Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
19.08.2013 18:08 - Нова книга - Езическите празници и чествания в християнството
Автор: ernest Категория: Новини   
Прочетен: 1909 Коментари: 1 Гласове:
1

Последна промяна: 19.09.2013 10:44

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg

Щастлив съм да обявя, че вече излезе от печат новата ми (четвърта) книга със заглавие "Езическите празници и чествания в християнството", която подготвям повече от година. Още преди година мислех, че книгата ми е готова, но Бог не ми разрешаваше да я издам и през това време добавих още над 60 страници и когато вече получих водителство от Него, че е време за издаване разбрах защо Той е искал да не избързвам и, че не е била готова преди година. Всяко едно отиване до издателството (около 4-5 пъти) за мен беше свързано с някакво малко чудо и Господ подреждаше1 нещата по невероятен начин.
След издаването на втората ми книга някои християни се обърнаха към мен с молба да напиша книга, в която да опиша различните езически практики в християнството, за да може да се предпазват от тези неща. Някои неща вече съм ги казал в по-ранните ми книги, но като цяло това е доста сериозна и трудоемка работа. В крайна сметка написах тази книга във връзка с някои от по-големите празници. Повечето от празниците и практиките по време на тях произлизат от езичеството, а някои направо от сатанизма. Надявам се да бъде много полезна за християните, които да може да се предпазват от всичките клопки на дявола свързани с тези теми. Нещата, които описвам и обяснявам масово не се знаят както от обикновените християни, така и от проповедниците.

image
Книгата е 208 страници и е с корична цена 6 лв. До края на септември правя промоция и ще може да си я закупите само за 5 лв. Желаещите да си поръчат книгата с автограф могат да го направят на и-мейл:

e.h.books@abv.bg  

 Църквите желаши да ме канят за проповеди, лекции и конференции могат да се обръщат към мен на същия е-mail. Вече имам две покани.   За момента предварителните поръчки за книги са около 70 бр., така че побързайте. В несебърската книжарница няма да оставям бройки от книгата, но ако има желаещи все пак ще могат да правят заявки.

Официалната презентация в Несебър ще се състои някъде през октомври или около Деня на будителите. Датата ще бъде обявена допълнително.

До момента всички мои издадени книги са на принципа самиздат и публикувани със собствени средства. Включвам линк към мой постинг обясняващ принципите на издаването на книги самиздат:

http://ernest.blog.bg/izkustvo/2011/03/14/kak-i-zashto-se-izdavat-knigi-samizdat.707310

При саморазпространението книгата ще се продава чрез поръчки по интернет,  директен разнос, евангелските църкви, в християнски книжарници и вероятно също малък брой в обикновените книжарници.

Книгите, които пиша имат за цел да изобличат езическите, окултни практики в християнството, измамите и фалшивите неща, лъжедоктрините в християнството и да покажат истинската картина как е било в самото начало на християнството, когато то още не е било изродено и омърсено. По този начин може да се възстанови християнството в чистата му истинска форма, в този вид, в който то е било в самото начало.

image
Това е първата книга, в която използвам моя фамилен герб от страна на рода на баба ми и пра-баба ми (не е графски герб от рода на пра-дядо ми, но е княжески), който преди 900 години се появява в Полша, а в Лотарингия преди около 1000 години. Ще следва постинг за историята на герба, на който е изобразена моята пра, пра, (над 45 пъти "пра") баба и е свързан с едно чудо и любовта на живота на пра, пра баба ми.

 

Ps

Следващата книга, която ще публикувам е допълнено два пъти по-голямо преиздание на първата ми книга (пoд името "Истината за Рождество") по водителство от Господ, с което ще приключа и уточня крайния вид на книгата за преводите. А иначе вече са почти готови следващите ми четири книги. Но съвсем наскоро Светия Дух ми каза, че ще напиша още няколко книги и приключвам с писането на книги и ще се занимавам с нещо друго. Аз самият за сега не съм наясно дали това се отнася само за вече почти готовите книги или ще има още няколко. 


--------------------------------------------


1 Когато човек си има собствен транспорт при кратки пътувания общо взето няма кой знае какви събития. Но когато се пътува на стоп човек е подложен на съдбата така да се каже и всеки път е уникален. От около 7 години пътувам 99% на стоп. По принцип няма такова нещо като универсален стопаджия, на който абсолютно винаги да му върви. Аз обикновено не чакам повече от 10-12 мин. в тази отсечка, а често като ми е казал Господ да ходя някъде само от 1 до 5 минути. Но има случаи когато на собствена глава, без да се допитам до Бог тръгвам. Обикновено горе долу става, но понякога макар и рядко не. Така например първия път когато отивах към издателството чаках около 10-12 минути и ми се видя много и таман да взема да се оплаквам пред Господ, защото знам, че съм тръгнал по Негова воля и ме качва някакъв човек. Оказа се, че е шеф на ДНА в Бургас и точно там има писателски кръжок, за който аз дори не бях чувал и той ми даде телефона на този, който го организира (трябвало е да се кача точно на неговата кола). Тъй като до мястото където е печатницата издателство няма точно транспорт човек трябва или да хване от Сарафово 15 номер или да върви пеш доста (около 2 км.), когато е в Бургас, но и за това Господ се беше погрижил. Аз първоначално не бях мислил по този въпрос как да стигна, но когато човека ми спря в Сарафово на самата спирка за автобуса, чак тогава го осъзнах, че това е начина. От следващите пъти само веднъж май пак така пътувах до спирката в Сарафово, а останалите директно до издателството. Някакви невероятни "случайности" или "късмет" ще кажат някои. Единият път ме качи някакъв човек, който издаваше вестник на руски и отиваше до издателството, а аз чаках само по-малко от 1 минута за стоп, но Годпод ми беше казал кога да тръгна. Също така когато прочетох разпечатката на книгата вече с илюстрациите за два дни и реших веднага да отида да я закарам за печат имаше нещо "странно". Беше петъчен ден. Отивам и стопирам и мина повече от час и при такива случаи аз си знам, че нещо не е на ред и се чудех защо не върви стопа - това просто не е нормално. На мен за разлика от повечето стопаджии дори и жени понякога ме качват (веднъж една жена, която бързала за детската градина да си прибира детето или децата ме видяла в последния момент и като ме качи ми каза: "Аз не качвам стопаджии, но сякаш Господ ми каза да спра и да те взема." Друг път един човек ми каза: "Аз не взимам стопаджии, ама теб те виждам, че си нормален."), случва се и по-млади момичета, а в около 60-65% от случаите на връщане е толкова невероятно, че чак около нас или пред входа на моя блок ме закарват или до другия блок, където често ходя или също понякога живея за известно време. По едно време Светия Дух направо ми каза да се прибирам. През следващите дни въпреки, че вече считах, че съм напълно готов Светия Дух ми каза да си отгръщам разпечатката и да си чета на слуки. Явно в случая Той ръководеше къде да отварям. И като започнах да отварям така намерих малки неща за оправяне, а също бях пропуснал да напиша нещо към една илюстрация. Аз нещата си ги знам, ама хората, които четат не и трябваше да напиша още обяснения към нея. Разбира се винаги има малки грешки във всички възможни книги, но въпроса е да са минимален брой и съвсем рядко. 
Още един интересен случай от днес 24.08. От няколко дни съм ангажиран с книгите и дори на няколко пъти направо си лягам след 1 часа вечерта (обикновено до 11.30). И за събота се чудех да отида на някоя от две църкви и да занеса книги за продаване. Едната адвентна в Поморие, а другата петдесятен тип със следобедна служба в Сл. Бряг. Отивам по собствено решение да стопирам (понякога рядко от Поморие или до там си хващам автобус) и след като чаках 44 минути и казвам, че ще чакам още 2 минути и си тръгвам и прибирам джи ес ема в джоба след секунди ми звъни един приятел, с който се чухме предния ден и трябваше да се видим. Беше много важно! Той е от друг град и рядко имаме възможност да се видим делово и просто се оказа, че е трябвало да не ходя никъде и да се видя с него. Тя адвентната църква в Поморие няма да избяга и другата седмица мога да отида.
  Хубаво е човек да има подобни опитности с Господ, защото иначе дори и когато човек придобие вече много пари ще знае, че може винаги да разчита на Бог във всичко, а не само на парите. Парите лесно се печелят, ама опитностите и благословениеята на Бог са много по-важни! Когато предплатих за печата на книгата нямах цялата сума пари и трябваше до десетина дни да дойдат от някъде останалите и те си дойдоха съвсем на време (около 1400 лв.) и дори в повече, че и за други неща са необходими.




Гласувай:
1



Следващ постинг
Предишен постинг

1. rozasaronova888 - Супер, дерзай брат и Бог да те бла...
19.08.2013 18:12
Супер, дерзай брат и Бог да те благословя!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: ernest
Категория: История
Прочетен: 2672030
Постинги: 576
Коментари: 1166
Гласове: 1228
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930