Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
19.10.2018 20:57 - Първият концерт на AOR групата Hardline и още
Автор: ernest Категория: Музика   
Прочетен: 1225 Коментари: 0 Гласове:
1

Последна промяна: 31.12.2018 18:34

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
В студентското градче в София в клуба Joy Station се състоя първият концерт в България на AOR групата Hardline. Някои концерти човек ги запомня по някакъв начин.

image

Hardline са създадени през 1992 г. Снимка от това време с първия състав на групата, където участва и Нил Шон от Journey

Като ти върви ти върви. Два дни преди концерта превеждах за две полски фирми различни документи и т.н. и за 2-3 часа изкарах над 120 лв (нормално като за рядък език и е нормално, като за полския стандарт, те хората сами ми преложиха, колко да ми дадат и мен ме устройва, не съм професионален преводач, но от време на време ме викат за консекутивни преводи (говоря добре български, учил съм в България), ако по-често има подобни случаи, добре) и започнах да дръпвам напред. На следващия ден хората ме закараха до София, което бе по пътя им и аз останах за концерта. Самият концерт, като за AOR фен бе нещо ново за мен. Аз слушам предимно Glam metal и мелодичното му разклонение AOR, но се оказва, че до сега не бях гледал истинска AOR група на концерт. Преди няколко години съм гледал Asia и Toto, но те не са чист AOR, а смесица от стилове включваща в повечето им албуми и AOR.
Отидох за един концерт, а получих два. Още първият ден, когато пристигнах имаше концерт на българската AOR група Елит. Групата Елит има един албум от 1999 г. а трима от музикантите живеят в САЩ и не са се събирали в България от 17 г. и така просто както се казва "на късмет" ги уцелих. Свиреха в един от клубовете под НДК. Концертът бе хубав, но тъй като не съм гледал AOR групи на живо все още не съм свикнал да ги определям веднага. Трябва ми време да преценя дали звучат AOR, Hard n Heavy или Glam Metal или комбинация от трите.

image

Така да се върна на първия ми концерт на Hardline. Певецът Джони Джоели постоянно разказваше разни смешки от сцената и пееше много добре, както си е по албумите. Пo някое време Джоели извика някакъв човек на сцената и най-неочаквано той поиска ръката на своята любима направо на сцената и тя прие. AOR музиката, както пиша вече от няколко години в постингите си за музиката е музикален стил с текстове за любов и е нормално хората, които са романтични и си падат по любовта да харесват тази музика. Така на AOR концертите вече започнаха и да се женят!
Милиони хора се женят на фона на AOR песни. В САЩ няколко милиона души вече са  женени и продължават да се женят на песента Love for a Lifetime на топ AOR групата Firehouse.
След концерта на Hardline музикантите останаха да раздават автографи и да се снимат с  желаещите 1-2 часа. Взех автографи.

image

image

Съставът на Хардлайн през 2018 г. заедно с басистката

В София има от 34 до 37 клуба в които свирят, ако не всеки ден, то поне няколко дни седмично рок или метъл групи, а освен това има и доста концертни зали. Просто зависи, кой какъв стил харесва и какви музикални предпочитания има. Докато бях в София свиреха в НДК (Национален Дворец на Културата) рок доайените Jethro Tull. На определни момент бих гледал какъв да е рок концерт. Между другото влязох и ги гледах.
Въпреки че може да се случи да превеждам, както казах по-горе, важното за мен е творчеството ми, книгите ми. За 4 дни в София продадох 29 книги, което като за България си е добре.
Когато трябваше да си тръгвам се чудех дали да си хвана влака, но единствен удобен, за да се прибера е нощния, повечето от другите пристигат в неподходящо време. В крайна сметка стопирах. Имах разбира се невероятен късмет. Около 9:10-9:15 да съм бил на мястото на стопиране, а в 14:45 вече бях в къщи. Смених две коли и втората спря точно пред нас. Пристигнах около два часа по-бързо отколкото пристига влакът в Бургас. В Европа е доста популярно пътуването на автостоп и в над десетина държави се провеждат състезания по автостоп. ТНа третия ден, след като се прибрах ми идваха на гости едно момче от Америка от полски произход на двадесет и няколко години, компютърен програмист (заплатите им са по 4-5 хиляди $) и едно момиче от Австралия и по-голямата част от пътешествието им в Европа беше на стоп, включително и в България.







Тагове:   hardline,


Гласувай:
1



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: ernest
Категория: История
Прочетен: 2677960
Постинги: 576
Коментари: 1166
Гласове: 1228
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930