си минали през някакво по-слабо забелязващо се червило (Stryper не са правили такава глупост). През 80-те Stryper свирят мелодик хард н хеви и се обличат сценично глем и след излизането на албума In God we trust, който е най-лек понеже пресата ги определя като глем и те не искат така да ги възприемат в следващия албум приемат съвсем различна тенденция и променят облеклото си и дори албума е по-тежък. Когато правят първата си група Roxx Regime те не са християни, но повярват в последствие. Така те комбинират с някои неща, които са модерни, като сценично облекло и християнски текстове. Писано е, че по плодовете им ще ги познаем. Какви са плодовете им? Ами много добри! Много малко от добрите проповедници могат да кажат, че имат такива плодове. Тези хора са издигнати от Господа.
цитирай
12. ernest - Прочетох статията
22.04.2014 13:36
Статията е интересна, но е тенденциозна и на места неточна и безумна. И не съм си променил мнението много. Когато Господ издигне някого за нещо той има отговорности, а за личния живот всеки ще си отговаря пред Него. Това, че басиста Tim Gaines е имал период, през който е пиел е лошо нещо, но не са показвали такова поведение и никого от почитателите не са накакарали да направи това. (В Каварна знам, че също редовно когато са обядвали и вечеряли са пиели вино, има хора, които пият там известно количество и не прекаляват, аз обаче въобще не пия нищо)
Stryper са музиканти - момчета, които са повярвали и преди това не са живеели християнски живот. Статията вероятно е написана от истински християнин държащ строго на тези неща. И аз съм подобен в личния си живот - нямам пороци и ми е малко странно християни да имат. Когато някой повярва означава да се променя според Библията. Споменатите музиканти са живеели светски живот и тепърва, когато са повярвали е трябвало да се променят. Те не го крият и си го казват в интервютата. Господ ги е използвал и продължава да прави това понеже са талантливи и по определен начин въздействат ПОЛОЖИТЕЛНО на публиката. Трудно е да се каже колко десетки хиляди или може би стотици хиляди хора са повярвали покрай тях. В Америка има няколко основни типа вярващи. Едните, които просто повярват и започват да ходят на църква и доста слабо се променят и други, които много бързо се променят и стават много сериозни и всеотдайни във вярата.
Аз от малко дете съм вярващ, но съм преминавал през някои периоди преди да израстна и да стана много сериозен вярващ, но никога не съм живял неморално. Когато преди години в Полша идва Дейвид Уилкерсън един приятел ми каза, че се молел и се променяли наркомани и пияници и аз му казах, че аз нямам никакви такива проблеми и не отидох на крусейда, просто не виждах смисъл, като не пия и не пуша. Малко преди това, когато ми подариха първия Нов завет на полски, и през ваканцията в България прочетох за първи път струва ми се Евангелие от Матея човека, който ми го даде беше ревностен вярващ, но беше пушач - ами то си за него. Един мой по-възрастен приятел имаше намерение да учи в художествената академия и там покрай него
цитирай
13. ernest - да продължа
22.04.2014 14:26
веднъж видях едно момче, което учеше в Академията първа или втора година и като си говориха за него с респект разбрах, че се моли абсолютно всеки ден когато стане и преди да си легне да спи и аз му се възхищавах. Не съм си и мислел, че след време ще стана много по-сериозен вярващ от него. За да израстне някой във вярата понякога е необходимо малко време, а друг път при някои хора доста години. Stryper са музиканти, които повярват на два етапа. Първо чуват проповед по телевизията на Джими Суагарт (ако сте чели книгата ми "Кой е Бени Хин" ще ви стане ясно за какво става въпрос) и не се променят, единствено повярват, че има Бог и толкова - без да се променят. Едва по-късно клавириста им Кени Меткалф им благовества и обяснява в какво се състои християнския живот и какво е вярата. Така на някои хора от групата им е било необходимо време, за да израстнат във вярата. Авторът на статията вероятно е сериозно вярващ, дава дори цитати, но не е много умен. Всички знаем, че понякога в пресата се изопачават някои изказвания. Но да приемем, че всичко е абсолютно точно.
Ние виждаме, че Майкъл Суит не се прави на някакъв прекалено вярващ (вероятно е бил малко над нивото на моя случй, когато се възхищавах на онова момче, което абсолютно всеки ден се моли, а аз се молех тук-таме) и направо си казва нещата през 80-те в интервюто. Не е двуличник. Покрай Stryper са повярвали десетки или стотици хиляди хора, няма как да се определи броя им.
Концертите им са посещавани от 10-15% вярващи и останалото са просто хора, които харесват музиката. Те за разлика от останалите християнски изпълнители издават албумите си от светски фирми и свирят заедно с групи светски музиканти. Статията тенденциозно пише за съвместен концерт заедно с White Lion (аз ги харесвам и слушам - много добри музиканти, страхотно свирене и песни, Вито Брата е страхотен китарист). Това че White Lion не са християни и не живеят морално си е техен проблем, както и какво хвърлят в публиката. В статията пише, че Stryper не пеели за Исус - направо се чудя този човек някога слушал ли е албумите на групата, за да пише такива невероятни глупости. В 70-80% от песните пеят за това.
цитирай
14. ernest - Продължавам с цитат
22.04.2014 14:53
Цитирам част от текста на More Than A Man (Повече от човек)

God, I will follow you because you died for me
Gave to me your life to set me free
Anyone who asks shall receive
Jesus in your heart
It's time for you to start
Giving God all the glory

More than a man, God almighty
He created you
He's the One, the One who rules the land
He is the One I choose

И в превод:

Господи, аз ще те следвам защото ти умря за мен
даде ми живота си, за да ме освободиш
Всеки, който поиска да получи (става въпрос за спасение)
Исус в твоето сърце
е време да започнеш
Да отдаваш на Господ цялата слава


Повече от човек, Бог всемогъщ
Той създаде теб
Той е единственият, Единственият, който управлява страната (в смисъл света)
Той е единственият, който избирам

Казах, че човекът написал статията не е много умен (в тези писания с някои доста грешни изводи и безумни твърдения), въпреки че изважда там някаква информация. За какво става въпрос. Какви са Stryper? Страйпър пеят за Бог, техните концерти са посещавани поне 80% от невярващи и много от тези хора повярват. Те хвърлят в публиката евангелия и за някои хора това е преломен момент в живота. Запитайте се за какво им е на някакви там рок музиканти да благовестват и да говорят за Бог и хората да се спасяват? Атаката против Stryper през 80-те е започната от телеевангелиста Джими Суагарт, който е залавян неколкократно с проститутки и след време е наречен от някои хора "сериен грешник". Той казва манипулативно, че Stryper не трябвало да пеят и да благовестват сред рокаджиите, като използва цитата: "Не хвърляйте бисерите на свинете" тоест рокаджиите нямат нужда от спасение. Ей хора, опомнете се и мислете с главите си! Кой е правият Stryper или прелюбодеецът Джими Суагарт, който като го разкрили и го махнали от телевизията заради голямата заплата имал наглостта да каже: "Ако не се върна да проповядвам до месец, милиони хора ще влязат в ада."

цитирай
15. ernest - Oщe поучения
22.04.2014 17:06
Един пастир, който на живо съм слушал как разказва това в местната църква преди години отишъл в Марсилия, където е назначен за пастор в тамошната църква, която била съвсем малка, около 20 души (както знаете след кланетата на хугенотите Франция е предимно католическа). Той се молил да се увеличи църквата и да повярват нови хора и Господ му казал да отиде на мач и да си купи бира и да вземе да пие на мача. На футболния мач се запознал с хора, които го приели за равен и после много от тях повярвали и станали част от църквата. Пастирът не е продължил да пие, но така е станал по-близък до тези групи от хора, които са повярвали. Мислите ли, че ако Stryper излизаха на концерти с къси коси и костюми някой щеше да ги хареса и да им обърне внимание - отговорът е: Не! Тези хора наистина са направили добра работа за Господ! Мислете с главите си!
цитирай
16. ernest - Обобщение
23.04.2014 06:51
Споменатата статия съдържа доста неверни неща, грешни и напълно безумни твърдения. Музикантите от Stryper са напълно обикновени и нормални християни. Между другото преди няколко години на Майкъл Суит му почина първата жена от рак и той си взе нова. На какво ниво са музикантите е трудно да се каже, те повечето от християните по църквите в моите очи, включително пастирите са на ниско ниво. Хора, които са виждали Stryper за малко по-дълго казват, че са много готини хора (единствено за китариста четох коментари, че през 80-те бил кофти човек). Поради външния вид и музиката от статиите за Stryper за 80-те, които съм чел е ясно, че по-голямата част от публиката им е била женска 60-70% и страшно много момичета и млади жени са повярвали покрай тях. До момента благодарение на тази група продължават да се спасяват хора и да променят живота си.
Това, че има християни, които не разбират някои неща и си въобразяват, че няма християнски рок си е техен проблем. На мен още преди 14 години Светия Дух веднъж ми говори повече от 4 часа и специално ми обяснява неща във връзка с това, тъй като се интересувах от музика и на земята няма човек, който може да ме убеди в обратното. Има християнски рок!

Външният вид. Всеки вид музика малко или много е свързан с някакъв външен вид. В рок музиката през 60-те години навлиза носенето на дълги коси, което е символ на свобода и произлиза от индианците, които след като ги вкарали в резервати и им отнели земята и всичко, което имат единственото нещо, което им останало била дългата коса. Аз като християнин и внимавайки в написаното в Библията и разглеждайки историята след известно време (преди няколко години, 2-3) си изградих мнение. Мъжете и жените трябва да се различават. Мъж християнин може да има дълга коса, но не прекалено дълга (освен, ако не е назирей), винаги е било така, просто критериите на някои хора са се променили след Първата и Втората световни войни (хората са започнали масово да ходят с по-къси коси, което е отклонение и коса 2-3-4 см символизира робство и крепостничество, истинският мъж трябва да има коса, така, че да може да я сресва). Косите на мъжете трябва да са по-къси от тези на жените. Моите критерии са, че за мъжа дългата коса при обикновени случаи е до около 20-22 см. Аз примерно харесвам момичета с дълги коси, а с много къси не ми харесват.
цитирай
17. ernest - Преди напълно да приключа с темата
24.04.2014 06:32
Ще изясня още два въпроса в две подредия. Авторът на статията използва манипулативно стиха:

"Жена да не носи мъжко облекло, нито мъж да се облича с женска дреха; понеже всички, които правят така, са мерзост на Господа твоя Бог." (Второзаконие 22:5)

Само че аз никъде не виждам Stryper да носят поли, рокли или нещо подобно. Просто авторът си търси по някакъв начин да се заяде и да си потвърди идиотските твърдения. Вероятно заради глем прическите и контурите около очите, което и ти човече ми задаваш като въпрос. Тук е редното обаче да спомена, че в наше време 80-90 % от жените вече носят мъжки дрехи, включително в църквите (което в църквите никак не е редно и е мерзост пред Бог). До преди 48 г. не е било така и нормалните жени, освен лесбийките не са носели панталони, но след манипулация и рекламиране навлизат в западното общество и така наречения "цивилизован свят". Как е станала манипулацията посредством тайни общества и цялата процедура са се мъчили да я направят в период от повече от 100 години обяснявам в последната глава на книгата ми "Лъжата за св. Валентин". Аз съм израстнал, когато жените вече са носели панталони и съм свикнал да харесвам момичета с панталони (дънки). Въпреки това откакто направих изследванията си за книгата преди 5 г. вече съм на мнение, че истинските жени е редното поне от време на време, през топлите месеци да носят и женски дрехи (все пак предпочитам с женски дрехи). Но, ако някой християнин от преди 100-200 години (пък и не само християнин) от страните от "цивилизования свят" би погледнал съвремените жени би се хванал за главата. Ако сега започнат да рекламират поли и рокли "за мъже" нали ви е ясно, че след 40 години тези рокли и поли няма да са станали мъжки, но пак ще са мерзост пред Бог. Преди 6-7 г. в TV предаване в САЩ показали мъже с поли и тн. и жените направо се погнусили и казвали, че това не е мъжко, тогава водещият им припомнил как те преди 40 години започнали да носят панталони. Но за сега се надявам, че мъжете няма да започнат да носят поли и рокли. Много е гнусно.
цитирай
18. ernest - За гримирането
24.04.2014 06:33
Още за гримирането една кратка лекция (освен актьорите и цирковите артисти, които вече споменах).
На мен лично може и да не ми харесва гримирането, но да изясня въпроса, който въобще не разбирате и никак не сте наясно, а още по-малкото авторът на безумната статия. Както е известно в някои култури гримирането при мъжете и по-специално при благородниците от хилядолетия е задължително. Гримове са се използвали и при религиозно-култови церемонии (североамериканските индианци примерно, както при някои церемонии, но също си боядисвали лицата с "цветовете на войната" преди битка и понякога си омазвали целите лица), но и при различни тържествени случаи, а при някои култури дори в ежедневието и бита. Както владетелите, но и близкото им обкръжение и благородниците. За по-разбираемо ще посоча Древен Египет, където мъжете са минавали с грим контурите около очите си. Както фараоните, така и обкръжението им. През 15-16 век в Европа сред мъжете от аристокрацията навлиза модата да носят перуки (все още в някои съдилица във Великобрритания струва ми се, това е задължително), също да се гримират и да се пудрят и на никого дори не му е идвало на ум, че това би трябвало да е нещо женско. Просто зависи на кой съвременен човек какво му е самосъзнанието и как възприема това. Мисля, че вече ви станаха доста по-ясни нещата.
цитирай
19. ernest - Mузиката е вид изкуство, което въздейства на емоциите
28.04.2014 18:59
Различните видове изкуство имат своята изразителност и въздействие върху хората. Но музиката има способността да въздейства както на емоциите, така и в своето съдържание. Човек може и да не се интересува от музика или дори нищо да не слуша, това не е най-важното нещо в живота, но на мен ми изглежда тъп и сив живота без музика (или без хваление на Господа). Скоро предстои един AOR/Glam Metal тридневен фестивал в Италия, но аз няма да ходя. Не съм беден, но и не съм милионер и не мога да си издухвам парите за такива неща за 4 дни, с които живея 4 месеца. Като забогатея може и да отида, но сега има и други неща, които да правя примерно ремонти в къщи (нямам нищо повредено в къщи, но за 35 г. са необходими подобрения и обновления), a ми предстои да имам и втори апартамент, който ще трябва да обзавеждам. За мен в Италия има и по-важни неща, които бих искал при удобен случай да видя като Верона, Рим и Флоренция или във Франция Лувъра и не бих могъл да отида до Италия за някакъв фестивал и да не посетя музеите в споменатите градове (не приемам изобразителното изкуство, но тези неща изобличавам в едната си книга). Свиря китара (непрофесионално, за момента нямам AOR/Glam Metal група, а моите приятели последно, въпреки че свиря виртуозни сола искаха да уча да пея AOR песни за вокал, но за сега още не сме правили репетиции, но това не е много важно за мен) и за мен музиката, която харесвам освен позитивно въздействие и радост, която ми дава съм в състояние и да я оценя като свирене. Аз не се влияя от негативни неща, ако някой музикант нещо не му е наред, но единствено от позитивните и положителни. Ако дори по някакъв повод се намирам някъде и са пуснали някаква друга музика, която не е от моите групи включително и сатанинска - тя на мен не може да ми въздейства, тъй като аз съм изпълнен със Светия Дух. Вероятно на дугите хора може да им въздейства, които не са изпълнени с Духа, но на мен няма как, но аз почти не попадам в такива среди. Може би, ако отида в някое рок-метъл заведение или мои познати, които слушат смесени метъл музики. По същия начин аз мога да чета окултни книги и да си изваждам необходимата информация, и тези книги не могат да ми въздействат по никакъв начин - на мен ми е дадено от Бог да вадя и разкривам различни неща и са ми необходими такива знания.
Въпреки че харесвам някаква музика аз съм на първо място християнин, който е избрал да живее праведно според Божиите стандарти (не според църковните променени през вековете стандарти) и се съобразявам най-вече с това.
цитирай
20. ernest - Рок музиката има и различни добри страни
15.06.2014 10:05
Рок музиката има и своите добри страни. Но зависи кой човек какъв е. Така например Рок музиканти, от които се изявява Боно от U2 правят няколко организации за отстраняване на дълговете на африканските страни към банките на свръхбогатите илюминати, като Jubilее 2000 с кампанията Drop the Debth. Някои страни имали такива лихви, че били по-големи от парите, които държавите давали за образование и медицина. Благодарение на тази кампания успяват да ликвидират 23 милиарда дългове, което е една трета от дълговете.
Правят се концерти и се издават албуми приходите от продажбите, на които отиват за гладуващите.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: ernest
Категория: История
Прочетен: 2671515
Постинги: 576
Коментари: 1166
Гласове: 1228
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930