Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
09.11.2013 10:59 - Добри новини, нов клип на Stryper, другата (тази) седмица ще записват DVD, текста на "Исус е просто добре за мен"
Автор: ernest Категория: Музика   
Прочетен: 1500 Коментари: 0 Гласове:
0

Последна промяна: 22.09.2014 12:21


Тази седмица1 в САЩ излезе новия албум на Stryper озглавен No More Hell to Pay (Няма повече да се плаща в ада) и в някои среди това се счита за събитието на седмицата. Aлбумът вече е на 2 място в класацията за християнски албуми и на 3 място за хард албуми, на 3 място в класациата на Billboard Top Christian/Gospel Albums. Албумът се изкачва на върха.
 Наскоро по Fox News имаше интервю с вокалиста на групата Michael Sweet. Още преди излизането на албума групата засне пилотен видеоклип (Stryper не са снимали видеоклип повече от 20 години), а вече е на лице втори видеоклип, който е за песента Sympathy и може да се гледа на следния линк:

http://www.usatoday.com/story/life/music/2013/11/04/stryper-sympathy-video-premiere-exclusive/3431733/  

Групата е известна с добрите си изпълнения по време на концерти и на 16 ноември в Лос Анжелис в известния клуб Whisky a Go Go ще бъде заснето шоуто и издадено на DVD. Билетите за предстоящия концерт вече са предватително изкупени.

Продажбите на албуми на християнската група Stryper надминават 10 милиона. Те са носители на наградата Grammy и наградата за християнски изпълнители Dove. Новият албум се нарежда наравно с най-добрите техни албуми от 80-те години. Ако трябва да го ставнявам с някой от предишните албуми, аз бих го сравнил с албума Soldier"s under command. В този албум вокалиста Майкъл Суит показва изключителния си диапазон на пеене с вдигането на невероятно високи тонове, които много рядко някой може да постигне. Такива може да се чуят в песните Marching Into Battle (Марширувайки в битка) и Renewed (Обновен).

image

Обложката на новия албум, която изобразява падналия ангел Луцифер в бездната, който според Откровение 20:10 ще бъде вързан и мъчен вечни векояве

-------------------

1 В Европа албума се пусна за продажба на 1 ноември, а в САЩ на 5 ноември.



Линк към предишния постинг за албума на Stryper:

http://ernest.blog.bg/muzika/2013/08/09/dobra-novina-ochakva-se-nov-album-na-stryper.1137958


PS

Казвам тази, а същевремено и другата седмица, тъй като различните хора си определят седмицата различно. Според Библията седмицата завършва събота вечер, а новата седмица започва от неделята (от вечерта преди настъпването на деня).


Включвам текста на песена Jesus Is Just Alright (Исус е просто добре) с мой певод. Тази класическа песен е кавър на The Art Reynolds Singers от 1966 г. и до момента много групи и изпълнители я изпълняват, като: The Byrds, Underground Sunshine, The Doobie Brothers, Alexis Korner, The Ventures, DC Talk, Shelagh McDonald, Robert Randolph и тн.

Jesus Is Just Alright
Jesus is just alright with me, Исус е просто добре за мен
Jesus is just alright, oh yeah Исус е просто добре, о да
Jesus is just alright with me, Исус е просто добре за мен
Jesus is just alright Исус е просто добре

I don"t care what they may say Не ми пука какво те могат да кажат
I don"t care what they may do Не ми пука какво те могат да направят
I don"t care what they may say Не ми пука какво те могат да кажат
Jesus is just alright, oh yeah Исус е просто добре, о да
Jesus is just alright Исус е просто добре

Jesus is just alright with me, Исус е просто добре за мен
Jesus is just alright, oh yeah
Исус е просто добре, о да
Jesus is just alright with me, Исус е просто добре за мен
Jesus is just alright Исус е просто добре

I don"t care what they may know Не ми пука какво те могат да знаят
I don"t care where they may go Не ми пука къде те могат да отидат
I don"t care what they may know Не ми пука какво те могат да знаят
Jesus is just alright, oh yeah Исус е просто добре, о да

Jesus, he"s my friend; Jesus, he"s my friend Исус, Той е мой приятел, Исус, Той е мой приятел
He took me by the hand; led me far from this land Той ме взе за ръка; заведе ме далеч от тази страна
Jesus, he"s my friend Исус, Той е мой приятел

Jesus is just alright with me, Исус е просто добре за мен
Jesus is just alright, oh yeah Исус е просто добре, о да
Jesus is just alright with me, Исус е просто добре за мен
Jesus is just alright Исус е просто добре

I don"t care what they may say, Не ми пука какво те могат да кажат
I don"t care what they may do Не ми пука какво те могат да направят
I don"t care what they may say, Не ми пука какво те могат да кажат
Jesus is just alright, oh yeah
Исус е просто добре, о да
   



Тагове:   видео,   Stryper,


Гласувай:
0



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: ernest
Категория: История
Прочетен: 2665191
Постинги: 576
Коментари: 1166
Гласове: 1228
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031