Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
25.06.2014 16:20 - Поезия
Автор: ernest Категория: Поезия   
Прочетен: 1346 Коментари: 0 Гласове:
1

Последна промяна: 06.04.2015 18:21



Преди години понякога по малко пишех стихотворения. Имах желание да се науча да пиша текстове за песни и се научих. Включвам един текст за песен на английски, който съм написал през 1992 или 1993 г. Текстът е написан просто по фантазия с идея за хитова песен. По едно време имах предложение този текст да участва в конкурса за най-добър текст за песен на Америка, но така и не съм участвал. Хората веднага ме оцениха на много високо ниво и получих доживотна карта за текстописци на песни на Америка. Също така си направих експеримент и сключих договор с една от фирмите за три мои текста за песни.

 

Love is not since Yesterday
 
She took a train, left far away
with no hope and broken heart
Emotional waterfall, burning feelings
and no tought for turnig back


It will become a day and love will spray
like a rain of raised bloom in may
with taste of sweetened wine
to meet and fruits of love to dine


Because You can"t hide forever,
Love has knoked on Your door
Love is not since yesterday
It"s not a dream You can deny


After night will rise the day
passing winter spring will come again
Every flower is to blossom
Love will come to us again

 

 През 1997-1998 г. издадох стихосбирката "Вечният път", а през 2002 г. "Шепотът на любовта".


image


Гърбът с посланието към хората на първата ми стихосбирка, където се съдържат посочените стихотворения


Включвам едно стихотворение, което съм написал някога преди години. То е посветено на бъдещето и бъдещата ми любов, но в него още се усеща някакъв момент на спомен от преживяна травма в първия куплет, мисля, че е интересно и хубаво като стихотворение: 
 

Копнеж

Ако можех върна миналите дни
колко бих изтрил за да не бъдат,
бих дал, да може тоз живот отново заживея
и премахна страниците с болка.

Пресегнах се за да достигна
линията на съдбата и премина
границата на въображението с реалността
за да преместя време и пространство.
 
Уви това е непосилно!
Но бъдещето ще покаже,
че само истинска любов
ще изтрие раните от моето сърце.
 
И тоз копнеж по щастие тъй близко и реално
омайва ме от трепет непознат.
Бих искал с надежда да погледна
и получа отговор от твоите очи и устни.

 

 Ето и още едно хубаво стихотворение:


Поглед през очите ти


Да бих могъл аз да надникна
и премина през предела на твоите очи.
Да мога да се влея с твоя поглед,
да науча и почувствам, когато ме погледнеш,

  таиш ли пламък във сърцето си?
Копнееш ли със трепет ти за мен?
Жадуваш ли да ме докоснеш?
Да бъдеш част от мен...?

И как ли би могла да знаеш,
какъв цветът е на душата ми.
Какъв вкус са моите устни,
когато ти не ме познаваш...

С копринената светлина от галещ слънчев лъч
на ранно утро в късна есен аз съм събуден.
Полуразтворените клепки ми докосва,
аз продължавам да се питам
 Любов ли е това?



image
Корицата на втората ми стихосбирка

 
 

Душата на поета

Не съм последният останал романтик
с високи идеали, надежди и мечти.
Пепеляшко от приказен сън...
Ще бъда ли разбран от множеството?

И кой ли пита сънят* ли да показва
коя реалност да се следва,
да навлезеш или не във нея,
а душата тъй жадува за любов.

Въпрос:
Да властва ли съзнание
над чувства и копнежи?
И ако има отговор готов,
това ли е душата на поета?
Или той трябва да се вслуша
в гласа на своето сърце?
 
Но, ако вярваш ти ще получиш
признание и искрена любов.
Бих искал да те срещна, да ти подаря
моите стихове за любовта.

Душата на поета ще живее
винаги със своята любов!

  * В съня на някое момиче... 

Благословената любов

Където да отида, каквото и да правя,
това което Бог от святия Си трон отрежда,
винаги ще става.

И ако родени сме един за друг
помазани - благословени
от Него в любовта
наистина завинаги ще бъдем.

Защото ангелът на любовта е тук,
избраните за да помаже и покрие,
над тях той да застане
и земно щастие да им дари.

Ще покълне посятото във нас,
бласловената любов ще възрасти,
родена Бога да почиташ и да ме обичаш
живота ми със нежност и със радост да красиш.


Едно стихотворение посветено на бъдещата ми любов с малко еротичен момент:
 

За мечтата още

Захвърлена кристална топка!
Не! Не се нуждая, за да мога да мечтая,
да предвкусвам и копнея,
като за бликащ бистър извор във пустиня.

Да мe жадуваш да се любим,
да ме докосваш и усещам твойта топлина,
любовни думи в ухото нежно да нашепваш,
да опипвам и да галя твоята овална гръд
и цялото ти елегантно тяло,
да обменям сладък елексир със твоите устни.

Блажен полъх от мечти - за мене си
дъхаща милувка в приказен сън,
капката роса търкулната от рая
дошла до мен, за да остане до безкрая.


Включвам едно стихотворение посветено на първата любов, за момиче влюбено в мен с първа любов:

 Пленница на любовта

Пленница на любовта
завинаги към мен ще бъдеш
защото за теб съм първата любов,
която сърцето е познало.

Чувството, което душата завладява,
изпълващо съзнание и мисли.
Това което напълно те опиянява,
стихия привличаща, неустоима.

Желание до мен да доближиш,
за милувките ми да жадуваш и примираш.
Да копнееш да ме слушаш,
да ме виждаш в твоите розови мечти...

Всяка моя дума и постъпка
да опитваш да тълкуваш.
Към мене нещо винаги ще те привлича!


Въпреки че много отдавна съм наблегнал на писането на друг вид литература, пак тук таме ще продължавам да пиша хубави стихове (може да направим AOR група с елементи на Glam-Merry Metal и аз съм човекът, който ще пише текстовете, а това определено го мога на ниво). А по някое време може и да добавя нещо ново към този постинг. Вече имам няколко нови стихотворения. Едното е озаглавено "Нов ден".

Включвам най-новото ми стихотворение от лятото на 2014 г., което е доста хубаво, в мой стил, както обичам да пиша. Една сутрин се събудих и преди още да стана много ми се прииска да пиша стихове. Просто ми идваше да пиша и започнах да редя, каквото ми идваше и така написах това ново стихотворение. Мисля, че не е написано за конкретно момиче. Просто го написах, така ми идваше.

 За първата любов

Като след сладък сън
в състояние преплитащо
съня с мечтата и реалността
стоиш желаеща да ме докоснеш
да обменям с тебе топлина,
енергия и сладка радост.
Сила невидима, но тъй реална.

В любовна тръпка
да очакваш да се видим
да превърнеш желанието
в сбъдната мечта
да бъдеш мойта вярна дама.

Да споделяш с нежни думи
това, което към мене те привлича
романтика непреодолима.

--------------------------------------------------

В следния постинг обяснявам основните принципи на любовта:

http://ernest.blog.bg/tq-i-toi/2014/03/18/ima-li-vechna-liubov-2-chast.1248830

За мен достойни примери за истинска любов са принц Джахан и Мумтаз Махал от историята на Тадж Махал, Яков и Рахил от Стария завет и до известна степен Рамзес II и Нефертари (въпреки че малко подробности знаем за любовта им). И подобна любов могат да преживеят почти всички, ако са почтени, морални и спазват елементарните правила в любовта. Нечестивците, които не ги спазват и вече примерно са си сменяли гаджетата или са си изоставили първата любов - не могат, но такива просто създават някакви връзки, а някои от жените понякога страдат:

http://ernest.blog.bg/tq-i-toi/2014/06/15/obsebvashtata-liubov.1273245

При определени условия аз също мога да обичам много силно за цял живот. Елементарните ми изисквания са: да ми харесва, да е девствена (каквото е и изискването по Библията), да е свободна (да не се среща с някого другиго и да не е ходила вече с някого), да е влюбена в мен и да съм й първа любов, да е поне малко вярваща (ако може и да чете Библията), да притежава добродетели, за да ми харесва и като личност. Тъй като жените за разлика от мъжете, имат ограничено време, през което могат да раждат по тази причина при тях се гледа и възрастта и трябва да не е над 22-23 г., но не съм много сигурен каква да бъде долната граница (имайки предвид различни съображения, вероятно най-правилно в наше време е от 16).

Библията казва за добрата (добродетелната) жена (освен че тя е вярна на мъжа си, на първата си любов* докато е жива) че, тя носи добро, а не зло на съпруга си през всичките дни на живота си:

"Кой може да намери добродетелна жена? Защото тя е много по-ценна от скъпоценни камъни. Сърцето на мъжа й уповава на нея; и не ще му липсва печалба. Тя ще му донася добро, а не зло, през всичките дни на живота си." (Притчи 31:10-12)

Докато повечето хора нямат гаранция дали ще са живи след седмица или 5 години, то аз си имам моето водителство от Бог за нещата, които върша и знам някои неща от Него за бъдещето си след много години. Щастлив съм, че Господ ми говори и ме ръководи и когато Го слушам (старая се да Го слушам) в живота ми стават невероятни неща.

*Тези, които си изоставят първата любов, сменят си гаджетата и партньорите, излизат с различни момчетата и мъже не са добри жени и за такива истинската любов се оказва химера.



Тагове:   поезия,


Гласувай:
1



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: ernest
Категория: История
Прочетен: 2677267
Постинги: 576
Коментари: 1166
Гласове: 1228
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930