Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
13.12.2010 08:19 - Наближава Коледата, ще я празнуваме ли?
Автор: ernest Категория: Лайфстайл   
Прочетен: 6514 Коментари: 3 Гласове:
4

Последна промяна: 22.12.2010 19:50


Почти по цял свят на 25 декември се чества "Рождество Христово". Но Исус Христос не е роден тогава. Поне 2 милиарда души като коне с капаци отбелязват този езически празник на зимното слънцестоене с езически традиции без в Библията да е написано да се прави такова нещо. Никъде Исус Христос не е казал на своите последователи да правят това. Напротив Той никога не си е чествал дори рождения ден - магическа практика навлязла от езичеството по време на окултния ренесанс. На последната вечеря, на български странно наричана "тайната вечеря", в която няма нищо тайно Исус казва какво да правят в негово възпоменание, но част от това християните не го правят, а в същото време в съвременното изродено християнство правят неща нямащи нищо общо с християнството.  
   В Библията никъде не е написано на коя дата е роден Исус Христос, тъй като това няма никакво значение, но от написаното в Евангелие от Лука става ясно, че Той не е роден през зимния период
  През IV век по времето на Константин Велики християнството придобива легитимност наравно с другите религии и култове в Римската империя с Миланския едикт. През това време Константин дарява на римския епископ днес наричан еретично "папа" латеранския дворец и вместо да живеят в скромност римските епископи започват да живеят като принцове в разкош, вдигат банкети, а след известно време оргиите стават традиционна практика за папите, които само се възползват от християните и им точат парите по всевъзможни начини за да живеят с тях в лукс и охолство.
    Но на темата. Имено по времето на Константин Велики, който е бил езичник до малко преди да умре, когато взима водно кръщение от ариянски епископ е въведено 25 декември да се счита за датата на раждането на Исус. Константин Велики е бил първожрец на слънчевия култ Sol Invictus в чиято чест 25 декември е представлявал важен празник. В древен Рим през декември се отбелязвали празници в чест на божеството Сатурн под името сатурналии и през тези дни настъпвала дива оргия. Сатурналиите завършвали на 23 декември, а два дни по-късно на 25 декември извършвали тържествено човешко жертвоприношение.  

  Почти всички съществуващи традиции при съвременото честване на "Рождество Христово" произлизат от езичеството и са мерзост пред Бог. През последните 150 години се е наложило поставянето на украсени елхи, което произлиза от древен Вавилон и култа към Астарта и подобна практика на украсяване на иглолистни дървета е била разпространена сред нордическите народи с дръвчето юле откъдето идва в изроденото християнство. Вече от повече от един век се е появила и личността на Santa Claus, Дядо Коледа и Дядо Мраз на български - образ приемащ качествата на няколко езически представителя, които пък се опитват да изместят сред децата личността на Исус. Санта Клаус и Дядо Мраз са една лъжа с която много родители лъжат децата си всяка година. Но за лъжците в Божието слово пише:

  А колкото за страхливите, невярващите, нечистите, убийците, блудниците, чародеите, идолопоклонниците и всичките лъжци, техният дял ще бъде в езерото, което гори с огън и сяра. Това е втората смърт. (Откровение 21:8) 

 image
Да ви е честит дядо ви Мраз, праз, Santa (или Satan) Claus

Темата е доста обширна. На всички търсещи знания и истината препоръчвам книгата "Измамата за Коледата" в която ще намерите отговори на много въпроси с дадената тема, а също още "Кога наистина е роден Исус Христос?" и "На каква възраст е бил Той когато е бил разпънат на кръста?". 

 
 image   

За поръчки на книгата e.h.books@abv.bg 




Гласувай:
4



Следващ постинг
Предишен постинг

1. maranatha - Да, темата е много важна
15.12.2010 22:04
Аз също съм убеден, че Коледата е езически празник, който няма нищо общо с християнството.

От този линк можеш да видиш темата за най-важното и най-точно пророчество за Христос - 70 седмици от Даниил 9 гл. Не е ли малко странно, че точно това най-неоспоримо пророчество за Христос е приписвано от днешните евангелисти на така наречения антихрист, когото те все още очакват да се яви в Близкия изток?

Темата се нарича "2. Христос просто човек ли беше или Божий Син, има ли доказателства за това?"

http://thelastnews.net/index.php?option=com_phocadownload&view=category&id=37%3A2010-11-19-16-52-07&Itemid=60&lang=bg
цитирай
2. анонимен - коледа
19.12.2010 02:04
Разбира се, че Коледата (или Римските сатурналии) е ужасно езичество, сакрализирано от "християнската църква".
Но не е вярно, че не се знае кога е роден Христос!
Дали Исус си е празнувал р.ден или не, не пише, но тъй като всяко важно събитие в Библията е свързано с Божиите празници (Левит 23), то и животът на Исус е свързан с тях по един чудесен начин.
Препоръчвам ви да прочетете някой и друг месиански сайт за празниците Ханука (Празникът на светлините или Празникът на освещаване на Храма) и Сукот (Шатроразпъване), за да разберете някои неща. Има достатъчно материали на руски и английски, така че ... успех!
ПП - Още преди 30 години една група вярващи (от различни ц-ви) разбрахме от Библията, че Исус е роден на Шатроразпъване. И за моя радост днес мнозина са разбрали това, макар и не по същия начин, по който ние стигнахме до този извод.
Така или иначе, истината излезе наяве и доказателствата са неоспорими.
Б.
цитирай
3. ernest - Няма начин
19.12.2010 09:10
анонимен написа:
Разбира се, че Коледата (или Римските сатурналии) е ужасно езичество, сакрализирано от "християнската църква".
Но не е вярно, че не се знае кога е роден Христос!
Дали Исус си е празнувал р.ден или не, не пише, но тъй като всяко важно събитие в Библията е свързано с Божиите празници (Левит 23), то и животът на Исус е свързан с тях по един чудесен начин.
Препоръчвам ви да прочетете някой и друг месиански сайт за празниците Ханука (Празникът на светлините или Празникът на освещаване на Храма) и Сукот (Шатроразпъване), за да разберете някои неща. Има достатъчно материали на руски и английски, така че ... успех!
ПП - Още преди 30 години една група вярващи (от различни ц-ви) разбрахме от Библията, че Исус е роден на Шатроразпъване. И за моя радост днес мнозина са разбрали това, макар и не по същия начин, по който ние стигнахме до този извод.
Така или иначе, истината излезе наяве и доказателствата са неоспорими.
Б.


Няма начин Исус да си е празнувал рожденния ден - това е езическа практика произлизаща от магьосничеството и астрологията. Тази практика навлиза масово в християнството през окултния ренесанс през 16 век. Хипотезата за това, че е възможно Исус да е роден на празника на шатрите я знам и мисля, че съм я споменал в първото издание на книгата. Евангелие от Лука ни съобщава още, че Исус не е роден през зимата. Наскоро открих следния месиянски линк: http://mosaicministries.homestead.com/yeshuastimeofbirth.html и действително най-вероятно Исус да е роден през периода от края на август до началото на октомври. В предстоящото ново издание доста добре съм обяснил нещата. Благодаря, че ми обърнахте внимание пак да проверя по подробно тази теория.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: ernest
Категория: История
Прочетен: 2673609
Постинги: 576
Коментари: 1166
Гласове: 1228
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930