Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
21.06.2017 15:02 - Спаси ме - Рок поезия
Автор: ernest Категория: Музика   
Прочетен: 4741 Коментари: 0 Гласове:
1

Последна промяна: 11.01.2018 13:00

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg

Този път ще включа една песен oзаглавена Save Me (Спаси ме) на канадската AOR-Glam Metal група Brighton Rock от албума Young Wild and Free (Млад див и свободен). Някои от албумите са повече глем метъл - хеир метъл рок, а други повече ЕйОуАр. В този музикален жанр в текстовете се пее за любов, а модата на обличане е една от най-красивите, което меже да се види по косите и стила на дрехите на музикантите. Тази музика е за любителите на хубавите, добри и красиви неща в живота. Песните на Brighton Rock се отличават с качествено изпълнени, красиви мелодии и изключителният леко дрезгав вокал на Джералд МакГи. Тази песен е за някой, който е на път и копнее за любовта1 си очаквайки скоро в обятията си.

image

Обложката на албума Young Wild and Free 


Save me Спаси ме

Ooh, oh, yes sir Оо, о, да сър
Sunny Sunday morning Слънчево неделно утро
On a highway bound for you На магистралата пътуващ към теб
Ooh, miles and miles of road Оох, километри2 и километри на път 
I"m tryin", О fightin" on The feelings strong Опитвам се, О боря се със силните чувства 
Long distance love любов от дълго разстояние
Lighting the way `Til I next see you
осветява пътя докато най-после те видя

Save me Спаси ме
I"m reachin" out for your love пресявам се за твоята любов
Yeah, we"ll soon be together, Да, скоро ще бъдем заедно
love I need to feel your touch
любов нуждая се да почуваствам твоето докосване

Time and time I tell myself От време на време си казвам
That you know what I"m going through че ти знаеш през какво минавам
Yeah, I got you under
Can"t be tied down And round to hurting you
Still my message Sends the truth
`Til I next see you

Save me
I"m reachin" out for your love
Yeah,
we"ll soon be together,
love In your waiting arms,
whoa, oh,
oh Sending out the truth
My message must get through
Feelin" is strong now
Can"t go on long
Until the night
`Til I"m holding you

Save me
I"m reachin" out for your love Yeah,
we"ll soon be together,
love In your waiting arms, oh

Save me
I"m reachin" out for your love Yeah,
we"ll soon be together In your waiting arms
Save me
I"m reachin" out for your love Yeah,
we"ll soon be together
In your waiting arms Yeah,
your arms, yes sir Ooh,
yeah, yeah, yeah.

image

Канадската група Brighton Rock

image

Имам автографи oт Brighton Rock

image

В къщи на стената

image

Тъй като песента не се намира в Youtube или Vbox7 включвам няколко хубави песни с клипове на групата


--------------------------------------------------------------



1 При жените любов е единствено при първо влюбване, после думичката е друга. За любовта четете постингите ми от серията "Има ли вечна любов?"

2 В оригинала е "мили", но в превода използвам "километри" по нашата мерова система.












Гласувай:
1



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: ernest
Категория: История
Прочетен: 2665927
Постинги: 576
Коментари: 1166
Гласове: 1228
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031